Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

kasowanie ecu a ustawienia lpg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 21.04.2012

witam ostatnio gazownik mi zmieniał parownik, tuż po zmianie była rewelacja, po jakimś czasie wywaliło ze 2 razy błąd 45 kasowałem back upem, po jakimś czasie pojechałem do gaziarza na standardową regulację a on mówi że są pokasowane mapy benzyny i lpg czy coś tam. poustawiał na komputerku podczas jazdy miesiąc dobrze i znowu ze dwa razy błąd 45 i już czuję że nie jeździ tak jak powinien, więc stąd moje pytanie czy kasowanie ecu back upem kasuje ustawienia lpg ??
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 21.04.2012

Nie kasuje map lpg,kasuje mapy benzyny to prawda.Jakie masz podzespoły instalacji bo podejrzewam,że to nie o ustawienia chodzi ?
  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:40, 21.04.2012

Tzw. mapy są tylko potrzebne do strojenia. Po ustawieniu mnożnika są do niczego nie potrzebne i można je kasować. Jeżeli nadal się pokrywają (po jakimś czasie), dają jako takie pojęcie czy nic się nie dzieje. Pokryte "mapy" nie gwarantują tego, że korekty benzynowe będą prawidłowe. Najważniejszy jest mnożnik. Każdy sterownik go zapamiętuje w pamięci nieulotnej, tak samo jak ustawienia. Jak gaziarz zwala winę na to, że mapy się kasują, to zalatuje mi tu drut teamem.

Wymień dokładnie jakie masz podzespoły w instalacji i pokaż zdjęcia spod maski.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 22.04.2012

komputer stag 300 parownik nowy stag 150 wtryski czerwony valtek instalacja już ze 100tyś km przejechała
  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:58, 22.04.2012

No to już koniec żywota valteków. Montuj hana H2000 zieloną i problem z głowy. A reduktor to dokładnie nazywa się AC R01. Sterownik masz 300+ czy zwykła 300? Pokaż fotki spod maski.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:52, 22.04.2012

Na początek wymień listwę wtryskową zalecaną w poście Pablo,bo jestem pewien,że przez te 100 tys ani razu nie przechodziła kalibracji.100 tys dla reduktora też może okazać się dużo,ale jak nie wymienisz listwy to się nie dowiesz.
  • 0

#7 adh

adh
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Józefów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 22.04.2012

a czy możliwe jest to wywalanie błędu 45 tzn mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga tylko od listwy czy może mam złego gaziarza, swoją drogą mówił że jak dalej będzie wywalać to żebym podjechał zrobić kalibrację. Podobno jest jakiś spec w okolicach mińska maz który ustawia na hamowni lpg ciekawe czy do niego warto by było podjechać po zmianie listwy, boję się tylko że wywalę parę groszy a mi się znowu coś pokasuje i nie będzie latał tak jak wcześniej
a fotkę mogę zrobić jutro jak nie zapomnę
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:26, 22.04.2012

Kolego masz jasno sprecyzowane-na początek wywal tą listwę,bo dalsza dyskusja jest bezcelowa.Chciałbyś skalibrować Velteka po 100 tys ?.Moim zdaniem,po wymianie listwy nie warto hamować auta,bo dobrze dobrane graty i jazda z gazownikiem i jego laptopem załatwi sprawę.
  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:27, 22.04.2012

Glinuś, reduktor już wymieniony na AC R01.

a czy możliwe jest to wywalanie błędu 45 tzn mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga tylko od listwy

Pewnie już listwa jest zużyta, każdy wtryskiwacz daje gaz w innej ilości.

czy może mam złego gaziarza


To pewnie też.

Skontaktuj się z użytkownikiem Wolek
http://www.accordklu...ewprofile&u=177
On jest z Garwolina i chyba pracuje w Warszawie. Na pewno nie zostawi Ciebie w biedzie i Ci pomoże. Sądzę, że dla niego założyć Hana i ustawić instalację, to jak zjeść bułkę na śniadanie.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:58, 22.04.2012

no powiem tak a jaki wój.... dzwonisz i jak cos w srodę możemy zakładać i stroić
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq