Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

F22B5 Jakim innym silnikiem zastąpić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 korian

korian
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:okolice Kołobrzegu
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 05.08.2012

Rozwijając temat. Mam Honde Accord F22B5. Dziura w bloku. Remont odpada. Jaki inny silnik włożyć? Chodzi o to, żeby nie bawić się narazie w zaduże przeróbki. Poprostu go sprawnie uruchomić. Mam do kupienia F22Z2. Jeden z kolegów podpowiedział, że sam słupek powinien podejść. Tyle, że problem zacznie się z VTECiem. No i tak myślę czy rozwiązaniem nie będzie z tego F22Z2 przełożenie samego bloku i przy okazji się zajrzy pierścienie, panewki itp.
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:08, 05.08.2012

Jak chcesz po taniości to zmień słupek. Zrób remont dołu i czapki. Jak głowica jest ok, to zostawiasz i tyle. Rób tak żeby z elektryką nie trzeba było kombinować.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 korian

korian
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:okolice Kołobrzegu
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 05.08.2012

No już się dowiedziałem, że tego F22Z2 z wiązką i kompem będę miał. Więc pytanie konkretne czy to będzie PnP pasowało?
  • 0

#4 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:59, 05.08.2012

łapy i skrzynia przypasują

kolektory sprawdź po uszczelkach czy są takie same
  • 0

#5 korian

korian
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:okolice Kołobrzegu
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 05.08.2012

To już sprawdziłem. Uszczelki takie same pod kolektory. Czyli jestem na dobrej drodze.
  • 0

#6 cieszyn5

cieszyn5
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:44, 06.08.2012

jak juz bedzie siedział daj znac, bo zastanawia mnie czy łapy aby napewno podpasuja
  • 0

#7 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:51, 06.08.2012

Będzie dobrze :ok
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#8 korian

korian
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:okolice Kołobrzegu
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 06.08.2012

No mam nadzieję. Jestem dobrej myśli. Innej opcji nie ma. Będzie latać bryka;) Dam znać jak już ożyje sprzęt. Dla potomnych opisze czy były jakieś cuda i problemy.



No i zaczęły się cuda. Nie wiem dokładnie jak podłączyć ten zawór VTEC. Posiadam kpl. wiązkę, ale od strony silnika. Brakuje mi połączenia na komputer. Posiadam komputer też od tego silnika. No i teraz moje pytanie jak ten zawór podłączyć. Nie mogę natrafić na żaden konkretny schemat. Ktoś może podpowie? Problem tkwi z tego co widzę w kostkach koło kielicha pasażera.


Zawór prosta sprawa dzięki jednemu z kolegów przez PW udało się podłączyć, a przynajmniej mnie upewnił jak to zrobic.

Silnik odpalony, ale niestety na starym sterowniku. Nowy komp jak się okazuje ma immo. Czy ktoś podpowie jak można usunąć immo ze sterownika?

[ Dodano: 2012-08-14, 15:13 ]
No i poszło. Dzięki koledze pejot, który sporo podpowiedział praca była pewniejsza. Silnik F22Z2 bardzo łatwo zainstalować zamiast F22B5. Potrzebny komp od F22Z2, łapa (poduszka) od strony rozrządu musi być z silnika F22Z2, no i podłączenie zaworu vtec. No i ewentualnie pozbycie się immo o ile jest w nowym sterowniku. Pozdrawiam. Honda śmiga już.
  • 0

#9 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:22, 15.08.2012

Z komputera F22Z2 wystarczy wylutować płytkę immo żeby uruchomić silnik w CD7, natomiast świeci nam się wtedy błąd ECU.

Ale na to też jest rozwiązanie ;-) - http://www.doctronic...ier_Board_E.htm
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq