Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Błąd 103 w K20A6 zbyt wysokie napięcie sondy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 20.04.2012

Witam kolegów .
Może najpierw opiszę usterkę. Od jakich dwóch tygodni zapalała mi się kontrolka check i gasła i tak na zmianę. Raz dłuższe przerwy, raz krótsze. Zauważyłem , że jak zatankuję gaz to wtedy się zapala. Pojeździłem parę dni na benzynce , pomyślałem, że się uspokoi. Niestety nie. Zapaliła się na stałe. Pojechałem do Aso żeby podłączyli i sprawdzili. Sprawdzili na benzynce stwierdzili, że wszystko jest OK i że gaz może być przyczyną. Pojechałem do gazownika dziś. Gość podłączył się do mojego Acco i wyskoczył mu błąd 103. Z tego co mi powiedział wychodziło "zbyt wysokie napięcie sondy". Wykasował błędy.Przetestował jeszcze raz na benzynie i na gazie. Stwierdził , że napięcie powinno oscylować w granicach 0.01-0.9 V a u mnie jest stała wartość i się nie zmienia , ani przy dodawaniu gazu ani na wolnych. Stała wartość 1.27V Czy świadczy to o całkowitej usterce sondy? Pomóżcie proszę bo nie wiem jak to ugryźć.Zamawiać sondę czy ...??? No właśnie co dalej...
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#2 Dylan

Dylan
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Alekandrów Kuj
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 20.04.2012

a analiza spalin ? jeśli faktycznie masz 1.27 to masz zajebiście bogate spaliny ( na gazie) jazda na takim składzie spalin może doprowadzić do wypalenia zaworów wydechowych.
  • 0

Elektronika samochodowa


#3 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:03, 21.04.2012

nie wspomniałem o tym wcześniej a faktycznie tak właśnie jest i na gazie i benzynie jest jak to mówią " na bogato"Szperałem wczoraj na forum i trochę się dowiedziałem.Nie jestem pewny tylko czy w tym silniku występuję dwie sondy czy jedna? Jeśli dwie to jak ustalić , która padła?
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#4 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 06:14, 21.04.2012

stawiam na sonde pierwsza przed katalizatorem
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#5 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:38, 23.04.2012

dzięki za pomoc :) myślę, że można zamknąć temat
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#6 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:07, 23.04.2012

dzięki za pomoc :) myślę, że można zamknąć temat

jezeli ktoś pomógł napisz co było nie tak , może taka informacia pomorze komuś
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#7 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 25.04.2012

bardzo chętnie WEST:)
sprawa ma się tak:
diagnostyka w Avia Opole stwierdziła jakieś usterki. Nikt mnie tam nie poinformował , że po raz kolejny pojawił się błąd "Lambdy". Jak to stwierdził właściciel " to mógł być błąd chwilowy". I najlepiej wszystko zwalić na gaz. Po wyjaśnieniu u Mądrych gazowników okazało się , że to błąd Lambdy , ale nie potrafili stwierdzić której. Po bardzo ostrej wymianie zdań w Honda Avia Opole o tej ich beztrosce , za którą klient płaci jeżdżąc tam i z powrotem do Nich bo nie potrafią zdiagnozować prostej usterki na swoim"super sprzęcie" przewidzianym specjalnie do Hond. Zdiagnozowali usterkę Lambdy II , czyli tej przy katalizatorze.(czyli jednak można!!!) Sprawdzili , że grzałka w Lambdzie jest OK ale reszta nie pracuje tak jak powinna.
Tak naprawdę to w tym przypadku Dylan i moi gazownicy stanęli na wysokości zadania i IM bardzo dziękuję:)

Oczywiście Dylan punkcik dla Ciebie:)
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 


#8 zass

zass
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:15, 15.05.2012

Witam, korzystając z okazji podepnę się pod podobny temat.
Przy jeździe na LPG wyskakuje mi check z błędem "Obwód sondy lambda (blok cylindrów nr 1, sonda nr 1) - za wysoka wartość napięcia sygnału wejściowego". Po pojawieniu się błędu obroty zaczynają spadać, falować. Jak skasuje błąd przez jakiś czas chodzi normalnie aż do kolejnego pojawienia się błędu. Podczas gdy silnik pracuje na gazie napięcie sondy lambda jest stałe. Natomiast gdy chodzi na benzynie napięcie sondy jest zmienne a check po pewnym czasie gaśnie i silnik chodzi bez zastrzeżeń.
Pytanie moje jest takie: czy w tym przypadku również problem może tkwić w uszkodzonej sondzie skoro na benzynie jest wszystko ok?
  • 0

#9 artur69m

artur69m
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Brzeg
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CM 1
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:55, 15.05.2012

wiesz co zass nie mam zielonego pojęcia ale myślę, że skoro na benzynie jest ok to nie jest to wina sondy.Tak mi się wydaje. Ja swoją zmieniłem i wszystko jak do tej pory (odpukac) jest ok.
  • 0

Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)

Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:) 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq