XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie przy ruszaniu, cieżko wchodzą biegi
#16
Napisano 08:27, 12.07.2012
Oczywiscie gdy zimny to wszystko ok, po 15 min jazdy masakra tak napierdziela że wstyd kogoś wziaść do auta.
Wpadłem na pomysł że tuleja metalowo-gumowa uchwytu który trzyma silnik od przodu (za chłodnicami) jak sie rozgrzeje to traci sztywność i silnik telepie, oprucz tego jest delikatnie popękana.
Myślicie że dobry trop?? dzisiaj wymienie i dam znać Co sądzicie o tym żeby tą poduszkę zalać klejem do szyb?? O takim sposobie naprawy gdzieś czytałem.
#17
Napisano 17:12, 12.07.2012
Wyeliminował bym raczej aparat zapłonowy (kopułkę i palec) bo u mnie tak się działo czy na zimnym czy na rozgrzanym. Sprawdź jeszcze czy nie przypalone masz u siebie.Oczywiscie gdy zimny to wszystko ok, po 15 min jazdy masakra
Z tego co czytałem to niektórym pomagało choć co nowa to nowa... Kup sobie nówkę Tedguma i będziesz miał z głowyCo sądzicie o tym żeby tą poduszkę zalać klejem do szyb?? O takim sposobie naprawy gdzieś czytałem.
#18
Napisano 21:18, 13.07.2012
#19
Napisano 09:25, 14.07.2012
#20
Napisano 02:01, 28.07.2012
#21
Napisano 11:39, 29.07.2012
Po wymianie wahaczy możesz poczuć większą różnicę , bo jak już pisałem w innym temacie ja też miałem poszarpywania przy ruszaniu i "ciągnięcie" za lewarek zmiany biegów i po wymianie przednich górnych wahaczy problem praktycznie nie występuje.Szarpie dalej ale mniej, poduszka była jednym z powodów szarpania ale nie jedynym, teraz do wymiany lecą wahacze górne bo jest na nich wyczuwalny luz:(
#22
Napisano 20:27, 29.07.2012
Masz na myśli odczuwalne drgania lewarka?"ciągnięcie" za lewarek zmiany biegów i po wymianie przednich górnych wahaczy problem praktycznie nie występuje.
Ja trzymając lewarek posiadam takowe zjawisko, ale myślałem że to normalne... Oczywiście nie telepie nim czy nie trzęsie go na prawo czy lewo aczkolwiek przy trzymaniu go lekko drga
#23
Napisano 20:38, 29.07.2012
#24
Napisano 20:48, 29.07.2012
Co do zawieszenia to też planuję wymienić zawieszenie przednie bo nie dość że czasami trudno opanować mi prostą jazdę to powyżej 140km/h jest gorzej. Ściąga mnie trochę w prawą stronę i tak planuje to zrobić do wiosny
Wymieniłem dopiero prawy łącznik ze sworzniem i w lewej sam sworzeń ale jak się bawić to się bawić i planuję wymienić z lewej strony łącznik żeby mieć pewność Dodatkowo właśnie to co opisałeś powyżej i powinno być z głowy.
Ile Cie wyniosła ta przyjemność i jakiej firmy kupowałeś?
#25
Napisano 21:06, 29.07.2012
Mi mechanik ( zresztą polecany na tym forum) zainstalował części Yamato ( ceny części przybliżone z tego co pamiętam : wahacze po 190 zł , drążek ok 70 , a końcówka ok 50 zeta) , z tego co pisali chłopaki to ponoć dobre są "555" a kilka osób kiepsko wyrażało się o Yamato . Mnie mechanik zaproponował te i jak na razie jestem zadowolony.
#26
Napisano 21:17, 29.07.2012
Sworznie i łącznik mam właśnie firmy 555 bo mój były mechanik na moje zdziwienie uświadomił mnie że to Japoński oryginał i że na niczym innym pracować nie chce i skupiał bym się właśnie na niej bo i drogie części nie są.
Dzięki za przykładowe ceny bo muszę przyzwyczaić się psychicznie do kwoty ile za to zapłacę
#27
Napisano 21:37, 29.07.2012
Potem na forum wiele opinii czytałem o tym i o owym , ale tak jak napisałem że jak na razie ok , a co potem będzie ... się okaże , a u mnie w Częstochowie drogi za dobre nie są więc będzie jak na poligonie .
Części tanie nie są , do tego robocizna , trza trochę z kasy wyskoczyć , ale ja nie uznaję już metody oszczędnościowej tzw ucierania tyłka szkłem , bo to się nie opłaca. Robię kompleksowo co potrzeba , na pewno nie na "chińczykach" i to mi gwarantuje że wszystko będzie dłużej działać.
To jest tak jak byś w skrzynce z jabłkami jedno lekko nadgniłe zostawił - zobacz co będzie za jakiś czas...
#28
Napisano 21:48, 29.07.2012
#29
Napisano 21:59, 29.07.2012
Ja się rozglądałem ostatnio za szczękami na tył bo mam zamiar jeszcze w tym roku lub na wiosnę robić tylne hamulce ( przody robił poprzedni właściciel ) i też widzę duży przedział cenowy , a jak z jakościowym to cholera wie ...
#30
Napisano 22:05, 29.07.2012
Nie starczy na mody heh
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych