Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

comfort a sport - róznice?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#76 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:13, 29.12.2015

Większa średnica (dalej od osi) lepsze hamowanie ...to chyba oczywiste .Trochę ale zawsze nawet przy małych prędkościach

 

Przy wiekszej tarczy klocek dluzej bedzie trzec z kazdym obrotem kola - sila i powierzchnia nacisku bedzie jednak taka sama.

Nie mowie ze nie bedzie roznicy ale nie spodziewajcie sie jakis wiekszych roznic. Plusem jest tez ze przy wymianie tarcz robimy tez serwis hamuclow (wyczyscic i przesmarowac) co pozytywnie wplywa na wydajnosc.

 

Najlepiej bylo by miec dwa auta kolo siebie z hamuclami w dobrym stanie i identycznymi oponami. Wyszla by mniej wiecej roznica o ile by byla :)

 

Jak ktos cos konkretnego zrobic z hamulcami to kiedys na rynku byl zestaw brembo sztywny 4 tloczkowy.


Użytkownik hangie edytował ten post 12:15, 29.12.2015

  • 0

#77 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:32, 29.12.2015

Musi być lepiej .....to chyba logiczne bez zbędnego wkręcania się w temat .Na pewno szybciej można doprowadzić do zablokowania koła.....a o ile to już inny temat.To prawie tak jak byś wiózł pasażera i zastanawiał się ile lepiej hamuje jak sam jedziesz......a hamuje napewno lepiej :-)

To idzmy dalej ......po co zakładać np 310mm jak dalej będzie to samo jak 290 itd.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:36, 29.12.2015

  • 0
                       

#78 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:34, 29.12.2015

największa różnica będzie widoczna przy hamowaniu na rozgrzanych hamulcach, Acco jest tendencja do przegrzewających się hebli, 300 będzie lepiej odprowadzać ciepło. 


  • 0

#79 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:59, 29.12.2015

Musi być lepiej .....to chyba logiczne bez zbędnego wkręcania się w temat .Na pewno szybciej można doprowadzić do zablokowania koła.....a o ile to już inny temat.To prawie tak jak byś wiózł pasażera i zastanawiał się ile lepiej hamuje jak sam jedziesz......a hamuje napewno lepiej :-)

To idzmy dalej ......po co zakładać np 310mm jak dalej będzie to samo jak 290 itd.

 

Pamietaj ze srednica tarczy to nie wszytsko. Nie wszystkie 300mm hamuja tak samo.

 

W przypadku Accorda zmieniasz tylko srednice tarczy/ramie przylozenia sily. To nie tak jak w BMW gdzie masz standardowy hamulec powiedzymy 300mm a lepszy 320. Tam sie caly system zmienia z zaciskiem i klockiem a pewnie i pompa.

 

Podsumowujac z mojej strony. Bedzie troszke lepiej/inaczej (szczegolnie przy duzej temperaturze) + duzo ladniej ale nie spodziewajcie sie jakis rewelacji.


Użytkownik hangie edytował ten post 15:00, 29.12.2015

  • 0

#80 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:18, 29.12.2015

Wiadomo ,że cudów nie będzie zdaję też sobie sprawę że wszystkie elementy są takie same....ale jednak będzie lepiej.Podejrzewam ,że poczułbym różnicę gdybym do mojego exe założył mniejsze tarcze z lekkiego comforta
  • 0
                       

#81 Statom

Statom
  • Administrator
  • 7008 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 66
Super

Napisano 15:44, 29.12.2015

Hej :)

To co znaczy 'dobrze hamuje' jest sprawą indywidualną... pisałem już - po zmianie na 300 i wymianie zacisków na zregenerowane (tarcze zmieniono z chyba OEM na Black Diamond Grooved 6, klocki zostały te same Black Diamond Fast Road) i auto zaczęło hamować, wcześniej tylko zwalniało... stare zaciski nie były zapieczone, czy cokolwiek takiego, więc tutaj dużej różnicy zapewne nie ma...

Na stacji diagnostycznej (rolki) siła hamowania zmieniła się z ok. 3,5 kN na 4,2 kN (więc ok. 20%), w moim odczuciu hamuje lepiej niż o te 20%...

Wiadomo, że na zaciskach z ATS'a byłoby jeszcze dużo lepiej, ale tragedii teraz nie ma, a na 280 była...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#82 mutaba

mutaba
  • Forumowicz
  • 190 postów
  • Skąd:Tbg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:mutaba
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1 Trumna
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:18, 07.02.2016

przymierzyłem gril plaster miodu ze sporta 2004 do mojego acco pasuje w miejsce fabrycznego (skrzydło) ale nie pasuje plastikowa osłona nad grillem (nie zamknie się klapa) ... czy tą osłonę też mam wymienić na tą od sporta?

pytam bo nie wiem czy to jest rozwiązaniem tego problemu?

robił ktoś takiego swapa ?


Użytkownik mutaba edytował ten post 01:58, 07.02.2016

  • 0

#83 grzechh

grzechh
  • Klubowicz
  • 528 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:01, 07.02.2016

Przy zmianie grilla na sporta musisz zmienić też tą osłone
  • 0

Long May You Ran


#84 googol

googol
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:0.0
  • Wersja:S
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 09.10.2016

Jak wygląda sprawa ISOFIX w wersji Comfort polift? Auto w tej wersji to posiada?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#85 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:10, 09.10.2016

Każdy posiada

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#86 airman

airman
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 06.04.2017

Witam, mam pytanie do posiadaczy poliftów.

 

Moja wersja to Sport 30th Jahre - jak wyczytałem to pewnie to samo co Sport GT. Ze wszystkich wymienionych tu dodatków nie mam tylko reflektorów ksenonowych. 

 

Do rzeczy: Mój grill ma dymione chromy, ale czy wnętrze grilla jest takie samo jak w innych wersjach? U mnie wnętrze grilla ma barwę ciemnego grafitu.

 

Czy wszystkie grille mają grafitowe wnętrze, czy np czarne?  Mój jest pęknięty i szukam drugiego, a chromy planuję zamienić.


  • 0

#87 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:36, 13.08.2018

Siema, odgrzewam kotleta. 

Accord VII Po Liftingu (2006r) wersja Sport i z tego co wiem to ma xenony, ponieważ ma między innymi brak poziomowania świateł obok VSA. A z tego co tu pisaliście to wersje Sport nie mają xenonów, więc jak to jest? Na wersję GT mi to nie wygląda, bo ma w środku wersję wykończoną jasnym carbonem i ma oryginalne 16" alufelgi siedmioramienny, grill i klamki są chromowane w normalnym kolorze a nie ciemnym. Ale dodatkowo mam przednie halogeny, a piszecie, że Sport nie miał halogenów. Wstawiam zdjęcia dla waszej oceny. ;)

 

https://imgur.com/a/ej0dQMc


Użytkownik rudi0018 edytował ten post 16:05, 13.08.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq