Skocz do zawartości


RODO w HAKP

wymiana płynu w ukladzie kierowniczym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#46 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:16, 18.03.2013

nie ma na to reguły, ja mam honda 1993r. kupiłem 10 lat temu w niemczech z przebiegiem 140tyskm (obecnie 230tys.km) i nigdy nie wymieniałem ani nie dolewałem płynu do wspomagania i na razie nic sie nie dzieje.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#47 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:21, 18.03.2013

Bo to jest auto z 93 r. gdzie jeszcze takiego badziewia nie robili. Też mam jeszcze Astre z 96 r. i nie wiem co to magiel. Mniej więcej po 2000 r. chyba uznali, że nie ma co przesadzać z jakością i maglownice są jakie są. Jedne się rozszczelnią szybciej inne później ale w końcu to nastąpi. W Acco ogólnie coś poszło nie tak bo niektóre szybko ciekną. Może dlatego w ostatnim gen. zastosowali elektryczną :).
  • 0

#48 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:11, 18.03.2013

kiedy padnie to padnie, nowa 5 kola, regeneracja duzo taniej, robilem 2x wymiane w aso, raz po 80 tys.km i potem przy 100 tys. km :-P
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#49 PIT_er

PIT_er
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Grójec/Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:54, 22.03.2013

kiedy padnie to padnie, nowa 5 kola, regeneracja duzo taniej, robilem 2x wymiane w aso, raz po 80 tys.km i potem przy 100 tys. km :-P


To niedobrze bo mam 110 tyś km nastukane ;). A jakie są objawy, że coś zaczyna się niedobrego dziać z maglem?
  • 0

#50 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:56, 22.03.2013

U mnie na początku pociły się gumy a potem za jakieś 20000 już wyciek. Ale możliwe, że wyciek pojawił się od tego, że wymieniłem płyn, może to też być zbieg okoliczności. Możliwe, że do 180000 pojeździsz (ja tyle mam) bez problemu, możliwe że krócej lub dłużej, na to nie ma reguły.
  • 0

#51 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:45, 22.03.2013

u mnie stukala po mocnej akcji z dziura na autostradzie A3...
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#52 Przemkoje

Przemkoje
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Węgrów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 23.03.2013

Witam
Gdy jest mróz na dworze, po odpaleniu silnika jest brak wspomagania kierownicy, po 2 minutach wspomaganie w pełni działa. Moje pytanie brzmi czy przyczyną jest płyn który zamarza, czy przyczyna leży gdzieś indziej ?
Pozdrawiam
  • 0

#53 WhiteR

WhiteR
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:wxy
  • Silnik:R20
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 03.04.2013

zacznij od wymiany płynu - najtańsza opcja ;-)
  • 0

#54 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:25, 03.04.2013

naciag paska sprawdzony?
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#55 WhiteR

WhiteR
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:wxy
  • Silnik:R20
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:21, 04.04.2013

naciag paska sprawdzony?


myślisz że jest głuchoniemy? :mrgreen:
  • 0

#56 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:29, 04.04.2013

niemy nie ma nic do tematu :-P , a pasek potrafi sie slizgac bez efektow dzwiekowych, bywa tak, lepiej popatrz czy pompa caly czas pompuje, pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#57 lukaswer1983

lukaswer1983
  • Forumowicz
  • 263 postów
  • Skąd:Korea centralna
  • Silnik:K24
  • Wersja:Typek
  • KM:100
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:35, 14.04.2013

odświeżę temat.Mobil ATF 220 to dokładnie ten ??
Dołączona grafika

[ Dodano: 2013-04-15, 09:41 ]
Nikt nie wie?
  • 0

Opis będzie jutro ! .... :cwaniak:


#58 pawko

pawko
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:mazowieckie
  • Silnik:D4D
  • Wersja:4x4
  • KM:1
  • Paliwo:ON
  • Rok:0000
  • Nadwozie:suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 15.04.2013

tak ten
  • 0

#59 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:00, 15.04.2013

Tylko cos kolor innt
  • 0

#60 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:39, 15.04.2013

psf-s hondowski nie doprowadzi do rozszczelnienia przekladni ? bo wlasnie ostatnio zaczął gdzies mi ubywac plyn, uzupelnilem u mechanika jakims do wspomagania, iteraz juz zamowilem psf's ale kurde musze namierzyc skad mi ucieka... bo wlasnie sie boje ze jak wleje psf's to bedzie jeszcze gorzej... ;/
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq