XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pompa sprzęgła, wysprzęglik-wymiana?
#61
Napisano 11:43, 18.11.2020
#62
Napisano 16:15, 18.11.2020
Witam
Mam problem z pompa sprzęgła accord 8 2.2 150 km
Nie było oringu może wypadł mi nie wiem. Mechanik mówi mi tez ze inaczej jest w accord 7 a inaczej w 8. CZy tak samo jest w tym i tym ze trzeba wyjąc ta spinkę czy bolce z nypla i przełożyć do nowej ?
Czekaj to w końcu o którą generacje Ci chodzi?
Bo piszesz na początku o 8 i do 8 generacji podesłałem linka.
#63
Napisano 16:47, 18.11.2020
2009 r 2.2 diesel
Tylko ze na tych zdjęciach co wylałeś jest inna pompa
Znalazłem do swojej jaka powinna być i na tych zdjęciach nie ma ze ten nypel się ściąga czy coś. A takich pomp z tym nyplem nie ma w sprzedaży i tu jest problem.
Na zdjęciu pokazane jest ze odrazu się wkręca przewód w pompę a takiej pompy nie mogę znaleźć żeby kupić
Załączone pliki
Użytkownik Morfx edytował ten post 16:48, 18.11.2020
#64
Napisano 07:20, 19.11.2020
podaj numer oem tej pompy
#65
Napisano 14:21, 19.11.2020
#66
Napisano 15:56, 19.11.2020
nr oem jest tez w katalogu japancars
https://japancars.ru...&nplblk=B__2322
Nr 9
Masz rację, że nie ma dostępnych zamienników więc zostaje albo nowa z ASO, Jarusneta, Haparts, modifiet.pl, JDM shop
Można też spróbować zestawu naprawczego
#67
Napisano 07:38, 12.06.2021
Hej,
Podczepię się pod najbardziej pasujący temat, bo nie znalazłem nigdzie jednoznacznej odpowiedzi.
Interesuje mnie wymiana całego płynu w układzie sprzęgła.
ESM pisze tylko o "odpowietrzaniu" nawet po wymianie siłownika głównego (pompy) i/lub siłownika (wysprzęglika).
Standardowa procedura (podoba do układu hamulcowego):
- zbiornik do pusta,
- zalać zbiornik nowym płynem,
- pompuj, wypuść powietrze po popuszczeniu odpowietrznika
- dolewaj płynu itd ...
Pytanie,
- czy w ten sposób wymienię płyn w CAŁYM układzie hydraulicznego sprzęgła ? przelewając np 1l płynu + niezłe ćwiczenia dla pomocnika w kabinie,
- czy w ten sposób da się odpowietrzyć skutecznie układ ? nie trzeba tego jednak robić podciśnieniowo ?
Z drugiej strony do podciśnieniowych wynalazków też jestem sceptycznie nastawiony. Zamiast "wyciągać" płyn i powietrze z układu łapie "lewe" powietrze gwintem odpowietrznika ... i zabawa też nie ma końca. Plus taki, że pomocnik nie jest potrzebny.
Pozdr,
/e12
Użytkownik egon12 edytował ten post 07:45, 12.06.2021
#68
Napisano 08:24, 12.06.2021
Użytkownik Wlodar edytował ten post 08:27, 12.06.2021
#69
Napisano 08:41, 12.06.2021
Tak... da się to zrobić. Żeby ułatwić i przyspieszyć odpowietrzanie, bo nieraz robi się problem jak płyn dojdzie już do siłownika. Trzeba zaopatrzyć się w szczykawkę i wężyk aby na siłowniku sprzęgła zasysać kilka razy energicznie dodatkowo płyn i zrobić podciśnienie.
Też nie ma wzmianki w instrukcji o interwale wymiany tego płynu. U mnie temat trochę zaniedbany ale tego typu płyny dot4 sl6 tracą właściwości w układzie hamulcowym po 2 latach. Tutaj też tak jest ?
Patrzę jeszcze, ale chyba nie ma żadnej procedury diagnostycznej z obd, żeby pompę przestawić na tryb wymiany... mam R20A3 ze skrzynią MT. To jest po prostu sprzęgło, bez żadnych "wspomagań".
/e12
#70
Napisano 09:04, 12.06.2021
200ml na pojedynczą wymianę powinno wystarczyć.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#71
Napisano 10:55, 12.06.2021
Można też zrobić tak jak ja czyli wężyk na odpowietrznik i drugi koniec w butelkę, odkręcić odpowietrznik i tylko dolewać do zbiorniczka. Tyle tylko że przy ilości syfu w wysprzęgniku bez jego rozbierania to pasuje zrobić to kilka razy powtarzając to np co tydzień bo nowy płyn rozpuści zalegający syf.
200ml na pojedynczą wymianę powinno wystarczyć.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Patrzę w ESMa i sam wysprzęglik mogę zdemontować, rozebrać na drobne, wyczyścić i poskładać na odpowiednim smarze do układów hamulcowych.
Coś tam się wymienia w środku ?
Jest oring, przy nakrętce kołnierzowej, jest guma na tłoczku i osłona.
Z elementów ruchomych jest tłoczek, sprężyna i popychacz....
Są do tego zestawy naprawcze, ale nie znalazłem jeszcze dedykowanego do R20A3.
Czy lepiej jak nic nie cieknie poskładać jak było ?
/e12
Użytkownik egon12 edytował ten post 08:08, 13.06.2021
#72
Napisano 08:20, 13.06.2021
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#73
Napisano 20:43, 13.06.2021
Można poskładać tak jak było. A można po prostu wymienić płyn kilka razy.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Dzięki !
Tak też zrobiłem. Wyciągnąłem cały płyn ze zbiorniczka, zbiorniczek zdemontowałem i wyczyściłem. Zalałem nowy płyn wyciągając podciśnieniem z popuszczonego odpowietrznika wysprzęglika.
Za parę dni chcę to zrobić docelowo z pełnym odpowietrzeniem, przelewając następne 0.5 l przez układ.
Pytanie - co może oznaczać zapis w ESMie:
- Całkowite usunięcie powietrza z układu może wymagać ograniczenia ruchu widełek wyciskowych za pomocą drewnianego klocka.
? min, max ? czy obydwa położenia ?
Pozdr,
e12
#74
Napisano 20:59, 13.06.2021
#75
Napisano 08:58, 14.06.2021
Ze swojej strony polecam także wyjąć tłok z pompki sprzęgła (od środka auta). U mnie wylala się dużą ilość czarnej mazi, choć płyn był wczesniej wymieniony..
hmm
da się złapać płyn ? żeby dywaników nie zalać ?
/e12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych