XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1037
Napisano 06:38, 03.05.2020
ja mam obecnie galfer na oem tarczy przód z 8 dwutloczek ATS. bardzo fajny klocek. , mysle ze duzo lepszy niz ebc green, i wydaje mi sie ze lepszy niz hawk hps
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#1038
Napisano 14:42, 03.05.2020
Tarcze typu ATE czy zimmermann są podobnej jakości i ogólnie są wystarczające dla większości użytkowników. Co do klocków dołóż trochę pieniędzy i zakup klocki typu EBC green, Black diamond fast road czy galfer. Na pewno odczujesz różnice względem standartowych klocków. W Accordzie VII testowałem klocki ATE, zimmermann, textar i dla mnie różnica jest znaczna względem tych które wymieniłem wcześniej..
no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ?
#1039
Napisano 14:55, 03.05.2020
Jak z pyleniem w stosunku do greenów?ja mam obecnie galfer na oem tarczy przód z 8 dwutloczek ATS. bardzo fajny klocek. , mysle ze duzo lepszy niz ebc green, i wydaje mi sie ze lepszy niz hawk hps
#1040
Napisano 20:32, 03.05.2020
Przecierz te klocki kosztują tyle co tarcze. Racze nie tędy droga. Kup lepsze tarcze a z czasem wymienisz klocki na lepsze.no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ?
Do cl9 jak jeździsz wokół komina tak jak Bóg przykazał pełny zestaw ATE bedzie ok. Ale na autostradach lub w mieście , jak lubisz wycisnąć to rzyczę szczęścia przy tych marnych 200 KM.
#1041
Napisano 20:50, 03.05.2020
ja mam z przodu tarcze ATE za 200 zl komplet i do tego klocki Ds2500 za 480 zl
co mi da tarcza za tysiac z klockami za 80zl ? bo napewno nie da skutecznosci
Tak nie pogne jej bo strach hamowac
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#1042
Napisano 21:02, 03.05.2020
Ja robiłem zawsze odwrotnie w ciężkich czasach ale za 80 to nigdy nie miałem klocków
#1043
Napisano 21:18, 03.05.2020
Nie ma to znaczenia, czemu ?
Bo za grosze kupiłem firmowe tarcze, i zanim sie pogną to zapewne i klocki będa do wymiany, a jeśli pogna sie wcześmniej? cóz 200zł warto zaryzykowac
Ale to inny samochód
W przypadku accordów każdy wymaga jednak cudów, chce mieć super heble, jak najtaniej i do tego aby jeszcze przejechały 100tys km - tak sie nie da
Masz rację w takim przypadku tarcze trzeba dobrac pod klocki. Ale w accordach absolutnie najlepszym rozwiązaniem sa OEM tarcze- zakładasz klocek jaki chcesz i nie martwisz się przez 100 tys km ( zakąłdając poprawny montaż, zaciski itp itd)
Ale jak dla mnie najsensowniejszym rozwiązaniem jest tarcza Zimmerman i klocki ATE - dla zwykłego użytkownika, albo Zimmerman plus EBC Green/ Black Diamond Fast Road - dla tego kto oczekuje czegoś lepiej. Pare lat zakąłdam te tarcze do 6,7,8 i mi nie zdażyło sie ani razu aby po mniej niż 50 tys km tarcza biła. Raz przyszła odrazu krzywa, gwarancja, przysłali nowe i jest ok.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#1044
Napisano 21:35, 03.05.2020
#1045
Napisano 06:08, 04.05.2020
no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ?
EBC Green i fast road sa bardzi podobne. Wybierz to co akurat jest tansze
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#1046
Napisano 15:17, 10.05.2020
Jaki zestaw polecacie na przod do VIIgen, zakładając że robię dużo kilometrów ale jeżdżę jak emeryt. 95% to jazda po mieście z bardzo małymi prędkościami.
Jak kupiłem auto, to miałem założony nowy zestaw hamulcow, który prawdopodobnie był OEM, założony jeszcze w Szwajcarii. Tarcze nie do zajeb.... Wytrzymały 150tys i nadal były proste ale rant już nie pozwala na założenie nowych klocków. Aktualnie mam Rotingery, te z linku wyżej w poście. Wytrzymały 40tys i były już lekkie wibracje. Teraz już nie da rady hamowac.
Dlatego szukam czegoś wytrzymałego ale nie koniecznie ostrego jak żyleta
Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
#1047
Napisano 17:17, 10.05.2020
Jakie miałeś założone?? Gładkie / wiercone?
Zestaw taki jak polecał Seth :Zimmerman i klocki ATE lub klocki EBC Green/ Black Diamond Fast Road.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1048
Napisano 17:54, 10.05.2020
Przez 7 miesięcy i ok 25 tyś km było elegancko, ale później zaczęły się mini wibracje. Zmieniłem klocki na ferrodo, bo poprzednie już powoli się kończyły, chociaż mięsa jeszcze na miesiąc by starczyło. Od zmiany do teraz minęły 3 miesiące i tarcze nadają się na złom, pomimo tego że jako takiego rantu nie mają ale biją strasznie.
Czy są to złe tarcze ? W porównaniu to OEM tarcz na pewno są gorsze pod względem wytrzymałości. Być może trzeba założyć konkretne klocki pod tę tarcze.
Ja robię ok 50 tyś km rocznie, głównie po mieście. Częste hamowania ale z małych prędkości.
Tyle mogę powiedzieć na temat tych tarcz.
Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
#1049
Napisano 18:04, 10.05.2020
W porównaniu to OEM tarcz na pewno są gorsze pod względem wytrzymałości
Chyba lepsze skoro oem tarcze wytrzymały 150 tyś i były proste, a Rotinger 40 tyś i krzywe.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#1050
Napisano 18:08, 10.05.2020
Mój blad, oczywiście to miałem na myśliChyba lepsze skoro oem tarcze wytrzymały 150 tyś i były proste, a Rotinger 40 tyś i krzywe.
PS. tak z ciekawości, ktoś wie ile kosztuje OEM tarcze ?
Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Vein edytował ten post 18:46, 10.05.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych