Projekt się rozwija, właśnie mamy wersję 2.0. Polak potrafi.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Uwaga nie rób tego sam - Odgrzybianie klimatyzacji
#226
Napisano 12:20, 30.10.2017
#227
Napisano 23:58, 07.03.2018
Myślę że jest to warte uwagi, problem w tym że nie mogę nigdzie tego znaleźć. Dostępne jest tylko w USA. Czy ktoś z Was zna coś podobnego?
Wiem że w tym temacie były opisywane różne pianki, jednakże ta wywarła na mnie wrażenie.
#228
Napisano 10:51, 08.03.2018
Hej .
Już kiedyś pisałem, że mycie parownika od strony wylotu skroplin można porównać do mycia zlewu przez syfon. W sumie da się ale po co?? Poza tym lepiej jest umyć parownik od strony wentylatora bo tam potencjalnie może gromadzić się to czego filtr kabinowy nie zatrzymał. Duże znaczenie dla efektu końcowego ma sam preparat którego użyjemy. W 7 i 8 generacji Accorda dostęp jest w miarę OK więc nie ma co kombinować. Jak ktoś bardzo boi się o kompa to niech na czas odgrzybiania zasłoni go folią.
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#229
Napisano 12:12, 08.03.2018
Dokładnie tak jak napisał Kolega Kiniusz, tym bardziej, że dostęp do parownika od góry jest bardzo łatwy - wystarczy wyjąć rezystor dmuchawy i mając to samo wyposażenie (preparat + rurka) zrobimy to dużo lepiej.
Potwierdzam również kolejne zdanie - sam preparat. Z reguły warsztaty wykonujące takie usługi nie chcą się podzielić wiedzą, czym czyszczą parownik, bo jak twierdzą im tez trochę czasu zajęło zanim trafili na ten właściwy (czemu trudno się zresztą dziwić).
Pozdrawiam
Tomek
#230
Napisano 12:15, 08.03.2018
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Jakaś instrukcja dostępu do parownika od strony rezystora dmuchawy , mógłby ktoś?
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Andrzej
#231
Napisano 12:56, 08.03.2018
Jaka tu może być instrukcja obsługi?
Tutaj masz schemat EPC Honda -> ELECTRICAL EQUIPMENTS,EXHAUST,HEATER -> B-17-20 - HEATER UNIT (LH), odpinasz wtyczkę od elementu nr 10, odkręcasz wkręt nr 25, wyjmujesz rezystor (chociaż tutaj to już nie jest zwykły rezystor, co sugeruje nawet nazwa) i w lewo w dół masz parownik...
Wkładasz rurkę i psikasz preparatem. Warto wcześniej sprawdzić, czy odpływ skroplin jest drożny (rutka nr 17 na schemacie)...
Gdybyś chciał zabezpieczyć komputer wówczas musisz rozebrać tunel środkowy, albo odchylić plastik...
Pozdrawiam
Tomek
#232
Napisano 12:58, 08.03.2018
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Andrzej
#233
Napisano 16:33, 08.03.2018
Ile może kosztować demontaż parownika z gruntownym czyszczeniem i oczywiście uzupełnieniem potem czynnika w układzie ? Biorąc pod uwagę wiek auta chciałbym to w końcu zrobić.
Edit: koszt takiego demontażu, grubszego czyszczenia z serwisem klimy to w moim regionie ok 450zł
Użytkownik cysior edytował ten post 18:12, 23.04.2018
#234
Napisano 11:12, 18.03.2018
Cześć,
Mam Accorda 2.2 i-DTEC z 2009 roku od nowości, i też chciałbym wykonać kompleksowe odgrzybienie parownika. Ozonowanie nie pomaga już na dłużej niż 1 miesiąc. Ponadto nawiewy już słabo dmuchają. Czy możecie polecić jakiś serwis w Warszawie ewentualnie okolice Mielca, kogoś kto podjął by się dezynfekcji parownika i układu klimatyzacji?
Pozdrawiam
Krzysiek
#235
Napisano 13:06, 18.03.2018
Na taką przypadłość to raczej czyszczenie parownika niewiele pomoże - sprawdzałeś jak wygląda filtr kabinowy?Ponadto nawiewy już słabo dmuchają.
Pozdrawiam
Tomek
#236
Napisano 13:53, 18.03.2018
Hej :)Na taką przypadłość to raczej czyszczenie parownika niewiele pomoże - sprawdzałeś jak wygląda filtr kabinowy?
Pozdrawiam
Tomek
Tak, wymienilem na oryginal w grudniu Stary nie wygladal tez tragicznie.
#237
Napisano 15:26, 22.04.2018
Od kilku lat każdy parownik czyszczę środkiem do odgrzybiania od WURTH, tym razem w accordzie efekt był krótkotrwały. Po włożeniu tam kamerki okazało się że w moim parowniku mieszkają inne formy życia
No i teraz pytanie, czy ktoś ma pomysł jak sprawnie to wyczyścić ?
Załączone pliki
Użytkownik accordmax edytował ten post 16:04, 22.04.2018
Dotychczas: Civic VI, VII,VIII, Accord VII 2.0 i lift 2.2, FR-V, Accord VIII 2.0
#238
Napisano 20:17, 26.04.2018
Podejrzewam że u mnie też coś takiego "urosło". Próbowałem chemii (Wurth), niestety efekt był marny. Zamierzam wymienić parownik na nowy, ale...
Nie mogę znaleźć nigdzie nowego parownika... Mam nr katalogowy 80211-SEA-G41 ale nigdzie w Polsce/europie nie znalazłem nowej sztuki. W ASO cena jest pewnie astronomiczna, a ze stanów też raczej się nie opłaca sprowadzać.
Macie może jakieś pomysły? Z góry dziękuję.
#239
Napisano 20:23, 26.04.2018
W VII genie chłodnica klimy jest zintegrowana z parownikiem - to jeden element.
#240
Napisano 20:29, 26.04.2018
Przepraszam, może nie użyłem dobrej terminologii, to też miałem na myśli, cały ten element chłodzący. Ma ktoś może namiary gdzie to kupić?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych