Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

akumulator do VIII

VIII akumulator aku

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
437 odpowiedzi w tym temacie

#196 izaur

izaur
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Marki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive aut
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:09, 08.08.2017

Witam ja doswojego accorda viii 2.0 właśnie włożyłem akumulator 70 Ah (taki miałem w zapasie). Zamiast górnej obejmie można dorobić kawałek plaskowNika z 2 dziurami.
  • 0

#197 Artiiiiiii

Artiiiiiii
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:xxx
  • Wersja:xxx
  • KM:xxx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 04:59, 09.08.2017

Wklej fotkę zobaczymy jak on się tam zmieścił.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#198 izaur

izaur
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Marki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive aut
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:45, 09.08.2017

Bez problemu, nawet oryginalna obejaka podeszła po lekkim rozgięciu. Wymiary aku to: dl: 27,5 cm, szer. 17,5 cm, wysokość: 19 cm.

Załączone pliki


Użytkownik izaur edytował ten post 08:01, 09.08.2017

  • 0

#199 Osin

Osin
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:59, 03.10.2017

Cześć.

Ze dwa razy przeczytałem cały temat i nadal mam wątpliwości, jak akumulator wybrać...

Na pewno nabrałem przekonania, że powinienem celować w Yuasa lub Vartę (przy czym Varta ma większą dostępność na rynku).

Jednak pytanie, których padło już tu wiele, ale bez jednoznacznych odpowiedzi ;)

 

Varta D24 czy D47 do VIII 2,4 w wersji Executive z 2010 roku?

 

Chyba, że jednak jakąś Yuasa, gdyż nie chciałbym musieć dokupować zastępczych obejm, czy przewodów, bo oryginalne nie będę pasować. Więc może muszę zrezygnować z większego prądu i iść w standard hondy - Yuasa 48Ah?


  • 0

#200 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 08:20, 03.10.2017

Spokojnie możesz brać D24. Do Exe w zupełności wystarcza. A co do obejmy to wystarczy lekka przeróbka (opisywana przez mnie), której koszt waha się w granicach 4 zł.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#201 Osin

Osin
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:17, 03.10.2017

Wolałbym uniknąć przeróbek, więc dodatkowe pytanie - konfigurator na stronie Varty podpowiada mi model D59 o tym samych parametrach, co D24, ale innych wymiarach.

Może tego ktoś próbował i pasuje bez przeróbek?


  • 0

#202 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 07:57, 06.10.2017

A patrzyłeś jakiego rodzaju to przeróbka? Ori obejma zostaje nienaruszona.

Oba te aku mają taką samą szer. i dł; więc i przeróbka potrzebna. Wys.nie ma znaczenia skoro D59 jest niższy.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#203 Etranger

Etranger
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Saint-Yrieix-la-Perche
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:28, 06.10.2017

W partnerskim sklepie www.haparts.pl jest w ofercie akumulator 48Ah do CU1/CU2

 

http://haparts.pl/31500-st3-111he.html

 

Czy ktoś posiada ten akumulator i mógłby podzielić się z nami swoimi doświadczeniami?

 

Pozdrowienia.


  • 0
Vous vous servez là d'une parole sans le sens m'est resté jusqu'à ce jour inconnu.

#204 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 08:49, 06.10.2017

Hej :)
Akumulator, jak akumulator - w giełdzie na forum też znajdziesz ten model...
Nie licz, że wytrzyma tyle co fabryczny - 4 lata to raczej maksymalny okres użytkowania...
Lepiej chyba jednak wybrać Yuasę, czy ostatnio polecanego Duracell'a.
Ja za chwilę chyba będę wymieniał właśnie taki akumulator po 4 latach, bo tej zimy na wyjeździe w góry może już nie dać rady, ale to zweryfikuję jak się ochłodzi, bo na razie działa OK...
Wybiorę coś z tego co wymieniłem (Yuasa, Duracell), bo są nie gorsze, a tańsze...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#205 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 10.10.2017

Cześć.

Ze dwa razy przeczytałem cały temat i nadal mam wątpliwości, jak akumulator wybrać...

Na pewno nabrałem przekonania, że powinienem celować w Yuasa lub Vartę (przy czym Varta ma większą dostępność na rynku).

Jednak pytanie, których padło już tu wiele, ale bez jednoznacznych odpowiedzi ;)

 

Varta D24 czy D47 do VIII 2,4 w wersji Executive z 2010 roku?

 

Chyba, że jednak jakąś Yuasa, gdyż nie chciałbym musieć dokupować zastępczych obejm, czy przewodów, bo oryginalne nie będę pasować. Więc może muszę zrezygnować z większego prądu i iść w standard hondy - Yuasa 48Ah?

Jakiś czasu temu zdecydowałem się na Yuasę i jak na razie jestem zadowolony, Pasuje idealnie, nic nie trzeba przerabiać. Z większym prądem by uważał, bo nie ma nic gorszego niż wiecznie nie doładowany aku(znam przypadki, że notoryczne niedoładowanie wykańczało akumulator w 1,5 roku). Poza tym po co większy prąd? Mój poprzedni oryginał wytrzymał w EXE prawie 8 lat... 


  • 0

#206 Osin

Osin
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:22, 10.10.2017

Decyduję się na akumulator o większej pojemności ze względu nie na czas jego życia, ale możliwość włączenia czegokolwiek bez uruchomionego silnika. Ostatnio przez 5 minut miałem podpięty telefon do usb (lądowanie i muzyka), po czym akumulator zdechł i potrzebne były kable.
W temacie tym były informacje o ładowaniu większej pojemności i ponoć nie ma z tym problemów nawet przy jeździe na krótkich trasach.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  • 0

#207 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 12:38, 10.10.2017

A no nie ma. Ja mam D24 już drugi rok (albo trzeci) i trzyma tak jak na początku. Wg. mnie 60 to jest optimum. Kobyła jest w stanie go doładować i prądu nigdy nie brakuje cokolwiek by nie było odpalone. 48 do Exe to absolutne minimum, które i tak nie daje wielkiego poczucia komfortu. Nie mówiąc już o paroletnim aku, gdzie chwila wystarczy żeby zdechł.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#208 Osin

Osin
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:śląskie
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:40, 10.10.2017

Zamontowałem D24 bez żadnych problemów. Wystarczy pozbyć się koszyka i trochę powyginać obejmę. Na razie mogę powiedzieć tyle, że zauważyłem bardziej zdecydowane odpalanie silnika niż przy standardowej pojemności akumulatorze.
0ef3fa5265912eaa9c6ed3e31558dadd.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik Osin edytował ten post 20:42, 10.10.2017

  • 0

#209 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 20:47, 10.10.2017

I dobrze zrobiłeś. :)


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#210 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:39, 13.10.2017

Panowie czy do VIII 2.4 CU2 będzie pasował Akumulator VARTA SILVER Dynamic D21 12V 61 Ah 600A ?

http://sklep.batcar....n-p#productpage
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq