Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Przewód wspomagania!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#31 michal303

michal303
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:GS-R
  • KM:169
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:DC4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 04.08.2017

Panowie u mnie ten sam problem z wężem od wspomagania. Puścił na obejmie na gumowym wezu. Bylem w kilku zakładach które polecili i nikt się nie podejmie
Mówią ze odrobia ale trzeba spwac krucca tuż przy pompie żeby przejść na normalnego węża i tak samo z drugiej strony. Może ktoś dodać zdjęcie jak to u niego wygląda wąż po regeneracji? Słyszałem też ze gdy się zmieni węża to może wspomaganie działać gorzej bo nie będzie tej zwyżki na wezu, czy ktoś coś takiego odczuł?
  • 0

#32 grucha2017

grucha2017
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Biała Podlaska/Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:939232
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:19, 23.09.2017

Mi udało się załatwić temat skutecznie i stousnkowo w normalnych pieniądzach.

Przewód oddałem do DPRS Grochowska 45A 04-186 Warszawa - cena 200 zł.
Z tego co się orientowałem firma HYDRO-DAR-TRANS 03-614 Warszawa ul. Kościeliska 10 też ogarnia temat - cena na podstawie rozmowy telefonicznej 180 zł.

Układ wspomagania zalałem Mannnolem PSF i wszystko śmiga.

Honda życzyła sobie ok 1400 zł za przewód + ok 350 zł za robocizne wraz z olejem

Mi udało się zmieścìć w 350 zł.
  • 0

#33 Pudzian

Pudzian
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Kaliska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 17.12.2017

Mi udało się załatwić temat skutecznie i stousnkowo w normalnych pieniądzach.

Przewód oddałem do DPRS Grochowska 45A 04-186 Warszawa - cena 200 zł.
Z tego co się orientowałem firma HYDRO-DAR-TRANS 03-614 Warszawa ul. Kościeliska 10 też ogarnia temat - cena na podstawie rozmowy telefonicznej 180 zł.

Układ wspomagania zalałem Mannnolem PSF i wszystko śmiga.

Honda życzyła sobie ok 1400 zł za przewód + ok 350 zł za robocizne wraz z olejem

Mi udało się zmieścìć w 350 zł.

Grucha2017 i jak z tym przewodem dziala bez zastrzeżeń bo tez bede musial sobie dorobic
  • 0
Auta na utrzymaniu Accord Sprzedany !! !!

Kupiony Civic USA 2006

Trabant 601 z 1991

#34 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:51, 19.12.2017

Grucha2017 i jak z tym przewodem dziala bez zastrzeżeń bo tez bede musial sobie dorobic

 

Pudzian wyciągaj stay wąż nawet w częściach i jedziesz do nich

 

ENZet" PPHU Zbigniew Niewiadomski

01-459 Warszawa

ul. Górczewska 191/193

 

2 godzinki i masz nowy :D

w rodzinie wąż od nich od 2014 roku śmiga elegancko nic nie wyje :)


  • 0

#35 Aro

Aro
  • Forumowicz
  • 704 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GS 200T
  • KM:245
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:29, 19.12.2017

Ja mam podobny problem z wężem :/ Czy ktoś wie kto takimi rzeczami zajmuje sie na Slasku? 


  • 0

#36 Pudzian

Pudzian
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Kaliska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 19.12.2017

Pudzian wyciągaj stay wąż nawet w częściach i jedziesz do nich

ENZet" PPHU Zbigniew Niewiadomski
01-459 Warszawa
ul. Górczewska 191/193

2 godzinki i masz nowy :D
w rodzinie wąż od nich od 2014 roku śmiga elegancko nic nie wyje :)

To podskacze do nich mi narazie sie poci ale wole już zadziałać niż później plakac że magiel i pompa padla dzięki
  • 0
Auta na utrzymaniu Accord Sprzedany !! !!

Kupiony Civic USA 2006

Trabant 601 z 1991

#37 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:50, 04.03.2018

Witam. Gdzie zakuć wąż od wspomagania w poznaniu lub okolicach?

Użytkownik kdawidk edytował ten post 12:53, 04.03.2018

  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#38 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:31, 05.03.2018

witam 
Rysiek sprzedał mi zwalona pompe :P
zarcik :D :D
 
chodzi mi o to ze kilka miesiecy temu zmienialem wyjaca pompe (plyn wymieniany przy pomocy wkretarki na wylaczonym silniku wiec raczej jej nie uszkodzilem) i wszystko było OK do momentu przyjscia mrozów, potem zaczelo sie wycie i wyraznie ciezej bylo krecic kierownica, ale tylko gdy postalo na mrozach, po nocy w ogrzewanym garazu przez jakies 20minut wszystko jest OK, wiec jesli nie wystepuje to caly czas to wydaje mi sie ze na mrozach robi sie jakas nieszczelnosc, dobrze głowkuje?
plynu nie ubywa nic a nic, caly czas stan max.
 
posprawdzalem przewody i czy ktos moglby ocenic ich stan?

82bf17ad6e2a1.jpg

d62276facefdf.jpg

czy te zapocone od zbiorniczka moga byc przyczyna? czy mozna to jakos uszczelnic czy trzeba wymieniac na nowe, czy moze lepiej jakies uzywki, tylko przy ich wymianie trzeba zlewac plyn, tak? ktos cos podpowie?
  • 0

#39 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:15, 07.03.2018

Wygląda jakby ktoś wylał płyn na oba przewody, wątpliwe ze oba się tak samo pocą, to jest dosyć dobre połączenie, nigdy w Hondzie nie widziałem tu nieszczelności. A może dalej masz nieszczelność na odcinku gdzie jest stalowa część, która koroduje.... u mnie tamtędy lało się jak kupowałem auto.


  • 0

#40 crony

crony
  • Forumowicz
  • 267 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:15, 07.03.2018

no to rzeczywiscie moze zalaly sie przy wymianie plynu, nie pamietam, a ta stalowa to ta widoczna na drugim foto? chodzi ci o dolna czesc czy gorna blizej grodzi?


  • 0

#41 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:44, 07.03.2018

Nie to chyba od klimy jest. Ta która ja wymieniłem - typowa usterka to jest pod zbiorniczkiem gdzieś widoczna z kanału, bliżej miski olejowej.


  • 0

#42 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 16.02.2024

Podbiję temat.

Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena? 

U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:

20240216-124751-copy-1008x567.jpg

Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.

Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci ;)

 

Polecicie sprawdzone zakłady?


Użytkownik coppi edytował ten post 19:45, 16.02.2024

  • 0

#43 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 16.02.2024

Podbiję temat.

Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena? 

U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:

20240216-124751-copy-1008x567.jpg

Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.

Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci ;)

 

Polecicie sprawdzone zakłady?

Wymieniałem ten przewód razem z maglownicą we wrześniu. (magiel ciekł, przewód - guma "sparciała" ciekł)

Kupiłem przewód tu - https://allegro.pl/o...i-6-14795832178

tak wyglądało opakowanie:

 

Działa bez zarzutu. Mechanik który wymieniał powiedział że w tej chwili dorobienie (zakucie) nowego takiego przewodu to około 300zł.

Jeśli Ci się nie spieszy to taki sam przewód można znaleźć na alii za mniejsze pieniądze.

Załączone pliki


  • 0

#44 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:36, 16.02.2024

Podbiję temat.

Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena? 

U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:

20240216-124751-copy-1008x567.jpg

Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.

Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci ;)

 

Polecicie sprawdzone zakłady?

 

 

nie ma problemu z montażem - moge to opanować okolice nowy dwór mazowiecki 

jak cos zapraszam


  • 0

#45 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 16.02.2024

Wymieniałem ten przewód razem z maglownicą we wrześniu. (magiel ciekł, przewód - guma "sparciała" ciekł)
Kupiłem przewód tu - https://allegro.pl/o...i-6-14795832178
tak wyglądało opakowanie:

Działa bez zarzutu. Mechanik który wymieniał powiedział że w tej chwili dorobienie (zakucie) nowego takiego przewodu to około 300zł.
Jeśli Ci się nie spieszy to taki sam przewód można znaleźć na alii za mniejsze pieniądze.

To widziałem. Najczystsza chinszczyzna, czyli loteria. To w okolicach stówki kosztuje.

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq