Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1166 odpowiedzi w tym temacie

#436 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 01.09.2016

chrismave

powiedz mi dlaczego chciałbyś wymieniać płyn hamulcowy ?Z tego co się orientuję to bez jakiś remontów hamulców nie powinno wymieniać się płynu hamulcowego ,chyba że chcesz mieć taki remoncik na głowie hmm ?Nowy płyn po przepłukaniu układu i zalaniu świeżutkim powyżera wszystkie uszczelnienia itp. To samo tyczy się płynu do wspomagania kierownicy . Chyba że się mylę i nikt mnie jeszcze nie uświadomił w tym że to bzdura co napisałem właśnie. Na razie każdy mechanik jakiego spotkałem tak się na te tematy wypowiadał. Mieli rację czy nie chciało im się robić dodatkowej roboty ?


  • 0

#437 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:00, 01.09.2016

Bzduuura z tym płynem.
Płyn hamulcowy jest higroskopijny. Znaczy się chłonie wilgoć z powietrza. Powinno się wymieniać płyn jeśli przekroczy pewna zawartość wilgoci. Są do tego specjalne mierniki.
Spogladnij w książkę czy jest info co ile wymieniać płyn hamulcowy.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#438 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:25, 01.09.2016

już nie mogę czytać tych teorii spiskowych o braku konieczności wymiany płynów ustrojowych. Jeszcze chwila o ktoś napisze, że oleju w silniku też nie powinno się wymieniać, bo nowy "rozszczelni" silnik. Jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że użytkownik jest nieświadomy, ale jak "mechanicy" pociskają takie pierdoły to już kapcie opadają. @Komsta zmień mechanika.


  • 0

#439 komsta

komsta
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 02.09.2016

Właśnie zmieniam za każdym razem ehh ciężko dziś o uczciwego fachowca.Dlatego w większości staram się sam grzebać przy aucie. Sorki jeśli moja wypowiedź wydawała ci się chamska, nie miała taką być.
  • 0

#440 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:25, 02.09.2016

w takiej sytuacji rozważyłbym ASO, w sumie są już tylko 10-20% drożsi, co przy niektórych usługach jest śmieszne


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#441 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:51, 04.09.2016

Witam Nie jestem pewny czy muszę już wymienić tarcze i klocki samochód ogólnie dobrze hamuje ale gdy hamulce są zimne to piszczą gdy parę razy zahamuje dzwięk znika klocki mają po 0,5 cm z przodu i z tyłu to samo a tarcze przód 2,8 cm a z tyłu 1cm tarcze są skorodowane jedynie na górnej części czy muszę już wymienić tarcze + klocki czy wymienić jedynie klocki?


  • 0

#442 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:07, 05.09.2016

Co nie tak z pomiarami. Z przodu nowe tarcze mają 25mm (2.5cm) więc nie możliwe jest aby teraz miały 28mm (2.8cm)

Klocki wymienia się przy grubości ok 1,5mm

 

Piszczenie może być efektem przegrzewania klocków - jeżeli mieszanka jest zbyt słaba to właśnie tak będzie się działo


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#443 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:23, 05.09.2016

powie mi ktoś czy ogłona tarczy z tyłu w sedanie jest taka sama jak w kombi?


  • 0

#444 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:23, 05.09.2016

Inna

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#445 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:29, 05.09.2016

gdzie to mogę zweryfikować?


  • 0

#446 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:43, 05.09.2016

W EPC Hondy ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#447 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 11:45, 05.09.2016

Hej :)

gdzie to mogę zweryfikować?

Np. w EPC...

Pozdrawiam
Tomek
 
P.S. Słowniczek
  • 0

#448 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:02, 05.09.2016

Co nie tak z pomiarami. Z przodu nowe tarcze mają 25mm (2.5cm) więc nie możliwe jest aby teraz miały 28mm (2.8cm)

Klocki wymienia się przy grubości ok 1,5mm

 

Piszczenie może być efektem przegrzewania klocków - jeżeli mieszanka jest zbyt słaba to właśnie tak będzie się działo

Mierzyłem dwa razy i wychodzi że mają 2,8cm ale przy zbijaniu z wyższej prędkości czuje delikatne bicie czy nadają już się do wymiany czy wystraczy przetoczyć?


  • 0

#449 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 05.09.2016

Czym mierzyles?
  • 0

#450 MarcinL

MarcinL
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:-
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 05.09.2016

Powoli zbliżam się do wymiany klocków oraz tarcz. 

Z racji tego, że obecna jakość hamowania mnie nie satysfakcjonuje a tylne zaciski mam do regeneracji (łapie tylko połową klocka). Zastanawiam się nad powiększeniem tarcz:

przód 320 od VIII gen 

tył 282 od combi 

Przewertowałem 13 stron tego tematu i na więcej nie mam siły :P

Dwa proste pytania:

1) Czy przód założę p&p bez żadnego kombinowania ? (tak wiem, że będę musiał kupić stalowe felgi na zimówki 17"

2) Czy do tyłu muszę zmieniać zaciski ? Ewentualnie inaczej czy combi i sedan miały te same zaciski ? Jeśli nie to czeka mnie zmiana zacisków.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq