Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord VIII, 2.4 - klocki i tarcze EBC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:09, 04.09.2012

No to znaczy, że miałeś coś nie tak. Pewnie jak zwykle ASO pięknie się przyłożyło do konserwacji. Ja od kiedy po nich poprawiłem to tył zaczął działać. Nie wiem jak w VIIIgen. ale w VII bywa tak że tył się kończy szybciej niż przód.
  • 0

#17 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:18, 04.09.2012

musiales miec cos nie tak. ja widze kolosalna roznice po przejsciu tylnych tarczy i klockow z czerwonych i tg na serie. a w 8gen jest z tylu tarcza 280 w 2.0 i 305 w 2.4 wiec nie mowcie mi ze tyl nie hamuje bo jechalem 2.4 i jak dla mnie tam hamulce to jest rewelacja.
  • 0

#18 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:59, 14.10.2012

Mogę potwierdzić. Hamulce w VIII a w szczególności 2.4 to zupełnie inna klasa niż w VII.
Teraz bez problemu mogę zablokować koła (225) na suchym szorstkim autostradowym asfalcie.

Ta tarcza tylna 305 nie ma jednak aż tak dużej powierzchni pracy. Jest to tarczo bęben i właśnie ten bęben sporo zabiera obszaru bliżej piasty.
  • 0

#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:12, 14.10.2012

ja po zmianie wlasnie z tych hamulcy ktore sa w acco 8gen 2.4 czyli 320mm tarcza z przodu i dwa tloczki na 300mm ktore jest seryjnie w 7gen bym zaraz w pierwszy dzien rozwalil auto bo przy drugim hamowaniu ze 150 juz niestety odmawial posluszenstwa;/
  • 0

#20 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:13, 14.10.2012

blackfly, az pobladł jak nagle zblizyl sie do barierki, głos w telefonie ucichł :-P myślałem że gość zszedł :-P
zgadzam sie ze tył bardzo duzo robi, na przodzie mam seryjna tarcze plus ferodo premier i na tyle TG i Redy i wkoncu samochod zaczął hamować
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:44, 14.10.2012

pobladl to moze nie ale musial zachowac zimna krew i pokonac zakret z zabojcza predkoscia bo hamulce nie chcialy dzialac hamowac... w sumie kolejny raz sie przekonalem ze na lepsze czesci sie fajnie przesiada i ciezko docenic, za to jak juz wracaja te zdegradowane to robi sie porazka;/
  • 0

#22 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:41, 30.11.2012

andrz_ej i jak, kupiłeś te tercze i klocki? jesteś zadowolony?
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)


#23 otoebc_pl

otoebc_pl
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 22.03.2013

Witam wszystkich,

Oczywiście wiem ze pytań o to jakie klocki i tarcze wybrać do naszych samochodów była już masa i nie zamierzam stawiać broń boże takiego pytania. Oczywiście temat wiąże się z tym wątkiem ale w nieco innym kontekście. Poczytałem, poszukałem i w końcu już się zdecydowałem. W porywie decyzyjności stwierdziłem, ze na przód w accordzie 2.4 201 KM IX gen. z 2008 będę miał klocki EBC Green Stuuf (oznaczenie: DP21999: 285 PLN/kmpl.) i tarcze tez EBC (nr katalogowy: D1682: 400/szt.) TU: http://www.brakeparts.pl można wyszukać po tych numerach. Duzo dobrego słyszałem, czytałem etc. Jeżdżę dość szybko, dużo w trasie chce mieć pewność w hamulcach i na bezpieczeństwie, nie tylko moim nie chcę oszczędzać.. I dzwonie szukając dobrej oferty do: http://www.otoebc.pl/ i Pan w zasadzie..odradza mi EBC mówiąc żeby brać po prostu TRW (różnica w cenie bardzo mala co do EBC - nie pamiętam dokładnie ale chyba z 40 zł raptem taniej) a co do tarcz niestety nie potrafił od razu nic zaoferować. Czekam na informacje. Ale będąc zaskoczony taka sugestia pytam dlaczego właściwie odradza mi EBC - w końcu uznane dobre klocki i tarcze. I usłyszałem coś w co mi ciężko uwierzyć: "tarcz EBC nikt w procesie produkcyjnym nie wyważa, co już nawet Chińczycy robią a do tarcz powyżej 300 mm to już w ogóle jest problem. Nie bardzo klocek z tarcza, zwłaszcza gładką, dobrze się ma etc etc. EBC jest niewyważoną tarczą???? Tarcza nie pasuje do klocków również EBC podanych przez EBC Polska jako komplet do tych tarcz
Zdębiałem i teraz mam zagwozdkę. Co sądzicie o tych wywodach i czy jednak trzymać się pierwotnej decyzji czy coś jest na rzeczy? Cena tarcz "pospolitych" pewnie będzie znacząco niższa. Chociaż EBC Polska twierdzi ze do innych tarcz można spokojnie zakładać ich klocki (tu byłbym ostrożny osobiście). I jak tu zadecydować ;) Napiszcie co sądzicie. Z góry dziękuje.
Pozdrawiam wszystkich.


Cytując tą wypowiedź forumowicza podejrzewamy albo działania konkurencji, albo kogoś kto nie do końca prawidłowo nas/naszego sprzedawce słuchał. Sprzedajemy produkty EBC od lat, cieszą się one dość dużym uznaniem. W żadnym przypadku nie moglibyśmy porównać zwykłego klocka TRW do parametrów klocków EBC serii Green Stuff, wiec gdzies ktos po drodze na wymyslal! Co do tarcz.... technologia EBC jest dosc zaawansowana, produkują sporą grupe towarową i sprzedają na całym świecie, cieszą się dobrą renomą. Jeżeli kolega andrzej chciałby coś sprostować prosimy o kontakt, bo EBC Polska nie jest szczęśliwa z takich wpisów, zresztą my jako odpowiedzialna firma również. Pozdrawiam Team otoEBC.pl
  • 0

#24 tomi06

tomi06
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 08.04.2013

Nie chcę zakładać nowego tematu, ze względu na podobną zawartość.

Chciałbym prosić Was o pomoc w dobraniu klocków do mojej hanki. Mam Accorda 2.4 w automacie z 2009r i kończące się oryginalne przednie klocki hamulcowe. Orientuje się, że chcąc poprawić hamowanie auta, należy zainwestować w odpowiednie i tarcze i klocki hamulcowe. Ja jednak na razie nie chciałbym wymieniać oryginalnych tarcz, ponieważ są jeszcze w bardzo dobrym stanie. Pozostaje więc dobranie do nich odpowiednich klocków...
Po przeczytaniu kilku opinii z forum zastanawiam się nad zakupem klocków z firmy ebc green albo nad produktami ferodo. Wiem, że jedne pylą mniej inne więcej... Jaki model doradzilibyście do tego auta aby dobrze współpracowały z "fabrycznymi" tarczami hamulcowymi ?

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc !
  • 0

#25 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:24, 09.04.2013

tomi06, Bierz EBC Green, dobrze spisują się w tym samochodzie :)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#26 Pilz

Pilz
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:podlaskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:29, 14.09.2015

To klocki ebc green na tarczach oryginalnych będą dobrze się spisywały ?


  • 0

#27 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 15:54, 14.09.2015

To klocki ebc green na tarczach oryginalnych będą dobrze się spisywały ?

 

U siebie mam taki zestaw tylko, ze na tyle sprawuje sie lepiej niz tarcze i klocki oem.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#28 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:57, 15.09.2015

green bardzo dobry wybór. miałem w poprzednim aucie mam i teraz i są kozak


  • 0

#29 jerry69

jerry69
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Czeladź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:204
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:46, 09.11.2021

a ja zalożyem komplety Textara na tyl i przód i strasznie piszczą w pierwszej fazie hamowania - przy lekkim dotknieciu pedału hamulca, potem juz cisza

ale to jest mega denerwujace i zamierzam to reklamować - kupilem to na Allegro w iHamulce.

no i bardzo pylą na czarno

czy mam kupic oryginaly w Hodzie czy polecacie cos innego - ma byc cisza i skutecznie hamowanie:)))

bardzo prosze o poradę


  • 0

#30 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:48, 09.11.2021

Klocki możesz sobie sfazowac papierem ściernym i przestaną piszczec. Trzeba było kupić TRW i miałbyś spokój
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq