XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem ze zbieżnością po uderzeniu kołem w krawężnik
#1
Napisano 22:52, 08.08.2012
Jakiś czas temu (ok 3 miesięcy) miałem przygodę, uderzyłem prawym przednim kołem w krawężnik na skręconych kołach w prawo... dość szybko zwinąłem na wąskim skrzyżowaniu, a z przeciwka jechało auto którego oczywiście wcześniej nie widziałem i chociaż ATRek trzymał się pasa dzielnie to dowinąłem jeszcze pół obr kierownicą w prawo tak odruchowo i niestety nie zdążłem w pełni odbić spowrotem i zachaczyłem o dość wysoki krawężnik bo i lekko rant felgi przyrysowałem
I sprawa jest taka że zaraz po uderzeniu miałem kierownice krzywo podczas jazdy na wprost czyli auto straciło zbieżność. Wymieniłem drążek reakcyjny, ustawiłem geometrie (wyszło bez problemowo). Auto jedzie prosto, kierownica jest też niby prosto, opony na zakrętach nie piszczą ale prawą opone zjada mi szybciej niż lewą :-/
Tak sobie myślę że może magiel się w jakiś sposób zesr... i przy jeździe na wprost koła są ok, a przy skręcie prawe koło skręca innym kątem niż lewe i wtedy tnie oponkę? Dodam że kąt pochylenia obydwu kół jest ok.
Jak tą żabę zjeść?
#2
Napisano 08:07, 09.08.2012
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:22, 09.08.2012
#4
Napisano 00:17, 10.08.2012
mechanikHondy, miałem mierzoną całą geometrię. Na każde koło założony przyrząd laserowy (gdzie koła się wzajemnie "widzą" i wszystko wyszło dobrze. Na takim sprzęcie chyba by wykazało już jakąś nieprawidłowość?
Coś w ten deseń ale innej firmy - http://allegro.pl/ge...2483141476.html
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych