Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sonda Lambda VII gen. 2.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:39, 02.08.2012

Witam czy uniwersalna sonda lambda będzie pasować do Accorda. Jeżeli nie to jaki najtańszy sposób proponujecie aby usunąć usterkę. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam.
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:00, 02.08.2012

Sonda będzie pasować ale czy działać prawidłowo to loteria. Hondy mają bardzo czułą elektrykę i nie lubią zamienników. Były już podobne tematy na forum gdzie uniwersalna sonda Boscha nie działała prawidłowo. Jeżeli nie masz na oryginał DENSO to proponuję kupić używkę. Z zamienników tylko NGK jeszcze można kupić.

www.moto.allegro.pl/honda-accord-2003-2008-sonda-lambda-denso-2-0-2-4-i2504512445.html

A co się dzieje z autem że chcesz zmieniać ???
  • 0

#3 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 02.08.2012

Witam
Od 3 lat mam uszkodzoną lambde, na kompie wykryło, że grzałka padła. Od jakiegoś czasu auto gaśnie na wolnych obrotach podczas jazdy, brakuje autku mocy oraz spalanie na gazie ok. 15l. Nie wiem czy to wina sondy ale od tego mam zamiar zacząć, chyba, że uważacie, że to nie przez nią.

A tak w ogóle czy zdarzają się przypadki, że ludziom działają te uniwersalne sondy, czy poprostu kupno to pieniądze wyrzucone w błoto. A takie cacko kupował ktoś może wcześniej z forumowiczów: http://moto.allegro....2511307659.html Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
  • 0

#4 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 20:08, 02.08.2012

Sprawdziłbym jeszcze cewki zapłonowe i wymienił świece na nowe to też może powodować podobne objawy jak napisałeś
  • 0

#5 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 02.08.2012

Dzisiaj wymieniłem świece na nowe nic nie dało, ale nie wiem jak ocenić cewki wyglądały jak nowe. Aha jeszcze są 2 problemy na wolnych obrotach jest tylko 600 obr/min i ponoć gość z komputera odczytał temp. silnika 105 stopni C, mimo, że wskazówka pokazuje poniżej połowy.
  • 0

#6 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 21:07, 02.08.2012

ale nie wiem jak ocenić cewki wyglądały jak nowe


Sprawdź rezystancję, ale szczerze powiem to nie pamiętam wartości jakie mają być. Podjedź do pierwszego lepszego elektryka.

Aha jeszcze są 2 problemy na wolnych obrotach jest tylko 600 obr/min i ponoć gość z komputera odczytał temp. silnika 105 stopni C, mimo, że wskazówka pokazuje poniżej połowy.


Sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika może to on jest przyczyną twoich zmartwień.
  • 0

#7 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 02.08.2012

Sprawdzę cewki, szukałem informacji na temat sondy i dalej nie znalazłem info czy komuś działały zwykłe boschowskie. Proszę o więcej informacji na ten temat, czy te próby z papierem ściernym i maczaniem w nafcie mają sens. Pozdrawiam
  • 0

#8 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:14, 03.08.2012

Bosch nie działa. Było kilka wątków na ten temat.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#9 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:47, 03.08.2012

A NGK uniwersalne ma szansę zadziałać.

[ Dodano: 2012-08-03, 15:42 ]
Witam Kupiłem na allegro nową sondę lambda Denso bez wtyczki za 315 zł, mam nadzieje, że będzie śmigać tak jak obiecywał gościu. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

http://moto.allegro....2511307659.html
  • 0

#10 Borrro

Borrro
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 16.09.2012

A NGK uniwersalne ma szansę zadziałać.

[ Dodano: 2012-08-03, 15:42 ]
Witam Kupiłem na allegro nową sondę lambda Denso bez wtyczki za 315 zł, mam nadzieje, że będzie śmigać tak jak obiecywał gościu. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

http://moto.allegro....2511307659.html


Witam, i jak, dziala poprawnie?
  • 0
Pozdrawiam Piotrek

#11 tomaten

tomaten
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 20.09.2012

Witam, niestety tamta sonda nie działała, musiałem ją odesłać i kupiłem używkę, błąd zniknął, ale objawy nie ustały. Co może jeszcze powodować gaśnięcie silnika na wolnych obrotach, duże spalanie, brak mocy, tylko 600 obrotów/min na wolnych obrotach. Czy to może być np aparat zapłonowy. Pozdrawiam
  • 0

#12 wirus

wirus
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cm1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:40, 20.09.2012

- sonda tylko orginał, inne nie działają w uniwersanych jest inna rezystancja grzałki i dlatego
- wskaźnik temp. ma pewną bezwładność, czyli w pewnym zakresie temperatury silnika (np. 85-105st) jest cały czas w tym samym położeniu, fiat czy opel tak nie mają i temp. cały czas "pływa" w pewnym zakresie...
-obroty w okolicach 600 to niestety normalna sprawa w tych silnikach, jedyny znany mi sposób to regulacja "zderzakiem" przy przepustnicy...

pozd.
  • 0

#13 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:08, 23.09.2012

wirus, Nie jest to dobre wyjście takie regulowanie , bo co z tego , że podniesie Sobie obroty jak dalej będzie miał brak mocy i wysokie spalanie ? Ja również polecam sprawdzenie czujników temperatury , chyba są 2 w układzie . Ew. wykręć świece i zobacz jak dają iskrę czy normalnie w środku czy po gwincie czy coś , może walą gdzieś w bok i to może być Twoim problemem bo nie dopala całej mieszanki i dlatego brak mocy i większe spalanie !

Pozdrawiam
Sebo
  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#14 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:16, 23.09.2012

Od jakiegoś czasu auto gaśnie na wolnych obrotach podczas jazdy, brakuje autku mocy oraz spalanie na gazie ok. 15l.

Czy dzieje się to na obu paliwach ( na pb też ).Czy dzieje się to na rozgrzanym silniku czy też na chłodnym zaraz po przełączeniu na lpg ?
  • 0

#15 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:57, 23.09.2012

Sondy regulacyjne do VII przede wszystkim maja odmienna konstrukcje, to sa czteroprzewodowe sondy szerokopasmowe. Nie ma szans zeby zadzialala jakakolwiek sonda uniwersalna bo takich nie ma jako uniwersalne. Robi je dla Hondy wylacznie Denso. Niby Denso sprzedaje je aftermarketowo, kiedys znalazlem nawet numer czesci ale Google znajduje je tylko w sprzedazy w USA i za cene przy ktorej lepiej nie kombinowac i kupic nowa w ASO...
Te same sondy sa stosowane w innych silnikach serii K czuli m.in. w Acurach TSX i amerykanskich Accordach i stad pojawia sie prywatny import i ew. przerobki kabla tak, zeby pasowal do naszych Accordow.

Wskazania czujnikow przy silniku mozna odczytac real-time za pomoca generycznych interfejsow OBD (ja mam taki uniwersalny po Bluetooth, z Allegro za kilkadziesiat zl, nie pamietam oznaczenia bo pozyczylem) plus odopowiedni software z nim wspolpracujacy. Tylko do tego nie potrzeba od razu HIM/HDS.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq