Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zgrzyt i pisk sprzęgła podczas ruszania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
152 odpowiedzi w tym temacie

#106 seba acc2.0

seba acc2.0
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:05, 01.03.2017

To jest jakas wada fabryczna zeby przy takim przebiegu takie cos sie dzialo to jakas lipa gdzie ta legendarna niezawodnosc Hondy?? Auto od nowosci wiec przebieg oryginal. Troche dla mnie lipa
W sumie nie wiem co robic czy to naprawiac czy czekac az sprzeglo calkiem padnie.
  • 0

#107 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:41, 01.03.2017

Fakt, wkurzający defekt, ale nieszkodliwy na szczęście.

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#108 seba acc2.0

seba acc2.0
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 01.03.2017

Czyli myslisz zeby tego nie roszuc dopiero jak padnie sprzeglo ?? Tak mysle ze to szkoda chyba roboty. No troche wkurzajace ale jak nie szkodzi to najwazniejsze.
  • 0

#109 dredrd

dredrd
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:56, 09.03.2017

Cześć wszystkim.

Mam podobny problem w Hondzie CR-V III 2.0 benz. 2008. U mnie pisk/wycie występuje na razie sporadycznie, ale dotyczy pierwszego i wstecznego biegu (czasem drugiego). Dzisiaj byłem u mechanika. Oczywiście po pierwszej jeździe pisk nie chciał się ujawnić. Na szczęście uparłem się i udało mi się pojeździć jeszcze chwilę z mechanikiem i ostatecznie udało się go wywołać. Mechanik faktycznie stwierdził, że to tuleja, ale nie opłaca się tego robić, bo trzeba ściągać skrzynię. Zalecił, żeby poczekać na zużycie sprzęgła lub na nasilenie się dźwięku i zwiększenie jego częstotliwości. Podobno ten pisk nie powinien powodować uszkodzeń innych części. Mam jednak pewne obawy czy ta usterka nie zmęczy skrzyni, z drugiej strony nie chcę być nadgorliwy, na nadmiar gotówki również specjalnie nie cierpię ;).

 

Pozdrawiam.


  • 0

#110 seba acc2.0

seba acc2.0
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 09.03.2017

Poprostu one tak maja. Jest to irytujace bo mnie to tez denerwuje. Ale nic tam sie nie uszkodzi ta tuleja sie zaciera. A twoje decyzja czy na tyle denerwuje zeby robic czy czekac az padnie sprzeglo.
  • 0

#111 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:34, 09.03.2017

Widziałem jak to wyglądało w mojej skrzyni. W zasadzie generuje tylko pisk. Zatrzeć się nie zatrze, wytrzeć też nie ma za bardzo jak. Jak piszczeniem będzie bardzo natarczywe wtedy pomyślał bym o wymianie ale wtedy już razem ze sprzęgłem.

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#112 dredrd

dredrd
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:46, 10.03.2017

Dzięki za odpowiedź. W takim razie pojeżdżę jeszcze trochę, bo częstotliwość występowania pisku nie jest na tyle irytująca, a sprzęgło jeszcze w miarę dobrze działa. Rozumiem, że nie ma raczej szans żeby wałek sprzęgłowy się zniszczył?


  • 0

#113 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:46, 21.03.2017

ja mam przejechane ponad 210kkm. raz wyje, raz nie, w zależności od pogody. ze sprzęgłem odpukać pomimo przebiegu wszystko w porządku więc póki co zaciskam zwieracze i tego nie robię...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#114 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 07:52, 22.03.2017

Zaciskaj, nie popuszczaj 😉 jednak w zależności jak auto było jeżdżone zacznij powoli zbierać na sprzęgło i tulejkę (nie zaszkodzi). Ja wymieniłem zestaw po ok. 180kkm i choć, poza piszczeniem, nic absolutnie się nie działo, to jednak po rozbiórce okazało się, że czas tarczy dobiegał końca.

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#115 kakim86

kakim86
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:56, 22.03.2017

Panowie i mi od lata ubieglego roku zaczela dawac sie we znaki ta nieszczęsna tulejka. Kupilem nową w tamtym roku i tak odwlekałem z wymianą bo sprzeglo dobrze bralo i biegi wchodzą ok. Ale teraz ten halas pojawia sie czesto kazdego dnia i bardzo mnie irytuje. Zwłaszcza jak sie rusza na swiatlach i ludzie sie patrzą jak bym nie potrafil biegu dobrze wrzucic. No ale do rzeczy. Bylem dzis u mechanika i jestem umowiony na wymiane po wekendzie.Przebieg 190 tys. to mysle ze i sprzeglo sie bedzie konczyc.Chce hondą pojezdzic jeszcze ze 3 lata wiec wymiana sprzegla predzej czy pozniej i tak bedzie mnie czekac. Ciezko chodzi pedal sprzegla wiec napewno tez docisk dojechany.Kupuje zestaw exedy kompletny. Ciekawe czy w kazdym przypadku wymiany tulejki ustepuje brzeczenie??? I mam pytanie czy mozliwe jest by od tych luzów mogl sie tez walek troche wytrzec i w takim przypadku nowa tulejka by nic nie dala. Mial ktos moze taki przypadek?k

Użytkownik kakim86 edytował ten post 21:05, 22.03.2017

  • 0

#116 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:01, 22.03.2017

Wałek się nie wytrze, twardszy jest. Trzeba tylko dobrze nasmarować odpowiednim smarem tę tulejkę.

Pisane z RN3P SE
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#117 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:11, 22.03.2017

Lajsta - jaki w przybliżeniu był koszt wymiany sprzęgła wraz z tuleją? Pytam bo pewnie za nie długo i mnie będzie to czekało.


  • 0

#118 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:39, 22.03.2017

Wałek się nie wytrze, twardszy jest. Trzeba tylko dobrze nasmarować odpowiednim smarem tę tulejkę.

Pisane z RN3P SE

a jak smar jest odpowiedni?


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#119 grzes508

grzes508
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rzeszów / Zamość
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 23.03.2017

Podobno manual mówi o smarze karbamidowym


  • 0

#120 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:09, 23.03.2017

Podobno manual mówi o smarze karbamidowym

tyle ze zważywszy na ilość zgrzytających i piszczących przez tulejkę accordów to kiepsko się ten smar chyba sprawdził w takim razie...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq