XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Błąd 103 w K20A6 zbyt wysokie napięcie sondy
#1
Napisano 18:12, 20.04.2012
Może najpierw opiszę usterkę. Od jakich dwóch tygodni zapalała mi się kontrolka check i gasła i tak na zmianę. Raz dłuższe przerwy, raz krótsze. Zauważyłem , że jak zatankuję gaz to wtedy się zapala. Pojeździłem parę dni na benzynce , pomyślałem, że się uspokoi. Niestety nie. Zapaliła się na stałe. Pojechałem do Aso żeby podłączyli i sprawdzili. Sprawdzili na benzynce stwierdzili, że wszystko jest OK i że gaz może być przyczyną. Pojechałem do gazownika dziś. Gość podłączył się do mojego Acco i wyskoczył mu błąd 103. Z tego co mi powiedział wychodziło "zbyt wysokie napięcie sondy". Wykasował błędy.Przetestował jeszcze raz na benzynie i na gazie. Stwierdził , że napięcie powinno oscylować w granicach 0.01-0.9 V a u mnie jest stała wartość i się nie zmienia , ani przy dodawaniu gazu ani na wolnych. Stała wartość 1.27V Czy świadczy to o całkowitej usterce sondy? Pomóżcie proszę bo nie wiem jak to ugryźć.Zamawiać sondę czy ...? No właśnie co dalej...
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#2
Napisano 20:49, 20.04.2012
Elektronika samochodowa
#3
Napisano 06:03, 21.04.2012
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#4
Napisano 06:14, 21.04.2012
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#5
Napisano 06:38, 23.04.2012
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#6
Napisano 08:07, 23.04.2012
jezeli ktoś pomógł napisz co było nie tak , może taka informacia pomorze komuśdzięki za pomoc myślę, że można zamknąć temat
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#7
Napisano 21:02, 25.04.2012
sprawa ma się tak:
diagnostyka w Avia Opole stwierdziła jakieś usterki. Nikt mnie tam nie poinformował , że po raz kolejny pojawił się błąd "Lambdy". Jak to stwierdził właściciel " to mógł być błąd chwilowy". I najlepiej wszystko zwalić na gaz. Po wyjaśnieniu u Mądrych gazowników okazało się , że to błąd Lambdy , ale nie potrafili stwierdzić której. Po bardzo ostrej wymianie zdań w Honda Avia Opole o tej ich beztrosce , za którą klient płaci jeżdżąc tam i z powrotem do Nich bo nie potrafią zdiagnozować prostej usterki na swoim"super sprzęcie" przewidzianym specjalnie do Hond. Zdiagnozowali usterkę Lambdy II , czyli tej przy katalizatorze.(czyli jednak można!) Sprawdzili , że grzałka w Lambdzie jest OK ale reszta nie pracuje tak jak powinna.
Tak naprawdę to w tym przypadku Dylan i moi gazownicy stanęli na wysokości zadania i IM bardzo dziękuję
Oczywiście Dylan punkcik dla Ciebie:)
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
#8
Napisano 09:15, 15.05.2012
Przy jeździe na LPG wyskakuje mi check z błędem "Obwód sondy lambda (blok cylindrów nr 1, sonda nr 1) - za wysoka wartość napięcia sygnału wejściowego". Po pojawieniu się błędu obroty zaczynają spadać, falować. Jak skasuje błąd przez jakiś czas chodzi normalnie aż do kolejnego pojawienia się błędu. Podczas gdy silnik pracuje na gazie napięcie sondy lambda jest stałe. Natomiast gdy chodzi na benzynie napięcie sondy jest zmienne a check po pewnym czasie gaśnie i silnik chodzi bez zastrzeżeń.
Pytanie moje jest takie: czy w tym przypadku również problem może tkwić w uszkodzonej sondzie skoro na benzynie jest wszystko ok?
#9
Napisano 16:55, 15.05.2012
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych