Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
836 odpowiedzi w tym temacie

#481 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1440 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 14.10.2016

Tak, są takie same :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#482 majko

majko
  • Klubowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Malbork
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:30, 19.10.2016

Witam,

 

Planuję wymienić tarcze i klocki z przodu, jak że nie chcę dużo inwestować, a chcę polepszyć trochę hamowanie to czy lepiej zainwestować:

1. w lepsze tarcze i standard klocki: np. zimmerman sport coat + ebc standard

2. czy w standard tarcze i lepsze klocki: ate lub ebc standard + black diamond fast road ?


  • 0

#483 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4893 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 23
Super

Napisano 15:25, 19.10.2016

Spokojnie wystarczy Ci zestaw tarcz Brembo + klocki Black diamond FR. Ja taki zestaw użytkuję przy 2.4 i spisuje się wyśmienicie od kilku tysięcy kilometrów.


  • 0

#484 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:LJA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:19, 19.10.2016

Spokojnie wystarczy Ci zestaw tarcz Brembo + klocki Black diamond FR. Ja taki zestaw użytkuję przy 2.4 i spisuje się wyśmienicie od kilku tysięcy kilometrów.

Co do klocków już zdecydowane. Ale mając do wyboru tarcze:

Ate

Brembo

zimmerman standard

 

które będą najlepsze pomijając już kwestie ceny?


  • 0

#485 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:06, 19.10.2016

Ja nie tak dawno zmieniałem komplecik ..

Z tego co czytałem to Brembo w tym momencie to to samo co Mikoda więc nie polecam ,ale też nie miałem więc nie mogę powiedzieć że to szmelc jakich mało.

Lepszą opcją będą Ate lub Zimmerman ja mam Zimmerman ale sporty  z przodu i standard z tyłu są spoko.

Klocki przód Black Diamond Fr tył Ebc green stuff , teraz gdy będę wymieniał kupię na przód również Ebc BD są delikatnie gorsze w moim odczuciu.

Zastanów się nad nacinanymi lub nawiercanymi tarczami , jeśli szybko jeździsz dużo hamujesz . 


  • 0

#486 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 17:47, 19.10.2016

Pytanie do was, duże znaczenie w późniejszym użytkowaniu mają śruby trzymające tarcze? te małe? Bo ostatnio przy wymianie mi się ukręciły, tzn pękły.

A na dniach zakładam OEM zestaw na przód bo ATE się pogięło... 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#487 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:24, 19.10.2016

Te małe nie maja znaczenia


Wysłane z Nokia 5110
  • 0

#488 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 19.10.2016

ślepak wydaje mi się że one tylko przytrzymują tarczę przy montażu oraz zmianie kół więcej zastosowań chyba nie mają.Ja kupiłem zwykłe śrubki tylko że na klucz imbusowy i takie w ocynku. Możesz kupić też inaczej zabezpieczone przed korozją. Ja doszedłem do wniosku że i tak przy zdejmowaniu tarczy się uszkodzą więc będę je wymieniał a jak nie będą za wytrzymałe to będzie je łatwiej rozwiercić.Stare też rozwiercałem i nie były jakoś szczególnie twarde zwykłą wkrętarką rozwiercałem i urywałem tarczą im łeb ,a potem to wystawało parę mm i nawet kombinerkami się odkręcały.Nawet mam obawy że te co kupiłem mogą być mocniejsze od tych co były.No i jeszcze kwestia długości ,nie mogą być za długie. Jak masz starą to zmierzyć i dobrać oraz śruba ma mieć stożkowy łeb bez zabezpieczeń przeciw odkręcaniu się.


  • 0

#489 grzybu

grzybu
  • Klubowicz
  • 96 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:51, 19.10.2016

Śruba ma 14mm, gwint M6x1. Ja mam takie na torxa dokupione, jakieś 4 pln za 2
2cedfeaf1024073e80c1e6f8805b1160.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#490 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6539 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 45
Super

Napisano 07:07, 20.10.2016

lepiej kupic zwykla tarcze plus lepszy klocek niz odwrotnie.
Caly czas wiekszosc nie potrafi zrozumiec ze zwykly klocek jest podatny bardzo na fading czyli jedno ostre hanowanie i kolejne duzo slabsze. Lepsze klocki sa na to uodparniane. Np Ebc green po kilku hamowaniach hamuja tak samo a nawet lepiej

Mozna jezdzic bez tys srubek malych trzymajacych tarcze ale po co ? Skoro jw kolega mapisal ze koszt tych srubek jest zaden. To nie lepiej kupic wkrecic i miec spokoj?

Użytkownik Seth edytował ten post 07:08, 20.10.2016

  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#491 tarjei86

tarjei86
  • Klubowicz
  • 4893 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 23
Super

Napisano 07:17, 20.10.2016

 

Z tego co czytałem to Brembo w tym momencie to to samo co Mikoda więc nie polecam ,ale też nie miałem więc nie mogę powiedzieć że to szmelc jakich mało.

 

Jakieś konkrety na podparcie tej teorii?

Mam w rodzinie gościa pracującego w Brembo w Dąbrowie Górniczej i nie słyszałem o czymś takim. Mogę wypytać.

Nie mniej jednak - normy jakościowe, jakie tam wprowadzili jakiś czas temu - są naprawdę wysokie. Ja jestem naprawdę zadowolony z ich tarcz, choć wcześniej też słyszałem różne opinie i raczej omijałem. Natomiast teraz finansowo się nie wyrobiłem na Zimmermanny Sporty i kupiłem Brembo. Nie żałuję. Póki co spisują się świetnie w każdych warunkach. Na autostradzie też już kilkukrotnie hamowałem ostrzej i nie było problemu, nawet po 2-3 ostrych hamowaniach. Bicia też nie mam żadnego.


  • 0

#492 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 20.10.2016

tarjei86

ja tylko o tym czytałem gdy szukałem do siebie tarcz ,to były opinie użytkowników gdzieś po forach. Gdzieś nawet było napisane że mikoda robiła tarcze dla brembo. Czy to prawda musisz sam poczytać ,ja teraz brembo bym nie kupił.Parę lat temu może i tak


  • 0

#493 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1157 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 56
Super

Napisano 23:01, 20.10.2016

Tylko że na te śrubki muszę tydzień czekać, a dodatkowo rozwiercać stare:P stąd moje pytanie, bo domyślam się że koszt ich jest żaden.


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#494 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 20.10.2016

ślepak

jedź do pierwszego lepszego marketu typu Obi LM Castorama kupisz na pewno ,bez czekania i za grosze kupisz sobie 10 szt lub jak trafisz to na kilogramy hehe i nie będziesz płakał że jedna ci się obrobiła czy źle wkręciła ,wywalasz wkręcasz drugą i nie prosisz się o specjalne śrubki do podtrzymania tarczy.


  • 0

#495 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:39, 23.10.2016

http://allegro.pl/at...5301080002.html Witam co myślicie o tym zestawie na tył?I jeszcze mam jedno pytanie na tylnych tarczach mam rant ale grubość się zgadza mają 10 mm czy opłaca się je przetoczyc czy nie oszczędzać i kupić nowe?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq