Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
696 odpowiedzi w tym temacie

#691 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 698 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:12, 28.08.2017

mam, myslisz ze to moze miec cos wspolnego? mi sie wydaje ze to cos w ukladzie kierowniczym.. tylko nie ma nikogo kompetentnego aby to porzadnie sprawdzic

#692 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:executive-S ☺
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:01, 28.08.2017

Mi coś piszczalo stukalo w zawieszeniu jak ruszalem i na dziurach. Wymieniłem tuleje sworznie łączniki dalej . Odkrecilem ta rączkę cisza . Była tak zapieczona że szok. Potrzeba dwa klucze 10 i ściągnąć koło operacja na 30 minut

#693 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 698 postów
  • Skąd:Biłgoraj Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:13, 28.08.2017

tak ale z tego co pamietam, to jest ona z lewej strony a problem tyczy sie prawej...

#694 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 437 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 18.09.2017

Panowie, VII sedan polift PB. Chcę kupić sobie porządny klucz do odkręcania śrub mocujących zacisk do jarzma (przód i tył). Z tego co wiem jest tam imbus 7mm. 

 

Jakiej długości ma być ten imbus? 

czy wystarczy krótki:

http://allegro.pl/bi...6526995593.html

 

czy powinien być dłuższy 

http://allegro.pl/co...6703950635.html

 

albo jeszcze dłuższy:

http://allegro.pl/bi...6923957872.html

 

i pytanie drugie

czy do demontażu tarcz / odkręcenia jarzm są potrzebne też jakieś specjalne klucze (imbus czy gwiazdka?) czy są tam śruby na zwykłe klucze? 



#695 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:28, 18.09.2017

Krótki powinien raczej wystarczyć, zawsze można założyć przedłużkę w razie czego. Ja z tyłu w przedlifcie mam zwykłe śruby sześciokątne, jeżeli chodzi o zaciski i jarzmo. Nie wiem, jak jest w polifcie. Z przodu są imbusy.W sedanie z tyłu jedynie jest potrzebny torx do mechanizmu hamulca ręcznego, jeżeli chce się zdjąć mocowanie linki. Nie pamiętam dokładnie jaki rozmiar klucz jest potrzebny.



#696 verul

verul
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 19.09.2017

Przeciez zacisk z jarzma zdejmuje sie bez klucza. Jarzmo jest przykrecone do budy na 6katny ktory odkrecisz plaskooczkowym, a zacisk w jarzmie plywa swobodnie i wyjmujesz go bez niczego pozniej. Mowa o przodzie, bo z tylu odkrecasz go plaskooczkowym. A z przodu jak chcesz to faktycznie od jarzma odkrecasz te sruby mocujace 7mka tylko tyle, ze one sa pewnie tak zapieczone ze ich nie odkrecisz zadnym kluczem.



#697 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 437 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:06, 19.09.2017

Zapieczone nie są bo były odkręcane przy okazji zmiany sworzni dolnych. Kupiłem w końcu krótki bit 7mm / 10mm. Dzięki za podpowiedzi. 

Co do sensu odkręcania zacisku to rzeczywiście można odkręcić samo jarzmo i wysunąć zacisk z prowadnicami, ale jakoś zawsze i tak to rozkręcam z przyzwyczajenia. 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    rob walec
IPB Skin By Virteq