Skocz do zawartości


RODO w HAKP

"Strzelanie" hamulców - poprosze o wstepna diagnoz


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:37, 29.08.2008

Od dwóch dni mniej więcej podczas hamowania zaraz po wciśnięciu padału słychać pojedynczy strzał i tak do nastepnego hamowania po jakims czasie jazdy.
Taki efekt osiągam tylko przy pierwszych dwoch wciśnieciach hamulca potem ustepuje na jakiś czas i ponownie zaczyna strzelac.
Macie moze jakiś pomysł na to??

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:27, 29.08.2008

Może trzeba zacząć od odpowietrzenia układu hamulcowego.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:42, 30.08.2008

Kiedy wymieniałeś klocki,może są starte luźne bądź coś Ci się zapieka.Miałem podobnie przed wymianą,a kiedy wymieniłem oczyściłem wszystko i jeszcze dodatkowo wymieniłem płyn hamulcowy wszystko wróciło do normy.

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:23, 30.08.2008

Jesli chodzi o odpowietrzenie to wszystkie cztery koła były odpowietrzane:) natomiast co do zuzycia klocków lub zapiekania się hm....... na przeglądzie jakiś tydzień temu wyszło że mam prawy tył słabiutki jeżeli chodzi o hamulce włączjac w to ręczny, faktycznie jak kupiłem od gościa to wspominał ze z tej strony zapiekł mu sie hamulec ale.... w tej chwili ta strona nie trzyma to nie ma co sie zapiekac:) moze faktycznie pora na wymiane klocków (nic nie piszczy) i popatrzenie co i jak z układem hamulcowym poniewaz zapala mi sie podczas jazdy kontrolka check engine razem z kontrolka ABS jednoczesnie -może jakiś czujnik sie wysypał....... Postaram sie nie zapomnieć dać znać co sie wyłozyło jak z kolega ściągniemy wszystkie cztery kólka i bedziemy badac autko ale to niestety dopiero w drugim tygodniu wrzesnia. Na razie musze jeździc ostrożnie:) a po doświadczeniach z mechanikami to lepiej będę sie czuł jeżeli coś sam zrobie żle a nie zaplace kolosalne pieniądze i tez będzie źle zrobione:):)
dzięki za rady

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:34, 31.08.2008

Ja też wymieniałem klocki razem z kolegą,bo po tym jak przerwali mi mechanicy przewód od ABS (wywaliło mi kontrolki od ABS i VSA)powiedziałem,że już nie pojadę do warsztatu.Pamiętaj jeszcze,aby kupić smar do tłoczków(warto przesmarować)i smar miedziany-miedziowy różnie mówią-koszt niewielki(smarujesz "skrzydełka" klocków przed zapiekaniem)a będziesz zadowolony.Jeszcze jedno najlepiej przed zakupem klocków zdejmij swoje stare i niech Ci dobiorą.Rozumiem,że tarcz nie będziesz wymieniał.Ja zmieniałem tylko klocki i okazało się,że nowe zakupione(idealnie pasowały w zaciskach)są szersze i ślizgają się po rantach które wyżłobiły stare klocki i piszczały.Wymieniłem je i jest super.Udanej zabawy.

#6 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:34, 31.08.2008

Dodam tylko od siebie, że podczas wymiany klocków może komuś się będzie chciało zrobić fotki i opisać manuala ?? Ja też niedługo będę wymieniał i zrobię do 99r. żeby było dla innych.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:58, 31.08.2008

Jak będe w coupe zmieniał kloce z tyłu to postaram sie zrobić zdjęcia i napisze co popsułem a czego nie:):)




IPB Skin By Virteq