XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1081
Napisano 19:42, 09.09.2020
Na przód Rotinger najwyższa wersja kosztuję tyle co Zimmermann wiercone.
OEM na przód kupowałem i były ok, obecnie mam gładkie Zimmermany czyli trzy razy tańsza opcja od OEM i też bez problemów. Teraz szukam kolejnego kompletu jakiegoś bardziej odpornego na temperatury.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1082
Napisano 19:50, 09.09.2020
Teraz mam najwyższą opcję Rotingera i jakieś 4000 kilometrów za sobą, póki co jest ok.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
#1083
Napisano 19:57, 09.09.2020
A ile przejechałeś na tych Zimmermanach?Rotingera mam na tyle, dwa dni temu założyłem.
Na przód Rotinger najwyższa wersja kosztuję tyle co Zimmermann wiercone.
OEM na przód kupowałem i były ok, obecnie mam gładkie Zimmermany czyli trzy razy tańsza opcja od OEM i też bez problemów. Teraz szukam kolejnego kompletu jakiegoś bardziej odpornego na temperatury.
#1084
Napisano 20:13, 09.09.2020
Z 45/50 tysięcy będzie, ranty się już porobiły solidne.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1085
Napisano 21:03, 09.09.2020
Tylko ile Tadzio na nich zrobił nie wiem.
Tył przeżył 3 blokady zacisku.
To teraz pomyśl co warto?
#1086
Napisano 21:15, 09.09.2020
Niektórzy to i z TRW są zadowoleni bo mają taki styl jazdy... Także rozumiesz:)
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1087
Napisano 21:52, 09.09.2020
W Civic TypeR FN2 miałem 4x Hella Pagid tarcze oraz klocki, auto wykorzystywane było w różnych warunkach także w trasach i dały radę bez żadnych problemów - relacja ceny do jakości jedna z lepszych na rynku, choć i tak EBC pozostaje moim nr. 1
MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1
#1088
Napisano 06:01, 10.09.2020
Na miejscu to hamulca prawie nie używam bo nie muszę, ale w trasie. Wiesz jak teraz jeździ się po S i A.Wiesz, jedni zrobią 100 tysięcy na klockach jak mój ojciec, a inni 30 tysięcy jak ja he he he . To samo tyczy się wtedy zużycia tarcz. Kwestia kto, jak i w jakich warunkach użytkuję auto.
Niektórzy to i z TRW są zadowoleni bo mają taki styl jazdy... Także rozumiesz:)
U mnie to 30 do 60%.
#1089
Napisano 09:21, 10.09.2020
Jak mialem VII testowalem chyba az 5 zestawow hamulcowych. W moim przypadku 90% przebiegu to trasa...
Pierwszy zestaw to byl:
Tarcze oem i klocki oem. Taki zestaw dawal rade, zero drgan, zadnego bicia ale po 2-3 hamowaniach bylo czuc ze hamulce wraz ze zwrostem temperatury tracily na sile.
Drugi zestaw:
Tarcze ATE i klocki ATE, na miasto zestaw ok, ale na trasie bylo czuc, jakosc tych klockow. Po nagrzaniu spadek skutecznosci dosc duzy, aby miec poczucie bezpieczenstwa. Dosc duze wystepowanie fadingu, co dla mnie dyskalifikuje taki zestaw.
Kolejny zestaw:
Tarcze gladkie zimmermann i klocki EBC Black. Bardzo podobne zachowanie jak zestaw powyzej. Jak dla mnie slabo
Kolejny zestaw:
Tarcze zimmermann nawiercane i klocki BDFR. Efekt fadingu minimalny, do 150km/h taki zestaw robi robote. Byl to zestaw na jakim sprzedalem Accorda i co wiem do dzis jezdzi i nie ma zadnych problemow. Dodam, ze na tyle mialem zalozony zestaw zimmermann gladkie i EBC Green. Wedlug mnie takie hamulce to najtansza opcja aby poprawic dosc slabe hamulce jakie sa w VIIgen. Moje testy dotyczyly VIIgen. bo po moich testach juz widze ze do VIIIgen, taki zestaw juz nie daje rady
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#1090
Napisano 09:05, 15.09.2020
Testował już ktoś Rotingery nacinane/nawiercane w 7gen? Z tego co widzę nikt na forum nie wyraził jasnej opinii.
Klocki BDFR lub EBC greeny to juz zdecydowane
Wybór tarczy jedynie mi został. Ciekawią mnie te Rotingery. Do wyboru są nacinane, nawiercane i nacinano-nawiercane, do koloru I tu też jest dulemat, ale skłaniałbym się chyba tylko ku nacinanym
#1091
Napisano 10:50, 15.09.2020
Testował już ktoś Rotingery nacinane/nawiercane w 7gen? Z tego co widzę nikt na forum nie wyraził jasnej opinii.
Klocki BDFR lub EBC greeny to juz zdecydowane
Wybór tarczy jedynie mi został. Ciekawią mnie te Rotingery. Do wyboru są nacinane, nawiercane i nacinano-nawiercane, do koloru I tu też jest dulemat, ale skłaniałbym się chyba tylko ku nacinanym
Powoli są opinie na forum i jest ich coraz więcej, wystarczy nawet ten temat przeczytać.
Lub wyszukiwarka, do tego w cudzysłowie "Rotinger" i pokaż jako posty. Wszystko się pojawi.
Sam mam na tyle Rotingera "wzór 4" jak pisałem wcześniej, tylko na na super wersję rotingera 300mm na przód się nie pisze, bo w niewiele wyższej jak tej samej cenie mogę mieć zimmermann sport coat z.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1092
Napisano 15:24, 15.09.2020
Dodam jeszcze od siebie:
EBC TG - wytrzymały 6 lat - ok 100 tys. km, do samego końca hamowały bez problemu, zero bicia. Zostały zmienione gdy po zmierzeniu miały 0,3mm do max. punktu zużycia.
Hella Pagid - obecnie, zrobione blisko 10 tys. km - bez zarzutu.
Wcześniej testowane w różnych moich Hondach - ZImmermann, TRW, ATE - all ok, poza Zimmermann.
Na ten moment do cywilnego auta z podstawowym silnikiem nie montowałbym czegoś wyżej aniżeli Hella/ATE.
MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1
#1093
Napisano 17:22, 15.09.2020
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#1094
Napisano 17:55, 15.09.2020
Dopisz tylko że te zestawy testowałes w civicu. To co sprawdza się w civicu może kompletnie nie nadawać się do Accorda
A tu Cię zaskoczę bo byłem właścicielem 2 Accordów również
i 8 Civic`ów...
MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1
#1095
Napisano 21:21, 15.10.2020
Witam serdecznie czy taki zestaw będzie dobry przy trybie jazdy mieszanej powiedzmy średnio ostrej /szybkiej jeżdzie Hondą Accord 7 2006 r 2.0 155km
GALFER SPORT FDHP 1050 do tego tarcze ATE
czy komplet tarcz z klockami ATE a może lepiej coś fachowo poradzicie ba tak czytając to jedne pylą , drugie tamto słabsze a następne jeszcze coś innego i głowa boli co w końcu wybrać dobrej jakości aby nie było problemów z układem hamulcowym bo to jeden z najważniejszych układów wpływających na bezpieczeństwo nasze.
A także gdzie wy dokonujecie zakupu ,macie jakieś pewne zródła dziękuję bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych