Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#1036 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:12, 03.05.2020

tak Bartek w 8genie na dwutloczku- bardzo chwalil :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#1037 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:38, 03.05.2020

ja mam obecnie galfer na oem tarczy przód z 8 dwutloczek ATS. bardzo fajny klocek. , mysle ze duzo lepszy niz ebc green, i wydaje mi sie ze lepszy niz hawk hps


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#1038 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 03.05.2020

Tarcze typu ATE czy zimmermann są podobnej jakości i ogólnie są wystarczające dla większości użytkowników. Co do klocków dołóż trochę pieniędzy i zakup klocki typu EBC green, Black diamond fast road czy galfer. Na pewno odczujesz różnice względem standartowych klocków. W Accordzie VII testowałem klocki ATE, zimmermann, textar i dla mnie różnica jest znaczna względem tych które wymieniłem wcześniej..

no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ?:)


  • 0

#1039 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:55, 03.05.2020

ja mam obecnie galfer na oem tarczy przód z 8 dwutloczek ATS. bardzo fajny klocek. , mysle ze duzo lepszy niz ebc green, i wydaje mi sie ze lepszy niz hawk hps

Jak z pyleniem w stosunku do greenów?
  • 0

#1040 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:32, 03.05.2020

no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ?:)

Przecierz te klocki kosztują tyle co tarcze. Racze nie tędy droga. Kup lepsze tarcze a z czasem wymienisz klocki na lepsze.
Do cl9 jak jeździsz wokół komina tak jak Bóg przykazał pełny zestaw ATE bedzie ok. Ale na autostradach lub w mieście , jak lubisz wycisnąć to rzyczę szczęścia przy tych marnych 200 KM.
  • 0

#1041 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:50, 03.05.2020

tedy tedy

ja mam z przodu tarcze ATE za 200 zl komplet i do tego klocki Ds2500 za 480 zl :D

co mi da tarcza za tysiac z klockami za 80zl ? bo napewno nie da skutecznosci ;)
Tak nie pogne jej bo strach hamowac :D
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#1042 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:02, 03.05.2020

Jak znoszą to tarcze?
Ja robiłem zawsze odwrotnie w ciężkich czasach ale za 80 to nigdy nie miałem klocków
  • 0

#1043 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:18, 03.05.2020

Nie ma to znaczenia, czemu ?

Bo za grosze kupiłem firmowe tarcze, i zanim sie pogną to zapewne i klocki będa do wymiany, a jeśli pogna sie wcześmniej? cóz 200zł warto zaryzykowac :) 

 

Ale to inny samochód

 

W przypadku accordów każdy wymaga jednak cudów, chce mieć super heble, jak najtaniej i do tego aby jeszcze przejechały 100tys km - tak sie nie da

 

Masz rację w takim przypadku tarcze trzeba dobrac pod klocki. Ale w accordach absolutnie najlepszym rozwiązaniem sa OEM tarcze- zakładasz klocek jaki chcesz i nie martwisz się przez 100 tys km ( zakąłdając poprawny montaż, zaciski itp itd)

 

Ale jak dla mnie najsensowniejszym rozwiązaniem jest tarcza Zimmerman i klocki ATE - dla zwykłego użytkownika, albo Zimmerman plus EBC Green/ Black Diamond Fast Road - dla tego kto oczekuje czegoś lepiej. Pare lat zakąłdam te tarcze do 6,7,8 i mi nie zdażyło sie ani razu aby po mniej niż 50 tys km tarcza biła. Raz przyszła odrazu krzywa, gwarancja, przysłali nowe i jest ok. 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#1044 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:35, 03.05.2020

Auta staniały na przestrzeni lat a koszty utrzymania i standarty nie , i mamy paradoks.
  • 0

#1045 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:08, 04.05.2020

no to teraz przod + tył? ebc green, czy fast road ? :)

EBC Green i fast road sa bardzi podobne. Wybierz to co akurat jest tansze :)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#1046 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:17, 10.05.2020

Zapytanie złotowy.
Jaki zestaw polecacie na przod do VIIgen, zakładając że robię dużo kilometrów ale jeżdżę jak emeryt. 95% to jazda po mieście z bardzo małymi prędkościami.

Jak kupiłem auto, to miałem założony nowy zestaw hamulcow, który prawdopodobnie był OEM, założony jeszcze w Szwajcarii. Tarcze nie do zajeb.... Wytrzymały 150tys i nadal były proste ale rant już nie pozwala na założenie nowych klocków. Aktualnie mam Rotingery, te z linku wyżej w poście. Wytrzymały 40tys i były już lekkie wibracje. Teraz już nie da rady hamowac.

Dlatego szukam czegoś wytrzymałego ale nie koniecznie ostrego jak żyleta :)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1047 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:17, 10.05.2020

Oo w końcu opinie o Rotinger tarczach.
Jakie miałeś założone?? Gładkie / wiercone?

Zestaw taki jak polecał Seth :Zimmerman i klocki ATE lub klocki EBC Green/ Black Diamond Fast Road.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1048 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:54, 10.05.2020

Aktualnie mam na aucie (pogięte), nawiercane, nacinane i niby mam też mocniejsza mieszankę ( tak mówił sprzedawca). Co ciekawe sprzedawca zalecał abym założył klocki miękkie (?) do tarcz. Koniec końców kupiłem klocki Breack, oczywiście po konsultacji ze sprzedawcą.
Przez 7 miesięcy i ok 25 tyś km było elegancko, ale później zaczęły się mini wibracje. Zmieniłem klocki na ferrodo, bo poprzednie już powoli się kończyły, chociaż mięsa jeszcze na miesiąc by starczyło. Od zmiany do teraz minęły 3 miesiące i tarcze nadają się na złom, pomimo tego że jako takiego rantu nie mają ale biją strasznie.

Czy są to złe tarcze ? W porównaniu to OEM tarcz na pewno są gorsze pod względem wytrzymałości. Być może trzeba założyć konkretne klocki pod tę tarcze.
Ja robię ok 50 tyś km rocznie, głównie po mieście. Częste hamowania ale z małych prędkości.
Tyle mogę powiedzieć na temat tych tarcz.

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#1049 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:04, 10.05.2020

 

 

W porównaniu to OEM tarcz na pewno są gorsze pod względem wytrzymałości

 

 

Chyba lepsze skoro oem tarcze wytrzymały 150 tyś i były proste, a Rotinger 40 tyś i krzywe.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#1050 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:08, 10.05.2020

Chyba lepsze skoro oem tarcze wytrzymały 150 tyś i były proste, a Rotinger 40 tyś i krzywe.

Mój blad, oczywiście to miałem na myśli :)


PS. tak z ciekawości, ktoś wie ile kosztuje OEM tarcze ?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Vein edytował ten post 18:46, 10.05.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq