Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

akumulator do VIII

VIII akumulator aku

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
437 odpowiedzi w tym temacie

#181 piotrp

piotrp
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:opolskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 16.11.2016

według wypowiedzi pasują, ale ciężko ją znaleźću jakiegoś dystrybutora na miejscu.


  • 0

#182 leon1600

leon1600
  • Klubowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Luboń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:158
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 17.11.2016

Może któryś z punktów z http://sklep.prostow...dazy-pm-53.html będzie w Twojej okolicy. Ja tam kupowałem, jeśli nawet nie ma na miejscu to dostarczą z innego punktu.


  • 0

#183 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:45, 27.11.2016

tak wygląda yuasa ybx5053 zamontowana w oryginalnej podstawce i z nałożoną obudową:

 

yuasa.jpg

 

pasuje p&p.


  • 0

#184 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:45, 27.11.2016

Do mnie wjechała Warta D47(parametry jak w d24,lecz mniejszy) d8ca9d5bd07cfe33c37a4de55c5d8b4a.jpg
Akumulator prawie się zmieścił w plastikową ramkę, ale "prawie"robi czasami dużą różnicę i musiałem ją wywalić. Po odpowiednim "wyprofilowaniu" fabrycznej obejmy, udało się nią go narazie unieruchomić..
182bb9a545b7c8dbb4fb82152c676250.jpg
Jednak jak czas pozwoli zastosuje obejmie na wymiar.

Pozdrawiam,
Paweł
Najważniejsze że akumulator kręci teraz jak szalony nie ma porównania z poprzednim 45AH/330A..

Pozdrawiam,
Paweł
  • 0

#185 mirro32

mirro32
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 31.01.2017

Witam,

 

Dzisiaj tak nagle padl mi aku Furukawa oryginal. Tzn zaczelo sie od wymaganego doladowywania 1/dwa tygodnie. I odpalanie z dnia na dzien gorzej. Poboru pradu tzw lewego brak. A aku slab w oczach co bylo klopotem bo nigdy nie wiadomo bylo czy odpali. Raz czakalem w aucie doslownie 10min z radiem i koniec. A dzisiaj pojechalem to zareklamowac i od reki zalatwiony temat. Mam Mutlu 47ah 410A. Wymiary identyczne z ori. Zobaczymy pozyjemy. Lepiej tak jak samemu kupowac :)

A juz myslalem ze pojade po Yuase 5000 48ah 430A bo cala reszta to kicha. 

 

Pozd Mirek


Użytkownik mirro32 edytował ten post 17:09, 31.01.2017

  • 0

#186 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 17:29, 31.01.2017

....A juz myslalem ze pojade po Yuase 5000 48ah 430A bo cala reszta to kicha.

Bez przesady z tą kichą. Ja mam np. Vartę i to jest chyba najlepszy aku jaki miałem. Ale z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że np taka Centra to kicha straszna.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#187 mirro32

mirro32
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 31.01.2017

Bez przesady z tą kichą. Ja mam np. Vartę i to jest chyba najlepszy aku jaki miałem. Ale z moich dotychczasowych doświadczeń mogę powiedzieć, że np taka Centra to kicha straszna.

Oczywiscie Varta jako marka aku nie jest zla jednak sa przepadki ze jak tylko mija gwarancja pada i to nizaleznie czy to silver czy blue. Bosch to inna linia Varty wiec po co to komentowac. Centra nawet seria Futura mi padla 31 dni po gwarancji zrobilo sie 9V wiec celka padla! Panasonic nie mialem w Civic za dlugo ale rowniez slyszalem ze longlife to nie jest. No coz Yuasa seria 5000 dla aku chyba jest optimum jesli patrzymy na wymiary i parametry tj 48ah i 430A (nie widzialem czegos lepszego).

Generalizujac rynek jakosci w automotivie polecial na dno w stosunku co bylo np 15lat temu gdzie np aku potrafilo wytrzymac pod 10 lat w civicu. Teraz nie do pomyslenia ale i pobory pradu sa wieksze bo elektronika rosnie w naszych autkach i cos kosztem czegos.

Sam pracuje w japonskim koncernie automotive i cos wiem o tym i jak to wyglada i jaki jest kierunek marketingu a jaki jakosci.


  • 0

#188 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 18:07, 31.01.2017

Mi futura padła po paru dniach, a to całe "magic eye" zaraz po powrocie do domu. Oczywiście to niby była moja wina i z reklamacji nici.

Wracając do tematu Yuase, to spokojnie mogłeś wziąć większy, bo jednak Life podobnie jak Exe prąd ciągnie niemiłosiernie.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#189 snow

snow
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Szwecja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:41, 08.02.2017

Witam,

Takie pytanie. Czy to normalne, że aku Yuasa YBX 5053 (tak zachwalany tu na forum) po 2,5 roku "umiera"? Fabryczny wytrzymał przy takim samym użytkowaniu 6 lat. Wykluczam problemy z ładowaniem i 'lewym' poborem prądu - wszystko sprawdzone. 


  • 0

Accord CG9 2.0i ES 1999 [CG9/F20B6] :arrow: Accord Tourer 2.0 Elegance 2009 [CW1/R20A3]  :arrow: CR-V IV


#190 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:16, 08.02.2017

Nietety wszystko się może przdarzyć...ale fakt za krótko.
Fabryczny to fabryczy..Mój miał 8 lat ,a są przypadki ,że 10 i dłużej
  • 0
                       

#191 grzybus82

grzybus82
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:09, 08.02.2017

Był już taki przepadek na forum,że Yuasa padła szybko..

Pozdrawiam,
Paweł
  • 0

#192 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:14, 29.03.2017

Nie wiem czy to był dobry pomysł żeby zakładać akumulator 60 Ah zamiast fabrycznej pojemności.

Sterownik od LPG wykrył spadki napięcia byłem sprawdzić akumulator specjalnym testerem i jest sprawny ale NIEDOŁADOWANY miał tylko 70%.

Ładowanie jest ok bo 13.75 V na biegu jałowym ale włączone wszystkie odbiorniki w samochodzie jakie tylko można.  Jeżdżę codziennie ale trasy długie ostatnio rzadko.

 

Czy doładowujecie co jakiś czas akumulator 60Ah ?

 

EDIT:

 

Elektryk coś spiepszył pomiary albo ładowanie się pogarsza po przejechaniu małej trasy.

 

Sprawdzałem napięcie na biegu jałowym :

- przy WŁĄCZONYCH wszystkich odbiornikach napięcie ładowania to 12.5 V

- przy WYŁĄCZONYCH wszystkich odbiornikach  napięcie ładowania to 13.9 V

 

Czyli ładowanie do dupy.

 

EDIT 2:

Byłem u innego elektryka i twierdzi że ładowanie jest dobre. To że spada do 12.5V przy pełnym obciążeniu na wolnych obrotach nie ma znaczenia.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 12:39, 30.03.2017

  • 0

#193 R0bert

R0bert
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Opolskie/Slaskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:37, 30.03.2017

W takim razie ten elektryk się nie zna. U mnie wszystkie odbiorniki włączone i trzyma przedział 13,7V - 14,1V.

Ewidentnie układ ładowania posiada jakieś problemy.


  • 0

#194 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:47, 30.03.2017

No mi też te ładowanie nie pasuje.

 

Ale włączyłeś naprawdę wszystkie odbiorniki  ? łącznie z podgrzewanymi siedzeniami , ogrzewaniem tylnej szyby, klimatyzację, przeciwmgielne ?

Na zimnym silniku też mi tak trzyma jak Tobie ale zrób to po krótkiej trasie i odczekaj z 1-2 minuty od załączenia wszystkiego.


  • 0

#195 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 09:34, 06.04.2017

Napiszę krótko - ELD poszukajcie na forum...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, akumulator, aku

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq