Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

środki do zabezpieczenia przed korozją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
59 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 04:42, 22.05.2012

z doświadczenia wiem, że honda jest przyjazna środowisku i ulega biodegradacji, korozja żre to auto bardzo chętnie(ostatnio po odkręceniu zderzaka elementy belki wzmacniającej spróchniałe, byłem w szoku że auto które nie ma 10 lat może być tak zeżarte przez korozję) stąd pytanie, jakie możecie polecić środki które spowolnią proces integracji hondy ze środowiskiem, czyli rdzewienie auta... pozdr
  • 0

#2 Fargo

Fargo
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 22.05.2012

Cześć. Belkę to polecam odkręcić i wypiaskować a potem malowanie proszkowe. Co do środków antykorozyjnych to używam Brunoxa.
  • 0

#3 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:24, 22.05.2012

Myśle że nasze warunki pogodowe każdemu samochodzikowi dadza rade i nic nie pomoze , a że masz rdze w tym miejscu to nic nowego już po pół roku uzytkowania nowej fury oznaki rdzu sie tam pokazuja ,

Brunoxa.

też polecam
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:44, 22.05.2012

nic nie pomorze

A ja myślałem, że Mazowsze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:48, 22.05.2012

A ja myślałem, że Mazowsze.

mój błąd nie pierwszy w sumie , ale staram sie :-)
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#6 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:35, 22.05.2012

robiłem bollem, zobaczymy jak sie spisze
  • 0

#7 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 08:41, 23.05.2012

sorry za OT, ale czy to już nie przesada ? mogę zrozumieć konserwacje podwozia, jakichs tam rantów i typowych miejsc gdzie auto rdzewieje szybciej... no ale belki..? przeciez nawet po 20 latach te belki i podluznice będą prawie tak samo wytrzymałe jak teraz.. no ale wiecej korozji będzie... tak jak mowi west - to jest normalka chyba
  • 0

#8 MaxOP

MaxOP
  • Forumowicz
  • 1172 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:3.0
  • Wersja:535D
  • KM:402KM/733Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:12, 23.05.2012

Watpie zeby ktorys z Was jezdzil 20letnim autem :-P tyle na temat :-)
  • 0

#9 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:03, 23.05.2012

sorry za OT, ale czy to już nie przesada ? mogę zrozumieć konserwacje podwozia, jakichs tam rantów i typowych miejsc gdzie auto rdzewieje szybciej... no ale belki..? przeciez nawet po 20 latach te belki i podluznice będą prawie tak samo wytrzymałe jak teraz.. no ale wiecej korozji będzie... tak jak mowi west - to jest normalka chyba



wymieniałem reflektor w którym pękła soczewka(reflektor 3letni po gwarancyjnej wymianie w aso z powodu parujących), nowy wytrzymał zaledwie 3 lata a myślałem że to będzie najpewniejsza część auta... no i przypadkowo zobaczyłem auto po zdjęciu zderzaka, belka dosłownie spróchniała, ręką mogłem odrywać kawałki korozji, dla mnie to szok, szukam jakiejś na wymianę i będę ją dodatkowo zabezpieczał, kupiłem auto używane 5letnie z planem przynajmniej dziesięcioletniej eksploatacji ale zaczynam powątpiewać czy ono tyle wytrzyma... pozdr
  • 0

#10 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:37, 23.05.2012

sorry za OT, ale czy to już nie przesada ? mogę zrozumieć konserwacje podwozia, jakichs tam rantów i typowych miejsc gdzie auto rdzewieje szybciej... no ale belki..? przeciez nawet po 20 latach te belki i podluznice będą prawie tak samo wytrzymałe jak teraz.. no ale wiecej korozji będzie... tak jak mowi west - to jest normalka chyba



wymieniałem reflektor w którym pękła soczewka(reflektor 3letni po gwarancyjnej wymianie w aso z powodu parujących), nowy wytrzymał zaledwie 3 lata a myślałem że to będzie najpewniejsza część auta... no i przypadkowo zobaczyłem auto po zdjęciu zderzaka, belka dosłownie spróchniała, ręką mogłem odrywać kawałki korozji, dla mnie to szok, szukam jakiejś na wymianę i będę ją dodatkowo zabezpieczał, kupiłem auto używane 5letnie z planem przynajmniej dziesięcioletniej eksploatacji ale zaczynam powątpiewać czy ono tyle wytrzyma... pozdr


ja ostatnio też oglądalem swoje podłużnice pod kątem uszkodzeń (tak na wszelki wypadek po zakupie) i też byly pokryte warstwą rdzy.... tak więc nie ma co sie przejmować....
  • 0

#11 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:37, 23.05.2012

Honda ma słabe zabezpieczenia anty koryzyjne jezeli ktoś odrazu po zaku[pie nie zrobi konserwy to tak niestety beda wygladać paru letnie samochody
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#12 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:45, 23.05.2012

west, ale bez przesady, żeby mieć rdze na podłużnicach, zjedzoną belkę, to raczej nie jest normalne. Ja w ubiegłym roku rozbierałem całe auto pod konserwację i nie miałem takich przygód. Nalot jakiś na tylnej belce był i trochę więcej w miejscu mocowania z nadwoziem (nawet gdzieś chyba zdjęcia wrzucałem), ale nie było próchna ani rdzy na podłóżnicach. Szok.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#13 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:14, 23.05.2012

U mnie też jest rdza ale na podwoziu, zwłaszcza w tylnej części, delikatnie widać tez coś na progach. Może ktoś nakreślić koszty konserwacji auta? :idea:
  • 0

#14 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:17, 23.05.2012

Wydobywczy, pytanie, czy robisz sam, czy w warsztacie. Samemu zmieścisz się w 400 pln - w zakładzie krzyczeli mi 1200
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#15 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 23.05.2012

sam nie mam warunkow :( niestety moj wlasny dom jest dopiero w planach w chwili obecnej nie mam nawet kanału w garazu. Ja chcial bym zeby mi wszystko poczyścili i zakonserwowali :) lepo, dzięki za info ;)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq