XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#797
Napisano 12:41, 22.06.2018
Trzeba się było odezwać, to bym podjechał...wczoraj bylem w Lodzi robilem zawory i heble, szkoda ze sie nie zgadalismy bo bym ci pomierzyl.
Pozdrawiam
Tomek
#799
Napisano 10:57, 24.06.2018
Witam,
Po pokonaniu dłuższej trasy autostradą z kilkoma hamowaniami przy dużych prędkościach zaważyłem, że pojawiło się delikatne bicie na kierownicy. Efekt zauważalny powyżej 100km/h, nasila się przy hamowaniu. Zakładam, że to pokrzywione tarcze jednakże czy w takiej sytuacji konieczny jest pomiar bicia piast? Zależy mi na trwałym usunięciu irytującego efektu drgań kierownicy.
Będę wdzięczny za wycenę kompletu tarcze/klocki na przednią oś do Accord sedan CL7 2.0 Sport.
Pozdrawiam.
Miałem tak też przy źle wyważonych przednich kołach. Warto sprawdzić.
A kiedyś będzie:
#800
Napisano 21:24, 27.06.2018
Czy jeździ ktoś accordem w sedanie na takim zestawie na tyle: oem tarczach hondy i klockach zimmermann? I mógłby wrzucić zdjęcie tarczy jak to pracuje? Czy tarcza jest "srebrna" jak na przodzie
#801
Napisano 21:52, 27.06.2018
Cześć
Taka powinna być - jeśli nie 'zbiera' Ci na całej powierzchni to być może bolec w klockach nie trafił na swoje miejsce..
Pozdrawiam
Tomek
#802
Napisano 09:27, 28.06.2018
Bolec trafił w wycięcie na tłoczku. Zbiera na całej powierzchni. Mam na przodzie zestaw OEM tarcza + klocki ATE działa dobrze. Tył tak samo OEM tarcza + klocki ATE działa słabo tzn. tarcza jest ciemna- nie pracuje optymalnie. Tłoczek w zacisku chodzi normalnie lekko się wkręca, prowadnice itp w porządku, płyn DOT4 nowy. A jest tak samo jak na filmiku u profesora krisa. Myślę, że może to być wina klocków mimo , że ate. Na tyle jest jednak mniejsza siła hamowania i może twardość klocka do twardości tarczy jest nieodpowiednia. Ale nie chciałbym zmieniać w ciemno bo te klocki ATE prawie nowe dopiero co zmieniałem.
Użytkownik automobilS edytował ten post 09:28, 28.06.2018
#805
Napisano 20:08, 01.07.2018
Pokaz jak ci zbiera, no nie ma co oceniac jak nie widac
foto poglądowe górny rząd to przód oczywiście wyglądają prawidłowo, a reszta to tylne tarcze ewidentnie ciemniejsze
#806
Napisano 00:05, 02.07.2018
#807
Napisano 09:52, 03.07.2018
Przegrzane to nie mogą być. Po jeździe, po hamowaniu tylne tarcze maja ok połowę mniejszą temperaturę niż przednie. jedyne co zauważyłem, że w jarzmie jedna z prowadnic ma większy luz. Ta górna. Dolna prowadnica wsadzona w gniazdo w jarzmie nie ma luzu na boki, a górna troszkę ma jakieś 0.4mm. Prowadnice są identyczne nie wyrobione, taka sama grubość. Jest wyrobione gniazdo w jarzmie. Ale czy to by mogło mieć wpływ..... nie wydaje mi się (bardziej nierówne zużycie klocków), bo jak dla mnie na tył idzie za mała siła hamowania. Albo winne te klocki ATE - nieodpowiednie.
A ma ktoś w ogóle w sedanie VII ( przy tej konstrukcji hamulca) tylne tarcze wyglądające tak jak przednie czyli czyste jasne srebro? jeżeli tak to jaki zestaw tarcza+ klocek?
#809
Napisano 16:38, 04.07.2018
Użytkownik bartox88 edytował ten post 16:38, 04.07.2018
#810
Napisano 17:21, 04.07.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych