Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana siłownika zamka centralnego od kierowcy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 piotr9piotr

piotr9piotr
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Frampol/CHF
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LIFESTYLE
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 26.09.2015

Można prosić o ten filmik instruktarzowy? Bo nie mogę go znaleźć
  • 0

#17 kamil.tomasz

kamil.tomasz
  • Forumowicz
  • 79 postów
  • Skąd:Żyrardów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 06.12.2017

Środek penetrujący - odrdzewiacz, popsikać i zostawić na trochę, znowu spsikac i próbować odkręcać.

 

Środek penetrujący - odrdzewiacz, popsikać i zostawić na trochę, znowu spsikac i próbować odkręcać.

od zewnątrz  póki co bez demontażu boczka ?  ja już pół roku jeżdzę z padniętym siłownikiem w drzwiach kierowcy .... próbowałem w angliku odkręcić wspomniane 3 śruby i tak je opukałem pneumatycznym wkretakiem że w angliku aż zamek się wgniótł a śruby nie puściły ... ale muszę się za to wziąć bo irytuje mnie otwieranie przednich drzwi przez tylnie :P  i faktycznie spróbuje nasadką krzyżakową i grzechotką ... 

a z anglika siłownik podejdzie i będzie spełniał swoją funkcje mimo że w angliku w tych drzwiach jest zamek ? 


Użytkownik kamil.tomasz edytował ten post 22:19, 06.12.2017

  • 0

ACCORD VII GEN 2,2  CAŁY NA CZĘŚCI 


#18 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4301 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 125
Super

Napisano 09:19, 07.12.2017

Mam do tego dobrany idealnie wkrętak i śruby odkreca się dość lekko dzięki temu..
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki

mechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw..opinie /klik/


#19 Piecho1991

Piecho1991
  • Klubowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:44, 04.06.2018

Może dodam jeszcze jeden drobiazg który podpatrzyłem na youtubie. Prowadnicę szyby po odkręceniu można zupełnie wyciągnąć (w drzwiach zostaje tylko guma) - dostęp robi się wtedy DUŻO lepszy. Ja tylko odkręcałem i odsuwałem na bok, a to zdecydowanie mało wygodne było (choć da się tak zrobić).

 

A jak wyciągnąłeś tą prowadnicę?? U mnie ani rusz... Własnie wróciłem z garażu z poskładanymi drzwiami i starym siłownikiem... Ciężko mam też wyciągnąć te cięgno z bębenka klamki...


  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#20 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:15, 04.06.2018

Piecho1991 nic nie trzeba odkręcać ani wyciągać prowadnicy wymontowanie w wmontowanie siłownika nie jest w ogóle bezproblematyczne!! Zajmuje może 20min. Jak masz problem z tym to możesz podleciec do mnie, lub gdzieś się złapać. Daj namiar na Pw i dogadamy, albo przyjedź wieczorem w ten czwartek pod S. Narodowy. Ogarnę Ci to w chwilę.
Pzd.

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 09:02, 05.06.2018

  • 0

#21 Piecho1991

Piecho1991
  • Klubowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:21, 05.06.2018

Piecho1991 nic nie trzeba odkręcać ani wyciągać prowadnicy wymontowanie w wmontowanie siłownika nie jest w ogóle bezproblematyczne!! Zajmuje może 20min. Jak masz problem z tym to możesz podleciec do mnie, lub gdzieś się złapać. Daj namiar na Pw i dogadamy, albo przyjedź wieczorem w ten czwartek pod S. Narodowy. Ogarnę Ci to w chwilę.
Pzd.

 

NEO NFS udało się wymienić ;) Z prowadnicą był problem bo guma która w niej siedzi trochę się zapiekła (przez to nie mogłem jej nawet zbytnio odchylić) przez odrobinę rudej która się pojawiła mniej więcej w połowie elementu matalowego. Wszystko już działa i jest gitara  :gitara:

 

Dziękówa za pomoc (a przede wszystkim za ofertę pomocy)  :)


Użytkownik Piecho1991 edytował ten post 19:22, 05.06.2018

  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#22 NEO NFS

NEO NFS
  • Klubowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:38, 05.06.2018

NEO NFS udało się wymienić ;) Z prowadnicą był problem bo guma która w niej siedzi trochę się zapiekła (przez to nie mogłem jej nawet zbytnio odchylić) przez odrobinę rudej która się pojawiła mniej więcej w połowie elementu matalowego. Wszystko już działa i jest gitara  :gitara:
 
Dziękówa za pomoc (a przede wszystkim za ofertę pomocy)  :)


No to dobrze ze jest gitara, chodź z całkiem zbędną mordęgą. A jak co to ja chętnie przytulę by okazji od Ciebie ten niedziałający siłownik centr. Tak że nie wywalaj go do kosza ;-)
Pzd.
  • 0

#23 Piecho1991

Piecho1991
  • Klubowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:13, 06.06.2018

No to dobrze ze jest gitara, chodź z całkiem zbędną mordęgą. A jak co to ja chętnie przytulę by okazji od Ciebie ten niedziałający siłownik centr. Tak że nie wywalaj go do kosza ;-)
Pzd.

 

Już poszedł do fajansu :/ Szkoda, że wcześniej nie napisałeś.


  • 0
"Samochodu nie można traktować jak żyjącej istoty. Samochód potrzebuje miłości..." - Walter Röhrl

#24 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:58, 08.02.2019

Podpinam sie do tematu, mam u siebie padnięty siłownik główny i nie wiem czy można założyć taki zwykly zamiennik jak z allegro za 20 zł? W drzwiach pasażera właśnie taki wymieniłem i hula.

Edit: Chyba jednak nie będzie pasować bo oprócz podłączenia zasilania idzie jeszcze jedna wtyczka sterująca. Trzeba zamówić dedykowany na dwie wtyczki, chyba że naprawie stary. No nic czeka mnie walka z rozbiórką.

Użytkownik markoluk edytował ten post 07:06, 08.02.2019

  • 0

#25 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:37, 19.04.2019

Wymieniłem siłownia, w sumie nie potrzebnie. Rozkodował się pilot. Zakodowałem wg wskazówek na forum i filmie na youtubie i działa.
  • 0

#26 antec

antec
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:17, 04.07.2019

Witam, dzisiaj u mnie przestał otwierać drzwi kierowcy z pilota. Natomiast kluczykiem zamek się otwiera. Oznacza to uszkodzony siłownik czy coś innego? Jeżeli siłownik to czy siłownik z allegro zamiennik za ok 25zl da radę?
  • 0

#27 markoluk

markoluk
  • Forumowicz
  • 153 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:52, 09.07.2019

Jak wciskasz przycisk pilotem to coś słychać? Jakby próbował ale nie miał siły otworzyć drzwi? Może się pilot rozkodował jak u mnie? Wymień też baterie. Jak naciskasz przycisk to powinna się czerwona dioda na pilocie zaświecić.

Ja niepotrzebnie wymieniłem ale mam wrażenie, że ten zamiennik z intercarsu chodzi lepiej niż stary, nie wiem jak z trwałością bo mam go za krótko.

 

Generalnie w tym siłowniku to nie ma żadnej elektroniki i taki zwykły też powinien działać, tylko ten od kierowcy musi być taki dedykowany z wejściem na dwie wtyczki w pozostałe drzwi można kupić taki zwykły za 10 zł z dwoma kabelkami, tylko przed założeniem boczków trzeba sprawdzić polaryzację. W przypadku mojego siłownika od kierowcy maiłem zamienioną polaryzację, musiałem ucinać wtyczkę i zamieniać kabelki.

 

Tu masz procedure kodowania w accordzie jest tak samo.


Użytkownik markoluk edytował ten post 09:53, 09.07.2019

  • 0

#28 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:05, 28.12.2019

Jak wyjąć cięgno od klamki? Zwalniam zaczep ale pręt nie chce wyjść. Wygląda jakby na końcu był stożek i blokuje w otworze.

Użytkownik cmsydney edytował ten post 23:44, 28.12.2019

  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#29 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7603 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 58
Super

Napisano 15:03, 29.12.2019

Jak wyjąć cięgno od klamki? Zwalniam zaczep ale pręt nie chce wyjść. Wygląda jakby na końcu był stożek i blokuje w otworze.

A jak podważysz delikatnie płaskim wkrętakiem?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#30 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:32, 29.12.2019

Nie bardzo wiem co mam podważyć. W mechanizmie jest otwór. W niego włożony jest zaczep z otworem, który się obraca. I przez ten otwór przechodzi cięgno. Wg manuala powinno się po prostu wysunąć. Nie idzie, próbowałem na siłę i ani drgnie.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq