XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wpadający pedal hamulca w podloge
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:32, 30.04.2009
Zmienilem tarcze i klocki, zaciski w warsztaciku.
Jednak od jakiegos czasu pedal hamulca wpada w podloge, przez co samochod hamuje z opoznieniem i slabiej (tarcze i klocki textar).
Co ciekawe przy wyłączonym silniku jak sie "pompuje" pedal hamulca twardnieje, ale jak sie wlaczy silnik odrazu odpuszcza i robi sie miekki.
W warsztacie powiedzieli mi ze z plynem hamulcowym jest ok, i ze mam mocniej hamowac:/
Odpowietrzyc, zmiana plynu, servo?
Bardzo prosze o rade.
#2
Napisano 15:04, 30.04.2009
#3
Napisano 20:36, 30.04.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:39, 30.04.2009
nic nadzwyczajnego, normalneCo ciekawe przy wyłączonym silniku jak sie "pompuje" pedal hamulca twardnieje,
wkoncu wspomaganie hamowania jest poprzez podcisnienie z kolektora dolotowego wiec tez nic nadzwyczajnegoale jak sie wlaczy silnik odrazu odpuszcza i robi sie miekki.
Wymiana tarcz i klockow wiaze sie z odlaniem nadmiaru plunu hamulcowego, ktory wzrasta gdy wciskasz tloczek zeby wcisnac nowe grubsze tarcze i klocki. Przesmarowanie swozni smarek wysokotemp. jest wazne bo zapiekaja sie. Zlozenie wszystkiego na czysto
Wymiana nie wymaga ingerencji takiej ktora zepsuje ci uklad wiec wracaj do mechanikow i kaz naprawiac.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 03.05.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:00, 05.05.2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:45, 14.08.2010
#8
Napisano 11:15, 15.08.2010
a tylne koło podnieś i zobacz, czemu blokuje - czy linka ręcznego nie wraca (np. odepnij ją) czy tłoczek nie odpuszcza (zapowietrzone, źle poskładane, źle zrobiona regeneracja itp.)
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:57, 26.08.2010