Witam
szkukam szukam i nic do wymiany pompa wspomagania raczej używka sugerować sie numerem seryjnym który jest na mojej pompie i szkukać takiego samego bo z tym lipa BRAK, czy ma pasować do VII, Diesel i rok.
dziękuję za wyrozumiałość
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:31, 04.12.2016
Witam
szkukam szukam i nic do wymiany pompa wspomagania raczej używka sugerować sie numerem seryjnym który jest na mojej pompie i szkukać takiego samego bo z tym lipa BRAK, czy ma pasować do VII, Diesel i rok.
dziękuję za wyrozumiałość
Napisano 09:50, 03.07.2018
hej, a czy ktokolwiek ryzykowal i kupowal "nową" pompę "renomowanej niemieckiej firmy" na alledrogo badz gdziekolwiek indziej za ok 500-600zł?
szlag mnie trafia bo juz druga pompa mi cieknie. Byla uszczelniana i ma zmienione łożysko, a mimo to cieknie a dam se łeb uciąć że w ziemie będzie buczeć tak jak stara.
nie wiem sam czy kupować kolejną używkę i kota w worku czy co robić
part number tych nowych pomp:
PW6701
Napisano 09:51, 03.07.2018
hej, a czy ktokolwiek ryzykowal i kupowal "nową" pompę "renomowanej niemieckiej firmy" na alledrogo badz gdziekolwiek indziej za ok 500-600zł?
szlag mnie trafia bo juz druga pompa mi cieknie. Byla uszczelniana i ma zmienione łożysko, a mimo to cieknie a dam se łeb uciąć że w ziemie będzie buczeć tak jak stara.
nie wiem sam czy kupować kolejną używkę i kota w worku czy co robić
part number tych nowych pomp:
PW6701
jakiÅ› link?
Napisano 11:51, 03.07.2018
Napisano 12:48, 03.07.2018
Przy regeneracji pompy warto wstawiać oryginalne uszczelniacze. Masz pewność że nie założyli jakiegoś "taniego" simmeringu?
hej, a czy ktokolwiek ryzykowal i kupowal "nową" pompę "renomowanej niemieckiej firmy" na alledrogo badz gdziekolwiek indziej za ok 500-600zł?
szlag mnie trafia bo juz druga pompa mi cieknie. Byla uszczelniana i ma zmienione łożysko, a mimo to cieknie a dam se łeb uciąć że w ziemie będzie buczeć tak jak stara.
nie wiem sam czy kupować kolejną używkę i kota w worku czy co robić
part number tych nowych pomp:
PW6701
Napisano 22:23, 03.07.2018
był kupiony oryginalny zestaw, chyba z jarusnet a mechanik zaufany.. oczywiscie nie wykluczam błędu w sztuce. a jak dzwoniłem do gościa zajmującego się we Wrocławiu pompami to stiwerdził, że regeneracja to też loteria, bo czasem mogą być jakieś mikro pękniecia i tak czy siak będzie cieknąć lub będzie buczeć.
także nie mam pojęcia kogo słuchać i co tu robić z tym fantem
Napisano 22:30, 03.07.2018
ja Ci tylko napiszę, czego ja doświadczyłem regeneracji pompy nikt nie chciał się podjąć, więc sam się za to wziąłem i wymieniłem uszczelniacze na OEM'owe za to na maglownicę rzucili się, jak szczerbaty na suchara i co? magiel nawet roku nie wytrzymał i zdążył jeszcze grubo wcześniej na naprawę gwarancyjną gdy już auto odebrałem, wspomaganie chodziło tak leciutko, jak w avensisie (można było nawet sflaczałą fujarką kierować ) ... do pierwszego większego zagłębienia na drodze coś puknęło metalicznie i wspomaganie wróciło do 'normy' accorda pod domem szybka inspekcja, płynu nazbierało się pod korek, aż go wyrzygało, ale poza tym wszystko ok. morał z tego taki, że jak sam nie zrobisz na OEM uszczelniaczach i łożyskach, to Ci to spartolą, zapłacisz więcej niż to warte i nabawisz się większej ilości siwych włosów u mnie po wymianie uszczelniaczy (poza jednym) w pompie wspomagania, nic nie jęczy, nie cieknie, ani nie gwizda regeneracja tej pompy (o ile nie jest zatarta w środku), to kaszka z mleczkiem nawet laik sobie poradzi, o ile będzie miał podstawowe narzędzia a jak ma dostęp do imadła i szczypiec segera, to już w ogóle bajka z maglownicą już tak prosto nie jest, ale powoli zbieram się do samodzielnej jego regeneracji nie dam zarobić więcej żadnemu partaczowi, który udaje, że się zna, zaleje jakiegoś uszczelniacza, da jakieś trefne uszczelki, pomaluje obudowę magla i zadowolony, że magiel pół roku nie cieknie, a klient znowu u niego zawita uszczelniacze OEM do magla kosztują około 200zł, a do pompy 100zł, a za regenerowane na uszczelkach niewiadomego pochodzenia, tak jak tutaj podałeś ponad 600 zł, a magle po 2 kafle + sprzedają przy wartości rynkowej naszych aut, jest to totalne nieporozumienie, skoro dają na takie części gwarancję do 2 lat max jest ogromne prawdopodobieństwo, że nawet tyle nie wytrzymają dając 100 za uszczelki OEM, w przypadku niepowodzenia regeneracji swojej pompy (zatarcie łożyska igiełkowego, lub uszkodzone łożysko - które również może być przyczyną wycieków) , zawsze możesz je wykorzystać w innej, 'sprawnej', czytaj - niezatartej, być może, cieknącej używce i będzie to ta pompa, z którą Twój accord zostanie pochowany (no chyba, że zapowietrzysz układ i ją zatrzesz )
sory, że się tak rozpisałem, ale po długiej walce z tym durnym wspomaganiem, ogromnej ilości pochłoniętej wiedzy na jego temat i poniesionych przeze mnie kosztów, jestem świadom, że po prostu zamienników niektórych elementów acco 6 nie ma na rynku. są tylko zregenerowane, sprzedawane jako nowe (o czym z resztą firmy sprzedające informują podczas sprzedaży, albo mają to gdzieś i nawet tego nie podają ) i dają na to własną gwarancję, a faktyczne, ogólnodostępne zamienniki kosztują grosze i większość pada po tak krótkim czasie, że nie warto nawet sobie głowy nimi zawracać (są wyjątki typu CTR, 555, NTK ...). możesz też spróbować zamówić oryginalną część od Hondy z japonii, ale w przypadku pompy, to nie będzie 600zł, a sporo więcej (na hondapartsnow chcą $347.79 + przesyłka, co daje około 1360 zł, ale może ktoś sprowadzi ciutkę taniej ) jak do regeneracji podchodzą pseudo fachowcy, to już się przekonałeś, a co teraz zrobisz z tą informacją i wiedzą, zależy wyłącznie od Ciebie
Napisano 22:41, 04.07.2018
niezły wpis kolego! dałeś trochę materiału do przemyśleń suma summarum aż prosi się żeby Cię zapytać czy przypadkiem nie podjąłbyś się regeneracji takiej pompy za jakąś sensowną kwotę skoro już masz doświadczenie
Napisano 12:12, 08.07.2018
Napisano 13:54, 08.07.2018
Gons, z całym szacunkiem, ale wprowadzasz trochę kolegę w błąd.
Tam nie ma łożyska igiełkowego-to o czym piszesz to rotor pompy i łopatki pompy.
Odpowietrznik, o którym wspominasz, jest zaworem kontrolującym przepływ i nie ma nic wspólnego z odpowietrzaniem układu.
Pozdrawiam
Napisano 17:21, 08.07.2018
Gons, z całym szacunkiem, ale wprowadzasz trochę kolegę w błąd.
Tam nie ma łożyska igiełkowego-to o czym piszesz to rotor pompy i łopatki pompy.
Odpowietrznik, o którym wspominasz, jest zaworem kontrolującym przepływ i nie ma nic wspólnego z odpowietrzaniem układu.
Pozdrawiam
jest dokładnie tak jak piszesz nie wiem czemu nazwałem ten element łożyskiem igiełkowym ^^ jakoś tak mi się ubzdurało ale wspomniałem o nim dlatego, że przy złym jego zamontowaniu (ostrymi krawędziami na zewnątrz), można uszkodzić wewnętrzny korpus pompy + łopatki i wtedy taka pompa z automatu idzie na śmietnik. z zaworem również przyznaję rację (pisałem na szybko i palnąłem w sumie głupotę, bo odpowietrzników w układzie w zasadzie nie ma ).
Napisano 19:48, 08.07.2018
Napisano 12:16, 15.07.2018
Fajnie tylko że ja zregenerowałem pompę - wymiana wszystkich uszczelek i łożyska. Do tego wymiana płynu i efektu zadnego! nie wiem co to moze jeszcze byc?
[ Dodano: 2012-09-30, 20:56 ]
Pompa hałasuje u mnie wyłącznie przy skręcaniu kół na postoju lub przy niewielkiej prędkości i wtedy wspomagania brak. Jak pisałem kiera chodzi jak w traktorze.
W moim przypadku regeneracja pompy okazała się pomyłką. Lepiej już kupić dobrą używkę(ja moją kupiłem za 260pln) niż regenerować za 350 pln, ponieważ regenerowana pompa ma tylko wyczyszczone wnętrze oraz wymienione uszczelki. Odgłos pompy pozostał taki sam.
Napisano 16:45, 12.11.2019
Też się mocno zastanawiam czy kupić używkę u wolka za 350 PLN czy zlecać komuś regenerację na oryginalnych częściach. U mnie jest zapocona, jeszcze nie cieknie. Ale zapocenie pojawiło się po zrobieniu przekładni, jakieś 4 miesiące po. Odgłosów niepokojących żadnych nie ma. Zalany płyn to RAVENOL PSF-Y.
Napisano 18:24, 12.11.2019
W moim przypadku regeneracja pompy okazała się pomyłką. Lepiej już kupić dobrą używkę(ja moją kupiłem za 260pln) niż regenerować za 350 pln, ponieważ regenerowana pompa ma tylko wyczyszczone wnętrze oraz wymienione uszczelki. Odgłos pompy pozostał taki sam.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych