XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F22B5 Jakim innym silnikiem zastąpić?
#1
Napisano 11:28, 05.08.2012
#2
Napisano 12:08, 05.08.2012
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 12:15, 05.08.2012
#4
Napisano 19:59, 05.08.2012
kolektory sprawdź po uszczelkach czy są takie same
#5
Napisano 22:57, 05.08.2012
#6
Napisano 10:44, 06.08.2012
#7
Napisano 20:51, 06.08.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 21:22, 06.08.2012
No i zaczęły się cuda. Nie wiem dokładnie jak podłączyć ten zawór VTEC. Posiadam kpl. wiązkę, ale od strony silnika. Brakuje mi połączenia na komputer. Posiadam komputer też od tego silnika. No i teraz moje pytanie jak ten zawór podłączyć. Nie mogę natrafić na żaden konkretny schemat. Ktoś może podpowie? Problem tkwi z tego co widzę w kostkach koło kielicha pasażera.
Zawór prosta sprawa dzięki jednemu z kolegów przez PW udało się podłączyć, a przynajmniej mnie upewnił jak to zrobic.
Silnik odpalony, ale niestety na starym sterowniku. Nowy komp jak się okazuje ma immo. Czy ktoś podpowie jak można usunąć immo ze sterownika?
[ Dodano: 2012-08-14, 15:13 ]
No i poszło. Dzięki koledze pejot, który sporo podpowiedział praca była pewniejsza. Silnik F22Z2 bardzo łatwo zainstalować zamiast F22B5. Potrzebny komp od F22Z2, łapa (poduszka) od strony rozrządu musi być z silnika F22Z2, no i podłączenie zaworu vtec. No i ewentualnie pozbycie się immo o ile jest w nowym sterowniku. Pozdrawiam. Honda śmiga już.
#9
Napisano 08:22, 15.08.2012
Ale na to też jest rozwiązanie - http://www.doctronic...ier_Board_E.htm
Happy Owner Never Drives Anything else.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych