XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 13:40, 08.06.2012
#32
Napisano 23:02, 10.06.2012
Prosta odpowiedź ale dużo pisania.
Nadwozie jest podpierane przez 4 koła i 4 amortyzatory. Podczas jazdy po wyboistej drodze, wstrząsy absorbowane są przez amortyzatory. Jednak jeśli nadwozie nie jest wystarczająco mocne by wspierać amortyzatory, wstrząsy nie będą skutecznie absorbowane przez amortyzatory, lecz przejdą na nadwozie, powodując jego wyginanie się. To samo będzie się działo w zakręcie. Nadwozie będzie się skręcać poprzez działanie siły przenoszenia ciężaru. Efektem będzie trudne prowadzenie pojazdu oraz jego nieprzewidywalne zachowanie się podczas jazdy. Czyli będzie ciągnąć w koleinach bez rozpórki a z dużo dużo mniej.
Rozpórki dolna i górna:
Przed montażem:
Część wstrząsu przenosi się na nadwozie powodując deformację mocowania koła i dolnej części zawieszenia.
Po założeniu :
Zaopatrzony w rozpórkę górną i dolną oba kierunki wstrząsów
są zneutralizowane.
Podczas wejścia w zakręt
Przed:
przeniesienie ciężaru i inne siły działają na jedną stronę pojazdu powodując niestabilne prowadzenie i zwiększając wychylenie pojazdu.
Po:
siły będą rozproszone przez rozpórkę górną i dolną UR, stabilizując pojazd i zapewniając doskonałe prowadzenie.
Fender Bar (wzmocnienia montowane pod błotnik)
Przed:
Łączenie A-pillar i przedniej części nadwozia jest wypychane i skręcane poprzez zwiększoną siłę wstrząsów, powodując uszkodzenia nadwozia.
Po:
Fender rozproszy siły działające w tym miejscu i wzmocni tą część pojazdu zapobiegając dalszym zniszczeniom, oferując przy tym stabilne prowadzenie. Zalecane użytkownikom sportowych amortyzatorów.
Boczna rozpórka dolna:
Przed:
Na nierównej, wyboistej drodze, centralna część nadwozia będzie wyginać się na różnych poziomach powodując przeniesienie ciężaru pomiędzy przodem i tyłem pojazdu
Po:
Boczna rozpórka stabilizuje przenoszenie ciężaru między przodem i tyłem, a także zminimalizuje potencjalne uszkodzenia przy bocznym uderzeniu (!)
Anti-Roll Bar (stabilizator):
Przed:
Podczas manewru skrętu, przeniesienie ciężaru powoduje niebezpieczne wychylenie się całego pojazdu powodując jego uciekanie w skręcie, co z kolei utrudnia prawidłowe wejście w zakręt oraz osłabia reakcję pojazdu na kierowanie nim.
Po:
Stabilizator doskonale redukuje wychylenie i dodatkowo stabilizuje pojazd.
Wynika z tego jasny wniosek że rozpórka lub rozpórki poprawi lub poprawią nam sztywność ogólną ,stabilność na nierównościach,stabilność skrętu,nie będzie nam wyrywać na nierównościach a przynajmniej dużo mniej kierownice z rąk -szczególnie przy szerokich oponach, a takie tu chyba wszyscy już posiadają .
Jest wiele rodzajów rozpórek i podpórek oraz usztywnień -jednak wiadomo już że nie do każdego auta jest to potrzebne a przynajmniej nie wszystkie. Wszystko zależy od sztywności fabrycznej czyli konstrukcji danego pojazdu.
Może dużo pomóc ,raczej nic nie popsuje,po prostu czasem nie trzeba wszystkiego skręcac i scalac aby fajnie latało.
#33
Napisano 23:11, 10.06.2012
napisałeś:
"Wszystko zależy od sztywności fabrycznej czyli konstrukcji danego pojazdu.
Może dużo pomóc ,raczej nic nie popsuje,po prostu czasem nie trzeba wszystkiego skręcac i scalac aby fajnie latało."
wiemy, że Accord to wogóle fajnie lata nawet bez przeróbek, ale jeszcze fajniej jak się coś porzeźbi.
Jasim
#34
Napisano 23:30, 10.06.2012
No ale do rzeczy -Accord jest dość ciężkim samochodem jak na auto do sportu -jest po prostu limuzyną ,autem rodzinnym do raczej spokojnej aczkolwiek dynamicznej jazdy i jego masa daje się we znaki w czasie jazdy po torze jak i ulicznych harców.
A jeździłem już paroma autami w takich warunkach i wiem co czułem i co czuje jadąc preludą , civikiem i accordem lub bmw M3.
Ciężar+ długość + zwisy nadwozia-to ma duże znaczenie i dlatego żeby uczynić z naszych Accordzików rasowych dzikusów i należeć do plemienia he he
Musimy dłubać i to sporo i niestety mam większy kłopot aniżeli civic lub integra bo do naszych aut jest mniej gratów. i trzeba się napocić nieraz aby było dobrze schludnie i mocno.
Ja dłubie i ciągle mało i ciągle problem z częściami albo nie ma albo drogie jak diabli -bo przecież badziewia nie zniese he he.
Mam teraz plan przez zimę zrobić mały swap kolektora wydechowego ,ssaka,wydechu na 2,5 cala no i potem strojenie ale jeszcze nie wiem na czym stroić i u kogo .Może się jakaś Hondata znajdzie używana na forach albo AEM .
A co do rozparcia i usztywniania to mam górę STAFFA i polecam-mocne draństwo .
A dół -to się zastanawiam mocno i szukam odpowiedzi czy na pewno muszę w accoko.A jeżeli tak to albo Cusco albo ze stanów będe ciągnął .
[ Dodano: 2012-06-11, 01:01 ]
Tutaj macie parę przykładów rozpórek takie małe kompendium jakie i gdzie i za ile:
http://www.ebay.com/...D-/120791777819
http://allegro.pl/st...2395289988.html
http://www.jdl-perfo...-2003-2008.html
A tutaj chyba wszystkie jakie wymyślono do Accorda czy tam TSX
http://www.heeltoeauto.com/bracing/
Tutaj pre fotek dla zaostrzenia apetytu http://www.tsxclub.c...ique-mod-s.html
Następne:
http://www.advancesp..._36_64_954.html
#35
Napisano 17:45, 15.06.2012
#36
Napisano 02:18, 16.06.2012
Ja indywidualnie zakupiłem 2 miesiące temu za 200 zmalowaniem i przesyłką .
Chyba taniej nie zrobi nawet na indywidual ,ale próbujcie
Powiem tak warte tej kasy te rozpórki ,polecam mam i fajnie jest
#37
Napisano 06:54, 16.06.2012
#38
Napisano 07:11, 16.06.2012
A ile zapłacicie przy grupowym zakupie
Ja indywidualnie zakupiłem 2 miesiące temu za 200 zmalowaniem i przesyłką .
Chyba taniej nie zrobi nawet na indywidual ,ale próbujcie
Powiem tak warte tej kasy te rozpórki ,polecam mam i fajnie jest
Było już przecież zamówienie grupowe na takie rozpórki ROZPÓRKI - i było taniej (z wysyłką 175 zł)...
Pozdrawiam
#39
Napisano 19:18, 16.06.2012
Skoro tak to tanio być .
#40
Napisano 22:06, 16.06.2012
Spoko, spoko... procentowo to wychodzi jakieś 12,5 %, ale kwotowo to już tylko 25 zł, więc kosmosu nie ma...A to przepruuuszam Was !
Skoro tak to tanio być .
Jeśli ktoś chce kupić, to i tak kupi... a była po prostu fajna okazja kupić troszkę taniej, sam się nawet zastanawiałem, ale na razie odpuściłem temat...
Pozdrawiam
Tomek
#41
Napisano 13:41, 17.06.2012
Wstawiłem kilka linków do różnych i różnego typu rozpórek parę wersów wyżej -może coś znajdziesz dla siebie coś co Ci bardziej odpowiada.
#42
Napisano 06:31, 18.06.2012
#43
Napisano 09:04, 18.06.2012
A nasz forumowa to także moja od Staffa,
#44
Napisano 09:49, 18.06.2012
#45
Napisano 11:36, 18.06.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych