Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Przerywa/szarpie/gaśnie na gazie!!! HELP


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:00, 13.05.2009

Jeżeli są problemy to podstawa http://www.accordklu...opic.php?t=2979
a wkrótce manual :mrgreen: czyli Sirocco to Stag4 :ok

Info dla tych co chcą zmienić listwy wtryskowe z Valtec na MagicJet
Zmiana jest banalnie prosta typu plug&play naprawdę nie trzeba nadzwyczajnej wiedzy ani zręczności do tego, jeżeli nie macie instalacji już na gwarancji to po co przepłacać można to zrobić samemu :-o
Ew. gdyby ktoś był całkiem zamotany, nie ma problemu zrobimy dokładnego manuala.
PODSTAWA: to przed tą czynnością kupić interface do danej elektroniki LPG, zmienić listwę i odpowiednio wszystko poustawiać.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:13, 14.05.2009

a powiedz jak ma sie jesscze wymiana reduktora? mam go schowanego pod rura od dolotu :/ mialem napisac jakiej jest firmy, ale jedyne co tam widac bez rozbierania to naklejka z napisem "OK" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehe

#18 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:27, 14.05.2009

a powiedz jak ma sie jesscze wymiana reduktora? mam go schowanego pod rura od dolotu :/ mialem napisac jakiej jest firmy, ale jedyne co tam widac bez rozbierania to naklejka z napisem "OK" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hehe


Dokładnie mam w tym samym miejscu ;-) najpierw trzeba zdjąć całą rurę dolotu aby się dostać do reduktora. Zdejmij tą rurę i zrób fotkę to zobaczymy jaki masz reduktor. W sobotę właśnie będę u siebie wymieniał (jak dobrze pójdzie i plany się nie zmienią).

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:23, 11.06.2009

okej, zakupiłem kabelk do gazu, odpalilem i takie cos mialem (sorry ale w ogole nie obczajam spraw elpidżi):

tak wygladala mapa i ustawienia na ktorych jezdzilem:

Dołączona grafika
Dołączona grafika

zwiększyłem troche temperature przełączania i zrobiłem autokalibracje i wykasowalem mape gazu i przejechalem się z 10km na roznych biegach z rozna predkoscia:

Dołączona grafika

i teraz pytanie nr 1. z racji tego, że ciemna masa ze mnie jeżeli chodzi o ustawianie map prośba o pomoc, co poprawić. tylko tlumaczyc jak laikowi proszzzz :D

i pyt nr 2: jakie ustawienia macie u siebie jezeli chodzi o diody poziomu LPG? chcialbym, zeby byly one bardziej miarodajne i rowne, poki co mam je tak ustawione:

Dołączona grafika


z gory dzieki za pomoc

#20 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:46, 11.06.2009

Reduktor jest do wyrzucenia spadki są jak jasna cholera. Za małe dysze. Przełączanie z gazu na benzynę przy 5900rpm, czyli na VTEC-u auto jeździ na benzynie!!! Nie podłączone sondy lambda!!! (żeby nie pokazywało "check engine"). Próg przełączania 1600rpm na lpg - żeby auto nie szarpało przy nierozgrzanym silniku. Źle podłączony czujnik temperatury reduktora, a i wskaźnik temperatury gazu pokazuje bzdury.

Druciarstwo pełną gębą!!! Nawet nie wiem od czego tutaj zacząć. Generalnie jest źle i nie radzę jeździć na gazie dopóki nie ogarniesz instalacji - szkoda tej B16.

Kolego jedź do Warszawy do Marka lub Nikosia bo sam tego nie ogarniesz. Poza tym nowy reduktor (EG200) i wtryskiwacze (Matrix HD544). Sterownik może zostać, wszak to Stag. Ew. zmiana na 300 powinna być bezproblemowa.

Glinuś Stag 200 obsłuży Matriksy?

Do zobaczenia na trasie.


#21 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:28, 11.06.2009

Święte słowa musisz ogarnąć tą instalację bo nie wróżę nic dobrego dla Twojego silnika :!:

Glinuś Stag 200 obsłuży Matriksy?

Jak najbardziej obsłuży Matrixy.Jedyny mankament to taki,że przy Stagu 200 nie wolno zakładach 1 Ohm Valteków gdyż spalą one sterownik :!:

#22 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:31, 11.06.2009

Tak więc już wiadomo. Twój przyszły zakup to Europegas EG200 oraz Matrix HD544.
Jedź to Warszawy i daj zarobić dla Marka albo Nikosia, a nam dasz spokojne sumienie, że B16 nie jest zarzynana na śmierć.

Do zobaczenia na trasie.


#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:07, 12.06.2009

Za małe dysze.


Pablo, a po czym poznałeś, że za małe dysze ?? Może to tylko wina reduktora ?? (ja myślałem, że przy złych dyszach to by mnożnik fiksował)

Nie podłączone sondy lambda!!! (żeby nie pokazywało "check engine")


"check engine" i tak pokaże przy złych ustawieniach, to tylko sonda nie jest podłączona do elektroniki LPG a normalnie cały czas działa. Więc podłączenie sondy do LPG byłoby wskazane do dokładniejszych pomiarów i ustawień.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:11, 12.06.2009

shit chlopaki sorry, zapomnialem zmienic profilu. autko to juz nie VTi ale Accord Coupe 2.2, wiec te 5900 jest okej. poza tym 1600 rpm sam przestawilem...

[ Dodano: 2009-06-12, 09:14 ]
a teraz pytanko, jak ustawic w ogole cala mape????

#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:38, 12.06.2009

Pablo, a po czym poznałeś, że za małe dysze ?? Może to tylko wina reduktora ?? (ja myślałem, że przy złych dyszach to by mnożnik fiksował)

Zobacz na czasy wtrysku przy mały obrotach jak i przy wysokich. Jest specjalnie ustawione wysokie ciśnienie, żeby przy spadkach nie schodziło poniżej 0,8bara (chociaż może to przypadek). Przy takim ciśnieniu oraz dobrych dyszach zapętlałoby pewnie wtryski. Jeżeli tyle partactwa jest z instalacją, to wcale bym się nie zdziwił, jakby dysze były nie rozwiercone. Po zmniejszeniu ciśnienia na 1.05bara czasy będą jeszcze większe, czyli trzeba rozwiercić dyszę. Po zmniejszeniu ciśnienia, reduktor będzie padał już na twarz i będzie podpierać się benzyną, bo opcja "wyłącz po pierwszym" nie jest zaznaczona.

Do zobaczenia na trasie.


#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:46, 12.06.2009

macie moze jakis screen shot jakies dobrze ustawionej mapy dla silnika 2.2 lub podobnego?

#27 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:02, 12.06.2009

Nawet jak by ktoś miał to zabraniam wklejać! Mapy i mnożnik to indywidualna sprawa każdego auta/silnika/instalacji. To nie działa na zasadzie ctrl+c, ctrl+v

Wersja: kupa

Kolego jak Ty tak myślisz o swoim aucie...

Do zobaczenia na trasie.


#28 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:46, 12.06.2009

Nawet jak by ktoś miał to zabraniam wklejać! Mapy i mnożnik to indywidualna sprawa każdego auta/silnika/instalacji. To nie działa na zasadzie ctrl+c, ctrl+v

Wersja: kupa

Kolego jak Ty tak myślisz o swoim aucie...


kupa - coupe. lol :shock:




IPB Skin By Virteq