Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#1081 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:42, 09.09.2020

Rotingera mam na tyle, dwa dni temu założyłem.
Na przód Rotinger najwyższa wersja kosztuję tyle co Zimmermann wiercone.

OEM na przód kupowałem i były ok, obecnie mam gładkie Zimmermany czyli trzy razy tańsza opcja od OEM i też bez problemów. Teraz szukam kolejnego kompletu jakiegoś bardziej odpornego na temperatury.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1082 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:50, 09.09.2020

Mój Zimmerman po niecałych dwóch latach był tak pokrzywiony, że przy hamowaniu ze 100kmh wyrywało kierownicę z rąk, dosłownie. Plus od samego początku bardzo nieładnie się zużywał tzn, były głębokie rowki za każdym nawierceniem. Klocki przy montażu były nowe, też Zimmerman, zacisk pięknie chodził, piasta oczyszczona i docieranie jak w książce pisze.
Teraz mam najwyższą opcję Rotingera i jakieś 4000 kilometrów za sobą, póki co jest ok.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1083 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:57, 09.09.2020

Rotingera mam na tyle, dwa dni temu założyłem.
Na przód Rotinger najwyższa wersja kosztuję tyle co Zimmermann wiercone.

OEM na przód kupowałem i były ok, obecnie mam gładkie Zimmermany czyli trzy razy tańsza opcja od OEM i też bez problemów. Teraz szukam kolejnego kompletu jakiegoś bardziej odpornego na temperatury.

A ile przejechałeś na tych Zimmermanach?
  • 0

#1084 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:13, 09.09.2020

Z 45/50 tysięcy będzie, ranty się już porobiły solidne.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1085 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:03, 09.09.2020

A ja na OEM przód i EBC TG tył 80 tys. I jeszcze sporo pożyją.
Tylko ile Tadzio na nich zrobił nie wiem.

Tył przeżył 3 blokady zacisku.

To teraz pomyśl co warto?
  • 0

#1086 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:15, 09.09.2020

Wiesz, jedni zrobią 100 tysięcy na klockach jak mój ojciec, a inni 30 tysięcy jak ja he he he . To samo tyczy się wtedy zużycia tarcz. Kwestia kto, jak i w jakich warunkach użytkuję auto.

Niektórzy to i z TRW są zadowoleni bo mają taki styl jazdy... Także rozumiesz:)
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1087 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:52, 09.09.2020

W Civic TypeR FN2 miałem 4x Hella Pagid tarcze oraz klocki, auto wykorzystywane było w różnych warunkach także w trasach i dały radę bez żadnych problemów - relacja ceny do jakości jedna z lepszych na rynku, choć i tak EBC pozostaje moim nr. 1  :gitara:


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#1088 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:01, 10.09.2020

Wiesz, jedni zrobią 100 tysięcy na klockach jak mój ojciec, a inni 30 tysięcy jak ja he he he . To samo tyczy się wtedy zużycia tarcz. Kwestia kto, jak i w jakich warunkach użytkuję auto.

Niektórzy to i z TRW są zadowoleni bo mają taki styl jazdy... Także rozumiesz:)

Na miejscu to hamulca prawie nie używam bo nie muszę, ale w trasie. Wiesz jak teraz jeździ się po S i A.
U mnie to 30 do 60%.
  • 0

#1089 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:21, 10.09.2020

Jak mialem VII testowalem chyba az 5 zestawow hamulcowych. W moim przypadku 90% przebiegu to trasa...

Pierwszy zestaw to byl:

Tarcze oem i klocki oem. Taki zestaw dawal rade, zero drgan, zadnego bicia ale po 2-3 hamowaniach bylo czuc ze hamulce wraz ze zwrostem temperatury tracily na sile.

Drugi zestaw:

Tarcze ATE i klocki ATE, na miasto zestaw ok, ale na trasie bylo czuc,  jakosc tych klockow. Po nagrzaniu spadek skutecznosci dosc duzy, aby miec poczucie bezpieczenstwa. Dosc duze wystepowanie fadingu, co dla mnie dyskalifikuje taki zestaw.

Kolejny zestaw:

Tarcze gladkie zimmermann i klocki EBC Black. Bardzo podobne zachowanie jak zestaw powyzej. Jak dla mnie slabo

Kolejny zestaw:

Tarcze zimmermann nawiercane i klocki BDFR. Efekt fadingu minimalny, do 150km/h taki zestaw robi robote. Byl to zestaw na jakim sprzedalem Accorda i co wiem do dzis jezdzi i nie ma zadnych problemow. Dodam, ze na tyle mialem zalozony zestaw zimmermann gladkie i EBC Green. Wedlug mnie takie hamulce to najtansza opcja aby poprawic dosc slabe hamulce jakie sa w VIIgen. Moje testy dotyczyly VIIgen. bo po moich testach juz widze ze do VIIIgen, taki zestaw juz nie daje rady :)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#1090 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:05, 15.09.2020

Testował już ktoś Rotingery nacinane/nawiercane w 7gen? Z tego co widzę nikt na forum nie wyraził jasnej opinii.

 

Klocki BDFR lub EBC greeny to juz zdecydowane

Wybór tarczy jedynie mi został. Ciekawią mnie te Rotingery. Do wyboru są nacinane, nawiercane i nacinano-nawiercane, do koloru :D I tu też jest dulemat, ale skłaniałbym się chyba tylko ku nacinanym 


  • 0

#1091 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:50, 15.09.2020

Testował już ktoś Rotingery nacinane/nawiercane w 7gen? Z tego co widzę nikt na forum nie wyraził jasnej opinii.

 

Klocki BDFR lub EBC greeny to juz zdecydowane

Wybór tarczy jedynie mi został. Ciekawią mnie te Rotingery. Do wyboru są nacinane, nawiercane i nacinano-nawiercane, do koloru :D I tu też jest dulemat, ale skłaniałbym się chyba tylko ku nacinanym 

 

 

Powoli są opinie na forum i jest ich coraz więcej, wystarczy nawet ten temat przeczytać. 

Lub wyszukiwarka, do tego w cudzysłowie "Rotinger" i pokaż jako posty. Wszystko się pojawi. 

 

Sam mam na tyle Rotingera "wzór 4" jak pisałem wcześniej, tylko na na super wersję rotingera 300mm na przód się nie pisze, bo w niewiele wyższej jak tej samej cenie mogę mieć zimmermann sport coat z.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1092 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:24, 15.09.2020

Dodam jeszcze od siebie:

 

EBC TG - wytrzymały 6 lat - ok 100 tys. km, do samego końca hamowały bez problemu, zero bicia. Zostały zmienione gdy po zmierzeniu miały 0,3mm do max. punktu zużycia.

Hella Pagid - obecnie, zrobione blisko 10 tys. km - bez zarzutu.

 

Wcześniej testowane w różnych moich Hondach - ZImmermann, TRW, ATE - all ok, poza Zimmermann.

 

Na ten moment do cywilnego auta z podstawowym silnikiem nie montowałbym czegoś wyżej aniżeli Hella/ATE.


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#1093 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 17:22, 15.09.2020

Dopisz tylko że te zestawy testowałes w civicu. To co sprawdza się w civicu może kompletnie nie nadawać się do Accorda :)
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#1094 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:55, 15.09.2020

Dopisz tylko że te zestawy testowałes w civicu. To co sprawdza się w civicu może kompletnie nie nadawać się do Accorda :)

 

A tu Cię zaskoczę bo byłem właścicielem 2 Accordów również :)

 

i 8 Civic`ów... :diabel:


  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#1095 predator22

predator22
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155/K20Z2
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 15.10.2020

Witam serdecznie czy taki zestaw będzie dobry przy trybie jazdy mieszanej powiedzmy średnio ostrej /szybkiej jeżdzie  Hondą Accord 7 2006 r  2.0  155km

 

GALFER  SPORT  FDHP 1050  do tego tarcze  ATE

czy komplet tarcz z klockami ATE  a może lepiej coś fachowo poradzicie ba tak czytając to jedne pylą , drugie tamto  słabsze a następne jeszcze coś innego i głowa boli co w końcu wybrać dobrej jakości aby nie było problemów z układem hamulcowym bo to jeden z najważniejszych układów wpływających na bezpieczeństwo nasze.

A także gdzie wy dokonujecie zakupu ,macie jakieś pewne zródła dziękuję bardzo


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq