Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#661 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:52, 14.08.2017

W serwisie hondy powiedziano mi że 4% kwalifikuje płyn do wymiany. Ja miałem 2% po przejechaniu 15 tys.km od wymiany. Więc co dopiero jest w zaciskach jak ktoś ma z 80 tys.najechane.


  • 0

#662 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:26, 14.08.2017

a zauważam, że bardzo dużo ludzi zapomina o tym..a to dla mnie podstawa jak wymiana oleju w silniku..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#663 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:43, 14.08.2017

troche drogo- 250 zł - chyba ze z piaskowaniem i malowaniem
pytanie czy regeneracja polegała na kompletnym rozebraniu i wymianie wsytskich gumek czy tylko na wyjęciu tłoczka i wymianie dwóch gumek :D

Kompletna z pociągnięciem sreberkiem.

by HUAWEI 😎

a zauważam, że bardzo dużo ludzi zapomina o tym..a to dla mnie podstawa jak wymiana oleju w silniku..

Stara szkoła mówiła o wymianie co 3-4 lata, już nie pamiętam.
A w książce serwisowej Hondy mamy napisane jak byk co 3 lata.
Tylko ilu taką ma, a ilu tam zajrzało?

by HUAWEI 😎

Użytkownik Waldi. edytował ten post 20:44, 14.08.2017

  • 0

#664 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:49, 15.08.2017

a co do wymiany płynu na mój juz czas to jaki polecacie? 


  • 0

#665 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:06, 15.08.2017

Jakikolwiek markowy. Czy to ate, trw, EBC czy cokolwiek

Wysłane z mojego nicki przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#666 ManiekPTR

ManiekPTR
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 15.08.2017

Ferodo, Motul

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#667 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:44, 18.08.2017

ATE sl6

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#668 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:49, 19.08.2017

Panowie, mam trumnę 2.0 wersja z 282mm z przodu. Tarcze trw i klocki ate - po 40kkm tarcze powichrowane ("polecam" trw). Przetoczone całkiem profi bo bezpośrednio na samochodzie i o dziwo, po 3kkm dalej hamuje bez bicia. Do czasu oczywiście z czego sobie zdaję sprawę :) Skuteczność hamulców pominę milczeniem hehe no ale nie jest to auto w żadnym stopniu sportowe ani nie wykazuje nawet minimalnych ambicji no ale robię sporo tras i często hamuję ze 150km/h.

Zastanawiam się nad swapem na 300mm i tutaj dochodzę do sedna sprawy. Do przejścia na tarczę 300mm potrzebny jest zacisk 300mm i jarzmo 300mm czy samo jarzmo 300mm i zacisk 282mm wystarczy? Zaciski mam sprawdzone niedawno i wszystko brzytwa więc "szkoda" się ich pozbywać.


  • 0

#669 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:06, 19.08.2017

Samo jarzmo jest tylko potrzebne do przejścia na 300mm
  • 0

Long May You Ran


#670 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:20, 23.08.2017

czy z przodu występowaly jakieś blaszki na jarzmo pod klocki?


  • 0

#671 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:19, 23.08.2017

potrzebne samo jarzmo do 300mm- zacisk identyczny

 

mickry - nie ma żadnych blaszek w jarzmie


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#672 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:50, 23.08.2017

potrzebne samo jarzmo do 300mm- zacisk identyczny

 

mickry - nie ma żadnych blaszek w jarzmie

wiem ale czy mozna dokupić pod klocek, bo chyba mam za luźny bo coś mi strzela jak hamuje cofając, ale tylko wtedy przy cofaniu pierwsze przychamowanie i strzał jakby coś miało sie urwać, i tu na forum podpowiadają ze to może być klocek

 

P.s. co do przejscia z 282 na 300 to nie koniecznie samo jarzmo, bo ja np w polifcie mam zupełnie inny zacisk;)


Użytkownik mickry edytował ten post 23:02, 23.08.2017

  • 0

#673 verul

verul
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:27, 24.08.2017

Jedynie klocek ktory jest od strony tloczka ma blaszki ktore go w nim trzymaja. Drugi trzyma sie tylko na jarzmie. No i jeszcze ten drucik ktory jest na zewnatrz i trzyma calosc. Dobrze go zalozyles?


Użytkownik verul edytował ten post 08:27, 24.08.2017

  • 0

#674 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:52, 24.08.2017

Jedynie klocek ktory jest od strony tloczka ma blaszki ktore go w nim trzymaja. Drugi trzyma sie tylko na jarzmie. No i jeszcze ten drucik ktory jest na zewnatrz i trzyma calosc. Dobrze go zalozyles?

 

no raczej napewno tak, ale on tu jakiegos super zadania nie ma z tego co widziałem.. najgorsze jest to, ze po wymianie tarcz i klocków było wszystko dobrze, do czasu gdy nie oddałem auta na wymiane zworznia i gum na stabilizatorze, po tym zabiegu własnie mam to stukanie podcazs hamowania jak cofam


  • 0

#675 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:55, 25.08.2017

Mickry ja bym zobaczył czy czasem nie masz żadnych niedokreconych śrub. Lub wrócił do warsztatu niech szukają
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq