XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana siłownika zamka centralnego od kierowcy
#16
Napisano 14:42, 26.09.2015
#17
Napisano 22:16, 06.12.2017
Środek penetrujący - odrdzewiacz, popsikać i zostawić na trochę, znowu spsikac i próbować odkręcać.
Środek penetrujący - odrdzewiacz, popsikać i zostawić na trochę, znowu spsikac i próbować odkręcać.
od zewnątrz póki co bez demontażu boczka ? ja już pół roku jeżdzę z padniętym siłownikiem w drzwiach kierowcy .... próbowałem w angliku odkręcić wspomniane 3 śruby i tak je opukałem pneumatycznym wkretakiem że w angliku aż zamek się wgniótł a śruby nie puściły ... ale muszę się za to wziąć bo irytuje mnie otwieranie przednich drzwi przez tylnie :P i faktycznie spróbuje nasadką krzyżakową i grzechotką ...
a z anglika siłownik podejdzie i będzie spełniał swoją funkcje mimo że w angliku w tych drzwiach jest zamek ?
Użytkownik kamil.tomasz edytował ten post 22:19, 06.12.2017
#18
Napisano 09:19, 07.12.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#19
Napisano 21:44, 04.06.2018
Może dodam jeszcze jeden drobiazg który podpatrzyłem na youtubie. Prowadnicę szyby po odkręceniu można zupełnie wyciągnąć (w drzwiach zostaje tylko guma) - dostęp robi się wtedy DUŻO lepszy. Ja tylko odkręcałem i odsuwałem na bok, a to zdecydowanie mało wygodne było (choć da się tak zrobić).
A jak wyciągnąłeś tą prowadnicę U mnie ani rusz... Własnie wróciłem z garażu z poskładanymi drzwiami i starym siłownikiem... Ciężko mam też wyciągnąć te cięgno z bębenka klamki...
#20
Napisano 23:15, 04.06.2018
Pzd.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 09:02, 05.06.2018
#21
Napisano 19:21, 05.06.2018
Piecho1991 nic nie trzeba odkręcać ani wyciągać prowadnicy wymontowanie w wmontowanie siłownika nie jest w ogóle bezproblematyczne!! Zajmuje może 20min. Jak masz problem z tym to możesz podleciec do mnie, lub gdzieś się złapać. Daj namiar na Pw i dogadamy, albo przyjedź wieczorem w ten czwartek pod S. Narodowy. Ogarnę Ci to w chwilę.
Pzd.
NEO NFS udało się wymienić Z prowadnicą był problem bo guma która w niej siedzi trochę się zapiekła (przez to nie mogłem jej nawet zbytnio odchylić) przez odrobinę rudej która się pojawiła mniej więcej w połowie elementu matalowego. Wszystko już działa i jest gitara
Dziękówa za pomoc (a przede wszystkim za ofertę pomocy)
Użytkownik Piecho1991 edytował ten post 19:22, 05.06.2018
#22
Napisano 20:38, 05.06.2018
NEO NFS udało się wymienić Z prowadnicą był problem bo guma która w niej siedzi trochę się zapiekła (przez to nie mogłem jej nawet zbytnio odchylić) przez odrobinę rudej która się pojawiła mniej więcej w połowie elementu matalowego. Wszystko już działa i jest gitara
Dziękówa za pomoc (a przede wszystkim za ofertę pomocy)
No to dobrze ze jest gitara, chodź z całkiem zbędną mordęgą. A jak co to ja chętnie przytulę by okazji od Ciebie ten niedziałający siłownik centr. Tak że nie wywalaj go do kosza
Pzd.
#23
Napisano 15:13, 06.06.2018
No to dobrze ze jest gitara, chodź z całkiem zbędną mordęgą. A jak co to ja chętnie przytulę by okazji od Ciebie ten niedziałający siłownik centr. Tak że nie wywalaj go do kosza
Pzd.
Już poszedł do fajansu Szkoda, że wcześniej nie napisałeś.
#24
Napisano 06:58, 08.02.2019
Edit: Chyba jednak nie będzie pasować bo oprócz podłączenia zasilania idzie jeszcze jedna wtyczka sterująca. Trzeba zamówić dedykowany na dwie wtyczki, chyba że naprawie stary. No nic czeka mnie walka z rozbiórką.
Użytkownik markoluk edytował ten post 07:06, 08.02.2019
#25
Napisano 18:37, 19.04.2019
#26
Napisano 09:17, 04.07.2019
#27
Napisano 09:52, 09.07.2019
Jak wciskasz przycisk pilotem to coś słychać? Jakby próbował ale nie miał siły otworzyć drzwi? Może się pilot rozkodował jak u mnie? Wymień też baterie. Jak naciskasz przycisk to powinna się czerwona dioda na pilocie zaświecić.
Ja niepotrzebnie wymieniłem ale mam wrażenie, że ten zamiennik z intercarsu chodzi lepiej niż stary, nie wiem jak z trwałością bo mam go za krótko.
Generalnie w tym siłowniku to nie ma żadnej elektroniki i taki zwykły też powinien działać, tylko ten od kierowcy musi być taki dedykowany z wejściem na dwie wtyczki w pozostałe drzwi można kupić taki zwykły za 10 zł z dwoma kabelkami, tylko przed założeniem boczków trzeba sprawdzić polaryzację. W przypadku mojego siłownika od kierowcy maiłem zamienioną polaryzację, musiałem ucinać wtyczkę i zamieniać kabelki.
Tu masz procedure kodowania w accordzie jest tak samo.
Użytkownik markoluk edytował ten post 09:53, 09.07.2019
#28
Napisano 23:05, 28.12.2019
Użytkownik cmsydney edytował ten post 23:44, 28.12.2019
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#29
Napisano 15:03, 29.12.2019
A jak podważysz delikatnie płaskim wkrętakiem?Jak wyjąć cięgno od klamki? Zwalniam zaczep ale pręt nie chce wyjść. Wygląda jakby na końcu był stożek i blokuje w otworze.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#30
Napisano 17:32, 29.12.2019
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych