XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:01, 16.09.2012
Jedno proste pytanie: Czy OEM BBS z EVO X usiądzie bez stresu w nadkolu VII, która jest obniżona Eibachem o 35mm
Przypomnę parametry koła z Miśka:
18x8.5", ET38. Na feldze znajdują się opony 245/40
Nie będzie zgrzytu
#2
Napisano 18:18, 16.09.2012
#3
Napisano 18:24, 16.09.2012
#4
Napisano 18:25, 16.09.2012
Dylu, zawsze mozesz zrobic ladny naciag i negatyw:)
#5
Napisano 18:27, 16.09.2012
#6
Napisano 18:35, 16.09.2012
To samo koło, ta sama szerokość gumy, i jakoś to nie wystaje z nadkoli
Zawieszenia nie ruszam, także w negatywy i cambery bawił się nie będę, a koło mam okazję kupić z dobrymi, zdrowymi oponami, których również miałem nie zmieniać, także naciąg odpada.
No to chyba klops.
#7
Napisano 18:57, 16.09.2012
#8
Napisano 21:13, 16.09.2012
Tuned by Cinsoft
#9
Napisano 21:14, 16.09.2012
#10
Napisano 21:16, 16.09.2012
da rade to spasować jakoś ?
#11
Napisano 21:27, 16.09.2012
ale Dylu nei chce ruszac zawieszenia, wiec to raczeje nie bedzie dobrze wygladac bo wedlug mnie naciag jest wprost proporcjonalny do gleby a tu tego nie widzeBrodziu, duzy naciag i bedzie ok:)
te XXR sa mega cos takiego jak w tym BRZ co wkleiles u Darka w temacie,co do spasowania to kiedys wklejalem foty CL9 na meha glebie i na rotach i tam bylo 18"x8.5" et35 no ale mege gleba, mega naciag i cambery byly i dala rade wiec wszystka da rade jak sie pogrzebie w zawiasieBrodziu, mnie dzisiaj męczy taka felga http://www.nlmotorin...-p/52788102.htm
da rade to spasować jakoś ?
Tuned by Cinsoft
#12
Napisano 21:30, 16.09.2012
#13
Napisano 21:32, 16.09.2012
MaxOP napisał/a:
Brodziu, mnie dzisiaj męczy taka felga http://www.nlmotorin...-p/52788102.htm
da rade to spasować jakoś ?
te XXR sa mega cos takiego jak w tym BRZ co wkleiles u Darka w temacie,co do spasowania to kiedys wklejalem foty CL9 na meha glebie i na rotach i tam bylo 18"x8.5" et35 no ale mege gleba, mega naciag i cambery byly i dala rade wiec wszystka da rade jak sie pogrzebie w zawiasie
znasz jakieś opinie na temat tego producenta? pamietam i nawet mam zdjęcia spasowania Twojego kumpla na kompie, tylko przy moim zawiasie to by raczej nie zdalo egzaminu... za miekko. Pamiętaasz jaką szerokość opony mial ten kolega.
wracajac do tematu BBS super ale misja nie do wykonania bez grzebania w zawiasie i naciągu
#14
Napisano 21:50, 16.09.2012
MaxOP poszukalem troszke i male poprawki, felga tam byla 18"x9.5" i et30
a oponka
i przedni camber
dzialaj Panie kolego
[ Dodano: 2012-09-16, 22:52 ]
hehe zgadzam sie wlasnie o to chodzi ze jak masz kupe gadzetow to szerokosc i et nie stanowi problemuja to bym upchnal i 10" dajcie mi tylko zestaw narzedzi, cambery, gwint i samochod do testowania:)
[ Dodano: 2012-09-16, 22:53 ]
Tuned by Cinsoft
#15
Napisano 21:54, 16.09.2012
niestety na nasze drogi to raczej odpada
[ Dodano: 2012-09-16, 22:55 ]
Dylu, a myślałeś o Enkei Wakasa ?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych