Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tarcze klocki zaciski VII gen.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
668 odpowiedzi w tym temacie

#31 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:54, 24.05.2013

A może są jakieś tarcze do CL9, pod które podejdą klocki Hawk. Sporo osób chwali te klocki hamulcowe. Może takie rozwiązanie zastosować i przetestować taki setup?

Nie chodzi o tarcze które podejdą pod Hawki tylko o zaciski. Hawk nie produkuje klocków do CL9 i jeżeli chciałbyś takie zastosować to konieczna jest zmiana zacisków na ATR - do tych zacisków są dostępne Hawki. Btw Hawki i DBA to rewelacyjne połączenie :)

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#32 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 706 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 24.05.2013

A mo�e s� jakie� tarcze do CL9, pod kt�re podejd� klocki Hawk. Sporo os�b chwali te klocki hamulcowe. Mo�e takie rozwi�zanie zastosowa� i przetestowa� taki setup?

Nie chodzi o tarcze kt�re podejd� pod Hawki tylko o zaciski. Hawk nie produkuje klock�w do CL9 i je�eli chcia�by� takie zastosowa� to konieczna jest zmiana zacisk�w na ATR - do tych zacisk�w s� dost�pne Hawki. Btw Hawki i DBA to rewelacyjne po��czenie :)


Źle się wyraziłem, mając to samo na myśli :ok

#33 Seth

Seth
  • Admin Junior
  • 6148 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 30
Super

Napisano 10:25, 24.05.2013

i wszystko jasne ;-) sprzedaj stalówki i kupuj 17 :) bo jak sam widzisz słaby wybór klockówi tarcz do CL9 ;-)

Pomoc-Regulacja zaworów, wymiana sworzni , wymiana hebli, oleje, płyny i inne naprawy/porady-Honda,Toyota i inne-możliwy dojazd

Pomiar bicia piast i tarcz

Regeneracja zacisków hamulcowych, piaskowanie,malowanie - wszystkie typy

Diagnostyka pełna HDsem

kontakt 606 282 016 lub PW

Opinie klik http://www.accordklu...ytkowniku-seth/


#34 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:23, 24.05.2013

i wszystko jasne ;-) sprzedaj stalówki i kupuj 17 :) bo jak sam widzisz słaby wybór klockówi tarcz do CL9 ;-)

Seth - do ATS VIII gen jeszcze mniejsza :roll:

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#35 Seth

Seth
  • Admin Junior
  • 6148 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 30
Super

Napisano 11:41, 24.05.2013

chodzi mi o sam zacisk ;-)

Pomoc-Regulacja zaworów, wymiana sworzni , wymiana hebli, oleje, płyny i inne naprawy/porady-Honda,Toyota i inne-możliwy dojazd

Pomiar bicia piast i tarcz

Regeneracja zacisków hamulcowych, piaskowanie,malowanie - wszystkie typy

Diagnostyka pełna HDsem

kontakt 606 282 016 lub PW

Opinie klik http://www.accordklu...ytkowniku-seth/


#36 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:52, 24.05.2013

Co fakt to fakt -ale ja pisałem że do Preludy zakładałem Hawk a nie do acco . A swoją droga ciekawe jakby się sprawowały nowe klocki EBC z serii sportowej orange lub blue stuuf czy istnieje szansa zamontowania ich do fabrycznych zacisków CL9? :k
ASTERIXMIX

#37 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:31, 24.05.2013

A swoją droga ciekawe jakby się sprawowały nowe klocki EBC z serii sportowej orange lub blue stuuf

To są produkty typowo torowe które należy rozgrzać aby zaczęły hamować - także do auta na codzień nie są zalecane a wręcz ich montowanie byłoby niebezpieczne

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#38 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 706 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 24.05.2013

i wszystko jasne ;-) sprzedaj stalówki i kupuj 17 :) bo jak sam widzisz słaby wybór klockówi tarcz do CL9 ;-)

Seth - do ATS VIII gen jeszcze mniejsza :roll:


Doczytałem, ze póki co poza Green Stuffami nie ma nic w zamian :-/
W takim razie taka opcja zdecydowanie odpada.

#39 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:17, 24.05.2013

Doczytałem, ze póki co poza Green Stuffami nie ma nic w zamian

Dokładnie, chcieliśmy zamówić kilkadziesiąt kompletów Hawka HPS ale temat umarł po stronie Hawka...

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#40 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:35, 26.05.2013

co wy chcecie od green stuff'u mielem je w swoim cl9 i mialem tarcze ultimax EBC, poezja hamowania, jak chcecie cos lepszego o to chyba tylko zmiana hebli wchodzi w gre, mam namysli zacisk i wieksze tarcze. Hamowalo mega po dotarciu klocki nie pyla, a scieralnosc mniejsza niz przy zwylkych klockach a hamuje MEGA +++

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#41 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:58, 26.05.2013

Powiem tak chłopaki z TG auto mają powrzucane do aut turbo krówki zielone staffy i git falbana -Nawet do civica który ma około 400 kucy co ciekawe
:ok
ASTERIXMIX

#42 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:03, 27.05.2013

Powiem tak chłopaki z TG auto mają powrzucane do aut turbo krówki zielone staffy i git falbana -Nawet do civica który ma około 400 kucy co ciekawe

Wszystko zależy od samochodu i stylu jazdy. Nie w każdym aucie sprawdza się ten sam klockek. Przykład?
Mustang GT500 - sprawdzają się klocki EBC Red Stuff nawet do latania po torze
Ford S-Max - Red Stuffy w ogóle nie sprawdzają się w tym samochodzie... Klocek nie wytrzymuje i robi sieczkę z tarczy

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#43 Rav

Rav
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Warszawacziusets
  • Silnik:1,6
  • Wersja:Fiesta S
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 27.05.2013

Czy są w Polsce dostępne tarcze EBC Ultimax 300mm do CL9 ? Jaka jest mniej więcej różnica cenowa do EBC TG ?

I pytanie teoretyczne, gdy wzmacnia się przednie hamulce (tarcze nacinane i lepsze klocki) to nie powinien taki sam zestaw iść na tył, aby zrównoważyć siłę przodu oraz tyłu?

#44 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1405 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:59, 27.05.2013

Czy są w Polsce dostępne tarcze EBC Ultimax 300mm do CL9 ? Jaka jest mniej więcej różnica cenowa do EBC TG ?


Mamy 2 kpl ulitimaxów do CL9 - cena taka sama jak TG


I pytanie teoretyczne, gdy wzmacnia się przednie hamulce (tarcze nacinane i lepsze klocki) to nie powinien taki sam zestaw iść na tył, aby zrównoważyć siłę przodu oraz tyłu?

My zalecamy stosować takie same klocki na oś przednią jak i tylną - tarcze można założyć gładkie, choć lepiej założyć takie same jak na przednia oś

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#45 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:48, 27.05.2013

Z wszelkich znaków na niebie i ziemi wynika że powinno się robić wzmocnienie i przodu i tyłu . jak słusznie prze de mną kolega zauważył siły muszą się równoważyć :ok
ASTERIXMIX





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

1 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


    kacper-l
IPB Skin By Virteq