XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 19:28, 06.06.2018
#257
Napisano 09:49, 10.06.2018
#258
Napisano 21:39, 18.07.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#259
Napisano 13:32, 17.08.2018
Zastanawia mnie jedna rzecz: po co oryginalny akumulator ma dodatkową obudowę? Może ma ona pełnić rolę osłony termicznej?
Pod maską Accorda jest bardzo gorąco, akumulatory tego nie lubią. Bez dodatkowej osłony akumulator jest kilka centymetrów od silnika, czy to nie skróci jego żywotności?
Spokojnie możesz brać D24. Do Exe w zupełności wystarcza. A co do obejmy to wystarczy lekka przeróbka (opisywana przez mnie), której koszt waha się w granicach 4 zł.
Jak sprawuje się Twój D24 po 4 latach? Były jakieś przygody? Zdarzyło Ci się rozładować go do zera?
#260
Napisano 18:34, 18.08.2018
U mnie od kupna żywota nie skróciło. Jak dotąd bez problemów. Do zera nigdy nie zjechał. Jedyny przypadek kiedy nie odpalił na dotyk, to jak stał nie ruszany przez tydzień na zewnątrz. Ale wtedy było zimno i na pewno nie był na full, bo przed postojem robiłem tylko krótkie odcinki.
Jak teraz porównam wydajność ori po kupnie kobyły i obecną D24, to niebo a ziemia. No ale jednak pojemność robi swoje, nie co te oryginalne 45 (czy ile tam było), które jest trochę żartem, szczególnie w Exe.
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>
#261
Napisano 12:44, 08.10.2018
Czy montował ktoś akumulator o większej pojemności zamiast 47Ah w bęzynie? Np taki: https://www.amazon.c...A/dp/B075S7FHZS
#262
Napisano 14:13, 08.10.2018
pytasz o mit niedoładowanego akumulatora? spokojnie zakładaj, upewnij się tylko czy ten mutlu jest coś wart, ja tej marki nie znam...
#263
Napisano 19:38, 08.10.2018
Ja mam akumulator 74Ah w benzynie 2.4
Nie pamiętam jakiej firmy
Nie ma żadnych problemów z tego powodu... A co co chcesz dopytać, rasa Czy rafisz już podpowiedział
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#264
Napisano 19:46, 08.10.2018
Wysłane z ALE-L21
#265
Napisano 19:46, 08.10.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#266
Napisano 20:54, 08.10.2018
Akumulator do którego linka podesłałem ma większą pojemność (55Ah, 450A) a jest tej samej wielkości co oryginalny więc nie trzeba nic wyrzucać a turecka marka Mutlu jest podono sprzedawana w ASO no i z tego co piszecie na forum będzie działał bez problemu.
#267
Napisano 20:39, 09.10.2018
hehe, na pewno wbrew krążącej opinii nie będzie niedoładowany już to kiedyś na forum pisałem ale powtórzę się - to niedoładowanie owszem występowało ale jeszcze w czasach kiedy to w maluchach były montowane prądnice, prądnica miała małą moc i najnormalniej nie była w stanie sprostać wymaganiom szczególnie w zimie, po prostu produkowała za mało prądu (wiadomo światła, tylna szyba, do tego wiadomo cewka zapłonowa, itp. no i brakowało prądu na ładowanie aku, miała chyba 230W), żeby było ciekawiej te prądnice z reguły nie były sprawne w 100%, na przełomie lat 80 i 90 wleciał alternator i problemy się skończyły (kolega w maluszku woził aku 80 Ah w miejscu koła zapasowego, seryjny miał 34, i problemów żadnych nie było), ale mit prawie 30 lat później żyje
Użytkownik rafisz edytował ten post 20:42, 09.10.2018
#268
Napisano 22:21, 28.11.2018
Witam, mnie też dopadła wymiana akumulatora. Po przeczytaniu całego tematu postanowiłem kupić yuasa 48AH 430A, wchodzi elegancko bez ingerencji w kieszeń itp. Sklep znalazłem w Katowicach, gdzie sprzedawca sprawdził mi stary akumulator, potwierdził że jest do wymiany (ma ponad 4 lata, jak mi powiedział były właściciel hondy, firma akumulatora no name)
Poprosiłem też sprzedającego żeby mi sprawdził czy akumulator gdzieś nie bierze ''lewego prądu'' i zobaczyłem na mierniku wartość 0,18 ( nie pamiętam jaka jednostka) i pan oświadczył iż gdzieś lewy prąd ucieka (było sprawdzane na starym akumulatorze, na zamkniętym samochodzie i otwartym, jak również był wypinany bezpiecznik z gazu i cały czas pokazywało 0,18) Powiedział że stary akumulator możliwie że przez to między innymi stracił też żywotność plus wiek...
Udałem się do elektromechanika... który powiedział mi że 0,18 to jest normalna wartość ( nie pamiętam o jakich jednostkach rozmawialiśmy), nic nie sprawdzał gdyż miał inną robotę.
Czy ktoś coś może podpowiedzieć? Czy bez elektromechanika to się nie odbędzie?
Sytuacja dotyczy honda accord 8 2.0 lpg executive
Za akumulator dałem 290 pln, sklep mieści się w Katowicach ul. Wincentego Pola a Boczna.
Pozdrawiam
#269
Napisano 00:18, 29.11.2018
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
#270
Napisano 19:26, 29.11.2018
Prąd 0,18 A to zdecydowanie za dużo - po tygodniu rozładuje akumulator prawie do zera.
0,18 mA (czyli 1000 razy mniej) to tyle, co nic.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych