XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Montaż tempomatu
#16
Napisano 20:09, 28.10.2012
#17
Napisano 21:36, 10.11.2012
Artur
#18
Napisano 20:50, 12.11.2012
#19
Napisano 21:15, 12.11.2012
Prawda jest taka, że jeżeli komuś zależy na tempomacie to najłatwiej będzie kupić samochód wyposażony w niego fabrycznie. Inne drogi są kosztowne i wyboiste.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#20
Napisano 01:43, 13.11.2012
Artur
#21
Napisano 13:13, 13.11.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#22
Napisano 15:21, 13.11.2012
http://www.waeco.com/en/298.php
Kolega montował w Alfie 159 i sobie chwali
Tu masz opis z różnymi śmiesznymi patentami.
http://www.waeco.com...ure_2012_pl.pdf
#23
Napisano 09:23, 14.11.2012
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#24
Napisano 21:04, 01.03.2015
Strasznie mnie zmartwił ten temat - planowałem dołożenie tempomatu do mojego 2.0, a tu o... kicha.
Wątek jest jednak dość stary, więc zapytam: czy ktoś z Was zdecydował się w międzyczasie na montaż oryginalnego zestawu do dwulitrówki? Jeśli nie, to czy rzeczywiście jest jakiś "uniwersalny" moduł?
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#25
Napisano 22:58, 03.03.2015
Ja kiedyś zainstalowałem w Accordzie CA5 tempomat firmy WAECO MagicSpeed 50.
Na Ebay kosztuje cały komplet MagicSpeed 50 około 120eur + przesyłka więc tani jak barszcz..
W pudelku jest praktycznie wszystko co potrzeba do montażu, nawet mi części na końcu zostały.
link: http://pl.waeco.com/...ty/4374_452.php
Przy instalacji są dwie trudne mechaniczne przeszkody do pokonania:
1. Jak zainstalować przesuwanie linki gazu?
2. Jak zainstalować czujnik obrotów walka napędowego?
Inne rzeczy jak znalezienie miejsca na niebieską servo-puszkę, skrzyneczkę z elektroniką, znalezienie punkt do podłączenia wężyka na podciśnienie i jak samo podłączenie elektryczne wszystkich części nie jest już tak bardzo trudne ale pracochłonne.
1. Pierwszym problemem jest przymocowanie linki tempomatu tak do linki gazu żeby obydwie linki się nie zakłócały = sobie nie przeszkadzały.
Ja zrobiłem z kawałka blachy odpowiednią a przystawkę (dodatek) którą zamocowałem nakrętką na przepustnicy.
Według instrukcji można także obydwie linki klamrą połączyć i też funkcjonuje.
...albo tak:
2. Drugim problemem jest zamontowanie cewki nad magnesem, bo trzeba z blachy wygiąć odpowiednio profil na umocowanie cewki i przymocować go np. śrubą do skrzyni biegów.
Czujnik obrotów składa się z cewki i wirującego magnesu na półosi.
Magnes przykleiłem do przegubu wewnętrznego klejem i funkcjonowało perfekcyjnie.
Co nie jest takie modern (smart), to obsługa = sterowanie bo nie przy kierownicy (wajchy) tylko jest bardzo prosta.
Ale używałem tempomat długo i czesto np. na wakacjach i było wszystko funkcjonowało super od + - 35 km/h.
W instrukcji jest wszystko opisane, co prawda nie po polsku ale da się wytrzymać bo po angielsku i niemiecku.
Ps.: Takie przeróbki w starych Accorach są dość łatwe, ale w nowszych od 2003 ze względu braku miejsca przy / na przepustnicy może być o wiele trudniejsze.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:13, 04.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#26
Napisano 14:21, 06.03.2015
Wygląda to nieźle, niemniej póki co jeszcze mam nadzieję na wstawienie "fabrycznego" zestawu. Szukałem trochę w necie, ale nic interesującego nie znalazłem. Chyba nawet tu w Klubie nikt do 2.0 Pb gen. VII go nie wstawiał.
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#27
Napisano 00:29, 23.03.2018
Potrzebne części to:
kompletna wiązka najlepiej z angola (aczkolwiek można zrobić ją samemu według schematu z manuala)
tempomat + linka z europy (można kupić linke od accorda vi generacji ale trzeba troche przerobić mocowanie) ewentualnie mozna zamontowac tempomat blizej przepustnicy i uzyc linki od angola
przyciski do kierownicy
czujnik wciśnięcia sprzęgła
czujnik wciśnięcia hamulca
sterownik tempomatu
Tasma pod kierownica z wieksza iloscia pinow
przepustnica na dwie linki + uchwyt linek
Generalnie tempomat jest jakby osobnym modulem ktory jest podlaczony tylko jednym przewodem do komputera silnika (niebieski przewod ten sam co do nawigacji i idzie nim sygnal z czujnika predkosci
Koszt 250 zł kompletny tempomat wyjęty z angola + 50 zł linka od acco 6 generacji ewentualnie oryginalna uszczelka pod przepustnice ( mi sie udało jej nie uszkodzić)
Aktualnie poszukuje linki oryginalnej z acco vii ponieważ nie chce rzeźbić tylko chciałbym aby to wyglądało jak oryginał
Czas wykonania 1 dzień max
Użytkownik dammie31 edytował ten post 01:02, 23.03.2018
#28
Napisano 14:06, 07.04.2018
Dammie31 czy możesz mi podpowiedzieć czy części których mam szukać muszą być od benzyny 2,0 przedlift europa tak jak moje auto?,
Czy możesz zrobić zdjęcia ala manual jak to wszystko wygląda, póki co googluje części i nie wiem czy np, czujnik hamulca, sprzęgła, taśma kierownicy, sterownik mogą być np. od diesla czy musi to być benzyna 2,0 czy 2,4.
O jaką wiązkę elektryczną pytać sprzedających, całą która idzie od deski do silnika i ecu ?, czy trzeba wymieniać całą wiązkę czy tylko wycinamy z niej przewody potrzebne do tempomatu i doczepiamy do istniejącej ?, czy wiązka może być od diesla ?
Czy wspomnianą linkę można kupić w ASO czy jest na tyle droga, że trzeba szukać używki, jak rozpoznać przepustnicę pod tempomat możesz zrobić zdjęcie.
Odrodziłeś we mnie nadzieję, bo najbardziej brakuje mi właśnie tempomatu w aucie.
Dzięki
Edit. Co do przepustnicy to już wiem o co chodzi musi być z takim wspornikiem i dwoma mocowaniami linki jedno pod drugim.
Użytkownik 21adam edytował ten post 14:18, 07.04.2018
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#29
Napisano 21:19, 28.05.2018
Odświeżę trochę temat, ostatnie rzeczy do mnie właśnie jadą, w kolejny weekend biorę się za montaż, narazie walczę z odzyskaniem wiązki, pytanie mam o podpięcie się do czujnika prędkości VSS, gdzie najlepiej według was się wpiąć, przy czujniku, przy komputerze, czy przy liczniku ? te trzy miejsca znalazłem jako możliwe, najluźniej będzie chyba przy liczniku, tylko czy do licznika nie dochodzi zmodyfikowany sygnał ?
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#30
Napisano 22:43, 28.05.2018
Części muszą być od 2.0 przed lift ale nie ma znaczenia czy europa czy angol. Nie wiem jak wyglądają czujniki w 2.4 ale np od automatu 2.0 przed lift czujnik hamulca jest inny. Najlepiej nie kombinować i znaleźć angola z tempomatem 2.0 manual. Praktycznie cała wiązka znajduje się pod deską rozdzielczą. Od sterownika do siłownika tempomatu który jest pod maską idą tylko 3 przewody plus masa. Czyli z wnętrza auta pod maskę wiązkę możemy zrobić sobie sami. Generalnie całą wiązkę możemy zrobić sami ale jak ją wyprujemy z oryginalnej angielskiej to wszystko będzie Ładnie pasować. Najlepiej rozciąć wiązkę dawcy i wyciągnąć potrzebne przewody wraz z kostkami bez żadnego cięcia i sztukowania. Wiązka nie może być od diesla ani od 2.4 bo tam jest elektroniczna przepustnica i inna konstrukcja tempomatu
Linke można kupić w ASO.
https://www.ersatzte...1/B__2310/4/467
koszt u niemca 76 euro
w polsce pewnie koło 300 zł
Przepustnica ma dwa cięgna, wygląda jak ta w linku plus do tego jeszcze jest taki uchwyt na dwie linki zamiast jednej
https://archiwum.all...7088072298.html
Najlepiej wpiąć się do kompa silnika, ten sam pin do którego podłączamy sygnał do nawigacji. Tak jest w oryginalnej wiązce. I do Ecu idzie tylko jeden przewód mimo że na schemacie są dwa narysowane. Tego drugiego przewodu nie ma nawet w kostce od sterownika tempomatu. Jest puste miejsce.
Użytkownik dammie31 edytował ten post 23:42, 28.05.2018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych