XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#691
Napisano 09:12, 28.08.2017
#692
Napisano 12:01, 28.08.2017
#693
Napisano 12:13, 28.08.2017
#694
Napisano 20:37, 18.09.2017
Panowie, VII sedan polift PB. Chcę kupić sobie porządny klucz do odkręcania śrub mocujących zacisk do jarzma (przód i tył). Z tego co wiem jest tam imbus 7mm.
Jakiej długości ma być ten imbus?
czy wystarczy krótki:
http://allegro.pl/bi...6526995593.html
czy powinien być dłuższy
http://allegro.pl/co...6703950635.html
albo jeszcze dłuższy:
http://allegro.pl/bi...6923957872.html
i pytanie drugie
czy do demontażu tarcz / odkręcenia jarzm są potrzebne też jakieś specjalne klucze (imbus czy gwiazdka?) czy są tam śruby na zwykłe klucze?
#695
Napisano 23:28, 18.09.2017
Krótki powinien raczej wystarczyć, zawsze można założyć przedłużkę w razie czego. Ja z tyłu w przedlifcie mam zwykłe śruby sześciokątne, jeżeli chodzi o zaciski i jarzmo. Nie wiem, jak jest w polifcie. Z przodu są imbusy.W sedanie z tyłu jedynie jest potrzebny torx do mechanizmu hamulca ręcznego, jeżeli chce się zdjąć mocowanie linki. Nie pamiętam dokładnie jaki rozmiar klucz jest potrzebny.
#696
Napisano 08:22, 19.09.2017
Przeciez zacisk z jarzma zdejmuje sie bez klucza. Jarzmo jest przykrecone do budy na 6katny ktory odkrecisz plaskooczkowym, a zacisk w jarzmie plywa swobodnie i wyjmujesz go bez niczego pozniej. Mowa o przodzie, bo z tylu odkrecasz go plaskooczkowym. A z przodu jak chcesz to faktycznie od jarzma odkrecasz te sruby mocujace 7mka tylko tyle, ze one sa pewnie tak zapieczone ze ich nie odkrecisz zadnym kluczem.
#697
Napisano 09:06, 19.09.2017
Zapieczone nie są bo były odkręcane przy okazji zmiany sworzni dolnych. Kupiłem w końcu krótki bit 7mm / 10mm. Dzięki za podpowiedzi.
Co do sensu odkręcania zacisku to rzeczywiście można odkręcić samo jarzmo i wysunąć zacisk z prowadnicami, ale jakoś zawsze i tak to rozkręcam z przyzwyczajenia.
#698
Napisano 11:16, 22.09.2017
Witam Pany,
Świetnie tu mielicie temat... udało się to przeczytać od pierwszej do ostatniej strony... jestem z siebie można powiedzieć zadowolony ze głowa nie pękła, bo łeb rozrywa od ilości informacji Na dniach czeka mnie wymiana na przedniej osi... zarówno klocki jak i tarcze... a ja po tych 47 stronach nadal mam pytania - być może coś mi umknęło
Tak wiec:
1.
Zestaw OEM vs Zimmer STD/Ate STD + BDFR
- czy jakość tego zamiennika jest porównywalna do OEM? Cena to troszkę więcej od 50% wartości OEM...
- dobrze wyczytałem, że jeśli pomiary hamowania na diagnostyce są równe, to nie należy dotykać dobrej konstrukcji OEM ZACISKU (ATE?) ??czy może jakiś refresh, żeby mieć spokój do kolejnej wymiany...
2. Myślałem jeszcze o tarczach Zimmer nawiercanych ale koniecznie muszę zrobić zaciski LT, a jak robię LT to i zrobię PT? a różnica w kosztach pójdzie na regeneracje, która jest niezbędna bo wajcha lata kompletnie luźno od dołu do góry i nie łapie nic...ale jeśli trzeba nawiercane to coś ukręcę, wiadomo
Styl Jazdy: Dynamiczne ECO tzn wyrosłem już z codziennych rajdów ulicznych ale wiadomo ze od czasu do czasu trzeba Hanie przepalić, żeby nie stała się spasioną zamulona Hanka wiec fajnie jakby hamulec był co najmniej taki jak OEM...
Z góry dzięki za porady
Kolega wolek (regeneracja) pawpor (brakeparts) można liczyć na wasza pomoc?
Użytkownik rob walec edytował ten post 11:24, 22.09.2017
#699
Napisano 11:43, 22.09.2017
Witam Pany,
Świetnie tu mielicie temat... udało się to przeczytać od pierwszej do ostatniej strony... jestem z siebie można powiedzieć zadowolony ze głowa nie pękła, bo łeb rozrywa od ilości informacji Na dniach czeka mnie wymiana na przedniej osi... zarówno klocki jak i tarcze... a ja po tych 47 stronach nadal mam pytania - być może coś mi umknęło
Tak wiec:
1.
Zestaw OEM vs Zimmer STD/Ate STD + BDFR
- czy jakość tego zamiennika jest porównywalna do OEM? Cena to troszkę więcej od 50% wartości OEM...
- dobrze wyczytałem, że jeśli pomiary hamowania na diagnostyce są równe, to nie należy dotykać dobrej konstrukcji OEM ZACISKU (ATE?) ??czy może jakiś refresh, żeby mieć spokój do kolejnej wymiany...
2. Myślałem jeszcze o tarczach Zimmer nawiercanych ale koniecznie muszę zrobić zaciski LT, a jak robię LT to i zrobię PT? a różnica w kosztach pójdzie na regeneracje, która jest niezbędna bo wajcha lata kompletnie luźno od dołu do góry i nie łapie nic...ale jeśli trzeba nawiercane to coś ukręcę, wiadomo
Styl Jazdy: Dynamiczne ECO tzn wyrosłem już z codziennych rajdów ulicznych ale wiadomo ze od czasu do czasu trzeba Hanie przepalić, żeby nie stała się spasioną zamulona Hanka wiec fajnie jakby hamulec był co najmniej taki jak OEM...
Z góry dzięki za porady
Kolega wolek (regeneracja) pawpor (brakeparts) można liczyć na wasza pomoc?
Klocki standardowe (OEM, Zimmermann, ATE, Jurid, Textar itp.) sprawdzają się przy spokojnym stylu jazdy - prędkości do 140-150km/h. Klocki Black Diamond Fast Road lub EBC Green Stuff będą się sprawdzać do prędkości 160-170km/h. Oczywiście należy zastosować klocki tej samej klasy zarówno na przód jak i tył. Klocki Black Diamond Fast Road czy EBC Green Stuff bez problemu współpracują z dobrymi gładkimi tarczami (np. ATE czy Zimmermann). Jeśli chcemy poprawić skuteczność hamowania z wyższych prędkości można zastosować tarcze wiercone - wiercenia odprowadzają gazy, które gromadzą się na styku klocka z tarczą, co zmniejsza efekt fadingu hamulców.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#700
Napisano 13:08, 22.09.2017
Jeśli chcemy poprawić skuteczność hamowania z wyższych prędkości można zastosować tarcze wiercone - wiercenia odprowadzają gazy, które gromadzą się na styku klocka z tarczą, co zmniejsza efekt fadingu hamulców.
Szkoda że nie ma tylko nacinanych tarcza do acco 300mm. Sporo osób z tego co widziałem, miało probem z pękającymi tarczami nawiercanymi. Samochody te były piłowane niemiłosiernie ale usterki się pojawiały.
#701
Napisano 13:14, 22.09.2017
Szkoda że nie ma tylko nacinanych tarcza do acco 300mm. Sporo osób z tego co widziałem, miało probem z pękającymi tarczami nawiercanymi. Samochody te były piłowane niemiłosiernie ale usterki się pojawiały.
Są dostępne tylko nacinane - np. EBC Ultimax czy też Black Diamond Grooved 6 lub Grooved 12.
Natomiast odnośnie pękania tarcz wierconych - większość przypadków wynika z przegrzewania układu (np. ze względu na zastosowanie zbyt słabej mieszanki klocków).
Dodatkowo pytanie jakiej długości są mikropęknięcia - jeśli do 10mm, to większość producentów traktuje je jako nie wpływające na strukturę tarczy.
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#702
Napisano 15:09, 27.09.2017
Być może padło już takie pytanie ale wyszukać nie mogę, a przebić się przez 47 stron
Tarcze ATE pokryte są taką jakby szarą farbą czy po ich montażu należy tą farbę sczyścić rozpuszczalnikiem w miejscu roboczym, czy spokojnie klocki się tym zajmą, dodam że nie jest to olej tylko taka matowa powłoka.
Dzięki za pomoc.
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#703
Napisano 15:10, 27.09.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#704
Napisano 15:11, 27.09.2017
Nic nie czyscisz, klocek robi swoje..
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź.
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#705
Napisano 10:07, 06.10.2017
1 Zestaw: Przód i tył tarcze na Zimmermann standard + klocki Zimmermann
2 Zestaw: Przód tarcze Black diamond 6, klocki black diamond fast road.
Tył tarcze Zimmermann standard, klocki EBC green.
Czy konfiguracja nr 2 jest optymalna czy należało by coś w niej zmienić na tylnej osi? Ciekaw jestem jak to cenowo wyjdzie bo ten drugi zestaw już od dłuższego czasu mi po głowie chodzi
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych