Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

akumulator do VIII

VIII akumulator aku

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
328 odpowiedzi w tym temacie

#31 tomaszo

tomaszo
  • Klubowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 26.10.2013

Panowie a jak wygląda sprawa dlugosci dzialania takiego standardowego akumulatora bez ladowania? Bo mnie dzisiaj podczas sluchania muzyczki gdy mylem autko - kolo 1,5h - rozładował sie prawie do końca aż radio przestali grać. Czy to norma dla takiego akumulatora czy raczej juz przed zimą trzeba myśleć o nowym 😞 z odpalaniem nie mialem problemu jak do tej pory
  • 0

#32 darioo55

darioo55
  • Klubowicz
  • 721 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:53, 26.10.2013

Miałem to samo ,akumulator doładowałem i jest ok,ale fakt słabe te orginalne
  • 0
Czarne jest piękne !!!

#33 seiko

seiko
  • Forumowicz
  • 469 postów
  • Skąd:południe
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 26.10.2013

dla jako takiego porównania mogę napisać ( bo akurat ostatnio miałem okazje sprawdzić) , ja mam obecnie akumulator nówke yuasa 48ah, był w pełni naładowany (12.74V) , grałem radiem 3.5h, grało bardzo głośno - mam PSS, czyli ze względu na ilość głośników troszkę prądu ciągnie. Po tym czasie 3.5h głośnego grania zmierzyłem napięcie na aku, było 12.47V czyli jakieś 60%. z odpaleniem nie było problemu żadnego.
  • 0

#34 michal89

michal89
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:43, 24.01.2014

Witam potrzebuje się dowiedzieć jaki akumulator wybrać do accorda IX 2.0 (156) automat ( nie mam możliwości teraz tego sprawdzenia jeżeli chodzi o rozmiary) wiem tylko ze siedzi tam oryginał hondy ale jaki to nie wiem? Pomożecie? Czy po zmianie akumulatora trzeba go jakoś programować ?
  • 0

#35 Wassil

Wassil
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:56, 24.01.2014

Witam - pytanko mam dość szybkie - jutro muszę kupić akumulator
Czy nie będzie przesadą zakup do mojego Accorda poniższego akumulatora?
Akumulator YUASA YBX5075 60Ah 620A
nie za duża pojemność ?
Czy może lepiej wybrać ciut mniejszy YBX5053 48aH 430A ??
Dzięki za jakąś konkretną podpowiedź.
  • 0

#36 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2909 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 34
Super

Napisano 07:23, 24.01.2014

Akumulator YUASA YBX5075 60Ah 620A
nie za duża pojemność ?


Pojemnośc i 100 Ah wyrobi .. tylko aby się zmieścił :)
Wymiary: 242 mm (długość) 175 mm (szerokość) 175 mm (wysokość) Wywalić tylko plastikową obudowę ..
  • 0

#37 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2909 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 34
Super

Napisano 07:27, 24.01.2014

:arrow: http://www.accordklu...pic.php?t=34362 w głównych tematach troszeczkę wyżej jest wątek. Małe streszczenie: najlepiej pojemność 60AH lub więcej,żeby się zmieścił i dobra firma..
  • 0

#38 Wassil

Wassil
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 27.01.2014

kupiłem dziś za namową fachowca ze sklepu Yuasa Silver YBX5053 - czyli 48Ah/430A -  zobaczymy jak się będzie sprawował


  • 0

#39 Ket Kievec

Ket Kievec
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:D.C.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:R20A3 Exe Sedan
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 09.04.2014

Witam,

Aku w Acco to chyba jakaś plaga. u mnie po tygodniu bez odpalania odmówił posluszeństwa, z tym że byl wymieniany w lutym 2011, to chyba mial juz prawo kleknąc.
Zastanawiam sie nad wlozeniem czegos wiekszego, ale polecanej tu na forum Varty nie chcę (Varta jest ok do czasu jak trzeba zareklamować. ZAWSZE jest "opad masy czynnej" i radź sobie sam kliencie).
Nie wiem natomiast jakim cudem niektórym z Was udaje sie wepchnac cos szerszego niż 24cmx20cmx13cm? w Ako VIII jest tam przeciez cholernie ciasno i trudno mi pojac jak akumulator 5cm szerszy się tam może zmieścić?

Dodatkowo - czy alternator fabrycznie przystosowany do 45Ah i niskiego rozruchu poradzi sobie w ogóle z doładowaniem aku 60Ah i rozruchem niejednoktornie o wiele wyższym niż fabryka?

Na razie ratuję się prostownikiem, bo mam uplyw ~250mA i kompletnie nie wiem skąd to sie może brać, wiec pewnie wymiana aku na nowy niewiele pomoże.

 


  • 0

Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p


#40 maniekx

maniekx
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 09.04.2014

Nie wiem jak to robicie, że po trzech latach akumulator wam pada. U mnie jest jeszcze oryginalny czyli 7-letni i nie mam żadnego problemu nawet w zimę. Fakt, że jeżdżę codziennie ale na krótkich odcinkach. 

Po długim staniu akumulator rozładuje się sam z siebie i jest to całkowicie normalne nie świadczące o jego złej kondycji. 

Upływ 250mA faktycznie jest dość duży ale zależny kiedy go mierzyłeś. Jeśli upływ był mierzony zaraz po podłączeniu akumulatora to taki może być bo auto "wyłącza" się po około 30min. Czyli, trzeba podłączyć miernik w szereg z akumulatorem, odczekać 30min i dopiero patrzeć na prąd. Nie powinien przekroczyć 50mA. 


  • 0

#41 Ket Kievec

Ket Kievec
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:D.C.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:R20A3 Exe Sedan
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:01, 09.04.2014

7 lat to sporo, choć pamietam jak w Preludzie z 92 miałem oryginalny akumulator i bez problemów odpalała zimą. Auto sprzedałem w 2007, czyli aku miał 15 lat...ale i elektroniki prawie żadnej nie było, takie czasy.

Co do moich 250mA - mierzone ok 40 min po wylaczeniu i zamknięciu samochodu. Podejrzewam moduł BT. Co ciekawe, innym razem ok 5 min po zamknieciu spadło do 40mA. Nie ma reguły. Upierdliwe to niestety, ale jak sie chciało autko z bajerami to trzeba cierpieć :)

Nadal jestem ciekaw jak wygląda mocowanie aku o szerokości 17cm zamiast fabrycznego ~13cm. Rozumiem, że oryginalny koszyk plastikowy do wywalenia, ale co dalej? Może ktoś podzieliłby sie jakąś fotką?


  • 0

Była: Prelude IV BB3, Jest: Ako VIII CU1, Będzie: NSX ;p


#42 skansen

skansen
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Małopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:28, 29.06.2014

Z moich doświadczeń z innymi samochodami (i maszynami) wynika, że czteroletnia żywotność baterii to standard. Teraz przyszedł czas na Accorda-co myślicie o akumulatorach TOPLA?


  • 0

#43 Sven

Sven
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:LD
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 07.07.2014

Panowie, jedno pytanie odnoście tej Varty D24. Rozumiem że do rocznika 2008 wchodzi, ale wstawialiście wersję z lewym plusem czy wejdzie z prawym + jako odwrócony?

PS. Od nowości mam Yuasa 55B24L(S) i wychodzi na to, że odmówił współpracy równo po 6 latach.


  • 0

#44 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 16.07.2014

Pytanie do właścicieli acco VIII gen od 2008 r.. Ostatnio rozładował mi się akumulator do zera z powodu pozostawienia lamki na 2 dni. Ku mojemu zdziwieniu samochód sam się otworzył i alarm nei był uzbrojony a na pewno go wczesniej zamykałem z pilota. Teraz pytanie czy to normalne że przy niskim poziomie naładowania aku samochód sam się otwiera tzn siłowniki odbijaja? Zaznacze że przy rozładowanym aku nie mogłem już zamknać acco w z pilota- siłowniki nie miały dostatecznie pradu.


Użytkownik Dexter73 edytował ten post 15:43, 16.07.2014

  • 0

#45 hubbu

hubbu
  • Forumowicz
  • 359 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:16, 17.07.2014

Nie mogłeś zamknąć, bo za późno próbowałeś... zamek się otworzył zanim zupełnie zabrakło prądu.

 

W V gen. jak mi się aku kiedyś rozładował z powodu lampki (w ciągu kilku do kilkunastu godzin), to po powrocie zastałem otwarte drzwi kierowcy (tylko kierowcy - reszta była zamknięta). Oczywiście nie było prądu ani na otwarcie ani na zamknięcie ani w ogóle na nic.

Natomiast w VIII gen. (ku mojemu zdziwieniu) kiedy rozładował mi się akumulator na lotnisku (po tygodniu; nie zostawiłem żadnej lampki, chyba słaby był po prostu), samochód był zamknięty i musiałem otwierać drzwi kluczykiem.

 

Mój wniosek (być może niesłuszny) jest taki, że jeśli jest dość duży pobór prądu (lampka) to zanim aku padnie otwierają się drzwi kierowcy. Jeśli pobór jest minimalny (żadnej lampki, tylko alarm itp.) to aku po prostu padnie i nic się nie otworzy.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq