XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Szarpanie przy ruszaniu, cieżko wchodzą biegi
#46
Napisano 07:02, 01.10.2016
#47
Napisano 18:08, 04.11.2016
uaz555, na pedale jest trzpień, który wchodzi w pompę sprzęgła. Między jego końcem a pompą sprzęgła powinno być 1-2mm luzu. Jeśli jest więcej, to nie wciskasz wystarczająco głęboko sprzęgła i to może być powodem zgrzytania.
Chodzi o luz między nr 22 a 12
http://www.japancars...&nplblk=B__2321
Luzujesz nakrętkę 46, wykręcasz trzpień tak, żeby luzu było jak napisałem, kontrujesz i sprawdzasz czy się poprawiło.
Może mi ktoś zobrazować gdzie znajdę tą nakrętkę w CG8 ? Patrzyłem pod pedał i nic szczególnego do regulacji nie znalazłem. Na japancars.ru nie ma już tego schematu
#48
Napisano 18:40, 04.11.2016
Wyszukaj po modelu lub vin i znajdziesz
Wysłane z mojego ALE-L21
#49
Napisano 15:09, 08.11.2016
Witam.Mam podobny problem od tygodnia.Honda zaczęła nagle szarpać,szarpie nie w trakcie jazdy tylko jak się już zwalnia ,hamuje wciskam sprzęgło i trach,bum łup wali coś jakby młotem w coś przywalił,straszne głośno i słychać że to jakiś mechanizm się strasznie ociera o inny mechanizm który tak jakby stał w miejscu.Nawet na postoju cofne do tyłu 2 metry trach bum i do przodu 2 metry i wciskam sprzęgło i to samo,nie za kazdym razem ale na 6 prób to ze 4 więc jest dramat.Dodam ze nic nie piszczy nic nie śmierdzi,mechanior chce 400zł za sprawdzenie czy to sprzęgło bo obstawia na 80%.Biegi trochę ciężej chodzą ale na postoju i jak ruszam 1...2,jak już ruszę to biegi wchodzą tak jak wcześniej a sprzegło-pedał tak jak do tej pory dość twardy.Proszę o pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych