XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VIII, 2.4 - klocki i tarcze EBC
#16
Napisano 09:09, 04.09.2012
#17
Napisano 12:18, 04.09.2012
#18
Napisano 11:59, 14.10.2012
Teraz bez problemu mogę zablokować koła (225) na suchym szorstkim autostradowym asfalcie.
Ta tarcza tylna 305 nie ma jednak aż tak dużej powierzchni pracy. Jest to tarczo bęben i właśnie ten bęben sporo zabiera obszaru bliżej piasty.
#19
Napisano 12:12, 14.10.2012
#20
Napisano 15:13, 14.10.2012
zgadzam sie ze tył bardzo duzo robi, na przodzie mam seryjna tarcze plus ferodo premier i na tyle TG i Redy i wkoncu samochod zaczął hamować
#21
Napisano 17:44, 14.10.2012
#22
Napisano 11:41, 30.11.2012
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#23
Napisano 14:24, 22.03.2013
Witam wszystkich,
Oczywiście wiem ze pytań o to jakie klocki i tarcze wybrać do naszych samochodów była już masa i nie zamierzam stawiać broń boże takiego pytania. Oczywiście temat wiąże się z tym wątkiem ale w nieco innym kontekście. Poczytałem, poszukałem i w końcu już się zdecydowałem. W porywie decyzyjności stwierdziłem, ze na przód w accordzie 2.4 201 KM IX gen. z 2008 będę miał klocki EBC Green Stuuf (oznaczenie: DP21999: 285 PLN/kmpl.) i tarcze tez EBC (nr katalogowy: D1682: 400/szt.) TU: http://www.brakeparts.pl można wyszukać po tych numerach. Duzo dobrego słyszałem, czytałem etc. Jeżdżę dość szybko, dużo w trasie chce mieć pewność w hamulcach i na bezpieczeństwie, nie tylko moim nie chcę oszczędzać.. I dzwonie szukając dobrej oferty do: http://www.otoebc.pl/ i Pan w zasadzie..odradza mi EBC mówiąc żeby brać po prostu TRW (różnica w cenie bardzo mala co do EBC - nie pamiętam dokładnie ale chyba z 40 zł raptem taniej) a co do tarcz niestety nie potrafił od razu nic zaoferować. Czekam na informacje. Ale będąc zaskoczony taka sugestia pytam dlaczego właściwie odradza mi EBC - w końcu uznane dobre klocki i tarcze. I usłyszałem coś w co mi ciężko uwierzyć: "tarcz EBC nikt w procesie produkcyjnym nie wyważa, co już nawet Chińczycy robią a do tarcz powyżej 300 mm to już w ogóle jest problem. Nie bardzo klocek z tarcza, zwłaszcza gładką, dobrze się ma etc etc. EBC jest niewyważoną tarczą?? Tarcza nie pasuje do klocków również EBC podanych przez EBC Polska jako komplet do tych tarcz
Zdębiałem i teraz mam zagwozdkę. Co sądzicie o tych wywodach i czy jednak trzymać się pierwotnej decyzji czy coś jest na rzeczy? Cena tarcz "pospolitych" pewnie będzie znacząco niższa. Chociaż EBC Polska twierdzi ze do innych tarcz można spokojnie zakładać ich klocki (tu byłbym ostrożny osobiście). I jak tu zadecydować Napiszcie co sądzicie. Z góry dziękuje.
Pozdrawiam wszystkich.
Cytując tą wypowiedź forumowicza podejrzewamy albo działania konkurencji, albo kogoś kto nie do końca prawidłowo nas/naszego sprzedawce słuchał. Sprzedajemy produkty EBC od lat, cieszą się one dość dużym uznaniem. W żadnym przypadku nie moglibyśmy porównać zwykłego klocka TRW do parametrów klocków EBC serii Green Stuff, wiec gdzies ktos po drodze na wymyslal! Co do tarcz.... technologia EBC jest dosc zaawansowana, produkują sporą grupe towarową i sprzedają na całym świecie, cieszą się dobrą renomą. Jeżeli kolega andrzej chciałby coś sprostować prosimy o kontakt, bo EBC Polska nie jest szczęśliwa z takich wpisów, zresztą my jako odpowiedzialna firma również. Pozdrawiam Team otoEBC.pl
#24
Napisano 12:40, 08.04.2013
Chciałbym prosić Was o pomoc w dobraniu klocków do mojej hanki. Mam Accorda 2.4 w automacie z 2009r i kończące się oryginalne przednie klocki hamulcowe. Orientuje się, że chcąc poprawić hamowanie auta, należy zainwestować w odpowiednie i tarcze i klocki hamulcowe. Ja jednak na razie nie chciałbym wymieniać oryginalnych tarcz, ponieważ są jeszcze w bardzo dobrym stanie. Pozostaje więc dobranie do nich odpowiednich klocków...
Po przeczytaniu kilku opinii z forum zastanawiam się nad zakupem klocków z firmy ebc green albo nad produktami ferodo. Wiem, że jedne pylą mniej inne więcej... Jaki model doradzilibyście do tego auta aby dobrze współpracowały z "fabrycznymi" tarczami hamulcowymi ?
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc !
#25
Napisano 11:24, 09.04.2013
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#26
Napisano 10:29, 14.09.2015
To klocki ebc green na tarczach oryginalnych będą dobrze się spisywały ?
#27
Napisano 15:54, 14.09.2015
To klocki ebc green na tarczach oryginalnych będą dobrze się spisywały ?
U siebie mam taki zestaw tylko, ze na tyle sprawuje sie lepiej niz tarcze i klocki oem.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#28
Napisano 05:57, 15.09.2015
green bardzo dobry wybór. miałem w poprzednim aucie mam i teraz i są kozak
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#29
Napisano 20:46, 09.11.2021
a ja zalożyem komplety Textara na tyl i przód i strasznie piszczą w pierwszej fazie hamowania - przy lekkim dotknieciu pedału hamulca, potem juz cisza
ale to jest mega denerwujace i zamierzam to reklamować - kupilem to na Allegro w iHamulce.
no i bardzo pylą na czarno
czy mam kupic oryginaly w Hodzie czy polecacie cos innego - ma byc cisza i skutecznie hamowanie:)))
bardzo prosze o poradę
#30
Napisano 20:48, 09.11.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych