Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Wymiana sprzęgła w VII gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
391 odpowiedzi w tym temacie

#301 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:01, 21.04.2017

Panowie jak wygląda praktyka z wymianą simmeringu na wale od strony skrzyni. Za krótko jestem na forum nie mam wystarczej praktyki z accordem.

Przy jakim przebiegu zdarzają się wycieki? Czy w ogóle się zdarzaja?

Moje auto ma 170tys do wymiany sprzeglo.
  • 0

#302 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:38, 29.04.2017

Panowie jak wygląda praktyka z wymianą simmeringu na wale od strony skrzyni. Za krótko jestem na forum nie mam wystarczej praktyki z accordem.

Przy jakim przebiegu zdarzają się wycieki? Czy w ogóle się zdarzaja?

Moje auto ma 170tys do wymiany sprzeglo.

Przebieg ciężko wyczaić. Wymieniasz jak cieknie - proste. Ewentualnie przy wymianie sprzęgła "na wszelki wypadek" ale raczej dopiero jak cieknie. Zdarzają się takie wycieki ale jak mówie - ciężko wstrzelić się w okolicach jakiego przebiegu.


  • 0

#303 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:21, 29.04.2017

Dzieki za info Szczypior, pytam jak wygląda sprawa bo sprzeglo do wymiany w 2,4 jest około +- 200k i czy wtedy ktoś się z wyciekiem spotkał?

Bo czasem lepiej zostawić ori jak było niż zmieniać coś co było dobre. Ale dzięki za odpowiedź pewno i tak zweryfikuje to sam.
  • 0

#304 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:24, 29.04.2017

To kup sobie oem uszczelniacz. Nie kosztuje majatku a juz zamkniesz na cacy tematy na linii skrzynia silnik😉
  • 0

#305 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:58, 29.04.2017

O innym uszczelnieniu niż oem w tym miejscu nie myslalem. Ale też nie o to mi się dokładnie rozchodzi. Chodzi żeby nie naprawiać tego co jest dobre, głównie. Bo można więcej zepsuć czasem niż naprawić.
  • 0

#306 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:15, 30.04.2017

Witam. Nie dawno u siebie robiłem (VI gen) sprzęgło i uszczelniacz. Na szafie mam prawie 240tys. Uszczelniacz juz się pocił, nie leciało jakoś mocno ale po zdemontowaniu zamach tak to wyglądało. 5e934c438cda95a15dac542fdc4e8d4f.jpg
Co do OEM - ja nie uważam ze tylko oryginalne części należy zakładać. Erling Corteco i to są bardzo dobrej jakości zamienniki , ktore całkiem dobrze się sprawują. Ale to tylko moje zdanie. Wiadomo zrobisz jak uważasz. Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Użytkownik vova777 edytował ten post 08:21, 30.04.2017

  • 0

#307 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 13:37, 30.04.2017

Dzieki o takie info mi chodzilo, widać że już nadaje się do wymiany i dobrze że to wymieniles. Ale o ile Reinza i ewentualnie Elringa by ewentualnie zalozyl do auta to z Corteco zawsze miałem problemy. Wymiana sprzęgła w Acco jest na tyle utrudniona ze różnica w cenie pomiędzy zamiennikiem a oem jest relatywnie nie duza biorąc pod uwagę czas pracy przy wymianie.

Aha i jest jeszcze jeden czynnik warunkujacy wymianę to nie tylko przebieg ale i czas, im starsze uszczelnienie tym twardsze a dalej to wiadomo.

Użytkownik ubek edytował ten post 13:39, 30.04.2017

  • 0

#308 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:31, 02.05.2017

Akurat roznica cen oem, a zamiennik jest relatywnie bardzo duża. Przerabialem temat po Wielkanocy. Oem ok 1300zl "zamiennik" Aisin (czyli to samo) ok 700zł...
  • 0

#309 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:42, 02.05.2017

Mafia35 pisalem o uszczelniaczach nie o komp sprzęgła.
  • 0

#310 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:05, 02.05.2017

Hej :)
W przypadku VII gen. nie ma 'zamienników' - wszystko to jedno i to samo (z grubsza) tylko sprzedawane w ASO lub poza nim, o czym było wielokrotnie pisane ;)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#311 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 22:12, 03.05.2017

Statom mówisz o sprzęgle czy uszczelniaczach? Bo ja cały czas pisze o simmeringu na wale.
  • 0

#312 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:33, 03.05.2017

Hej :)
Ja oczywiście o sprzęgle... czyli do posta przed Twoim ;)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#313 kreciklove

kreciklove
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Świętochłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 25.05.2017

Witam,

 

Dziś mi wymieniali sprzęgło (tarcze, docisk, olej w skrzyni oraz uszczelkę)  w Accordzie z silnikiem 2.0

 

Wiele osób pisało o dziwnym dźwięku podczas ruszania - dźwięk taki też miałem i jak się okazało jedna sprężyna z czterech pękła w tarczy sprzęgła a sama tarcza była wyjechana do maksa.

Dodatkowo miała pełno śladów jakby ktoś ja czymś obił. Być może to kwestia prób wrzucenia trójki a czasem czwórki ,które zakończyły się niepowodzeniem  :depresja:

Kolejna rzecz to zużyta uszczelka.

Może komuś się te informacje przydadzą lub też miał identyczną sytuację.

 

Całość wyszła 1360 złotych - materiały plus robocizna.

Uważam ,że warto wydać pieniądze i mieć spokój na kolejne lata.

 

Pozdrawiam 


  • 0

#314 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:50, 26.05.2017

O jakiej uszczelce piszesz ?
O simmeringu na wale ? Przeciekał olej?
  • 0

#315 Madoy

Madoy
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 08.10.2017

Mam szybkie pytanko Panowie :

 

Czym różni się sprzęgło Aisin KH-061 od KH-063 ? Rozumiem, że 063 to nowy model który zastępuje 061, jest między nimi jakaś różnica ? Bo cenowo to +- 100 zł


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq