XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przewód wspomagania!
#31
Napisano 22:59, 04.08.2017
Mówią ze odrobia ale trzeba spwac krucca tuż przy pompie żeby przejść na normalnego węża i tak samo z drugiej strony. Może ktoś dodać zdjęcie jak to u niego wygląda wąż po regeneracji? Słyszałem też ze gdy się zmieni węża to może wspomaganie działać gorzej bo nie będzie tej zwyżki na wezu, czy ktoś coś takiego odczuł?
#32
Napisano 23:19, 23.09.2017
Przewód oddałem do DPRS Grochowska 45A 04-186 Warszawa - cena 200 zł.
Z tego co się orientowałem firma HYDRO-DAR-TRANS 03-614 Warszawa ul. Kościeliska 10 też ogarnia temat - cena na podstawie rozmowy telefonicznej 180 zł.
Układ wspomagania zalałem Mannnolem PSF i wszystko śmiga.
Honda życzyła sobie ok 1400 zł za przewód + ok 350 zł za robocizne wraz z olejem
Mi udało się zmieścìć w 350 zł.
#33
Napisano 20:47, 17.12.2017
Grucha2017 i jak z tym przewodem dziala bez zastrzeżeń bo tez bede musial sobie dorobicMi udało się załatwić temat skutecznie i stousnkowo w normalnych pieniądzach.
Przewód oddałem do DPRS Grochowska 45A 04-186 Warszawa - cena 200 zł.
Z tego co się orientowałem firma HYDRO-DAR-TRANS 03-614 Warszawa ul. Kościeliska 10 też ogarnia temat - cena na podstawie rozmowy telefonicznej 180 zł.
Układ wspomagania zalałem Mannnolem PSF i wszystko śmiga.
Honda życzyła sobie ok 1400 zł za przewód + ok 350 zł za robocizne wraz z olejem
Mi udało się zmieścìć w 350 zł.
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#34
Napisano 07:51, 19.12.2017
Grucha2017 i jak z tym przewodem dziala bez zastrzeżeń bo tez bede musial sobie dorobic
Pudzian wyciągaj stay wąż nawet w częściach i jedziesz do nich
ENZet" PPHU Zbigniew Niewiadomski
01-459 Warszawa
ul. Górczewska 191/193
2 godzinki i masz nowy
w rodzinie wąż od nich od 2014 roku śmiga elegancko nic nie wyje
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#35
Napisano 12:29, 19.12.2017
Ja mam podobny problem z wężem Czy ktoś wie kto takimi rzeczami zajmuje sie na Slasku?
#36
Napisano 14:49, 19.12.2017
To podskacze do nich mi narazie sie poci ale wole już zadziałać niż później plakac że magiel i pompa padla dziękiPudzian wyciągaj stay wąż nawet w częściach i jedziesz do nich
ENZet" PPHU Zbigniew Niewiadomski
01-459 Warszawa
ul. Górczewska 191/193
2 godzinki i masz nowy
w rodzinie wąż od nich od 2014 roku śmiga elegancko nic nie wyje
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#37
Napisano 12:50, 04.03.2018
Użytkownik kdawidk edytował ten post 12:53, 04.03.2018
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#38
Napisano 08:31, 05.03.2018
Rysiek sprzedał mi zwalona pompe :P
zarcik
chodzi mi o to ze kilka miesiecy temu zmienialem wyjaca pompe (plyn wymieniany przy pomocy wkretarki na wylaczonym silniku wiec raczej jej nie uszkodzilem) i wszystko było OK do momentu przyjscia mrozów, potem zaczelo sie wycie i wyraznie ciezej bylo krecic kierownica, ale tylko gdy postalo na mrozach, po nocy w ogrzewanym garazu przez jakies 20minut wszystko jest OK, wiec jesli nie wystepuje to caly czas to wydaje mi sie ze na mrozach robi sie jakas nieszczelnosc, dobrze głowkuje?
plynu nie ubywa nic a nic, caly czas stan max.
posprawdzalem przewody i czy ktos moglby ocenic ich stan?
czy te zapocone od zbiorniczka moga byc przyczyna? czy mozna to jakos uszczelnic czy trzeba wymieniac na nowe, czy moze lepiej jakies uzywki, tylko przy ich wymianie trzeba zlewac plyn, tak? ktos cos podpowie?
#39
Napisano 14:15, 07.03.2018
Wygląda jakby ktoś wylał płyn na oba przewody, wątpliwe ze oba się tak samo pocą, to jest dosyć dobre połączenie, nigdy w Hondzie nie widziałem tu nieszczelności. A może dalej masz nieszczelność na odcinku gdzie jest stalowa część, która koroduje.... u mnie tamtędy lało się jak kupowałem auto.
#40
Napisano 16:15, 07.03.2018
no to rzeczywiscie moze zalaly sie przy wymianie plynu, nie pamietam, a ta stalowa to ta widoczna na drugim foto? chodzi ci o dolna czesc czy gorna blizej grodzi?
#41
Napisano 16:44, 07.03.2018
Nie to chyba od klimy jest. Ta która ja wymieniłem - typowa usterka to jest pod zbiorniczkiem gdzieś widoczna z kanału, bliżej miski olejowej.
#42
Napisano 19:44, 16.02.2024
Podbiję temat.
Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena?
U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:
Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.
Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci
Polecicie sprawdzone zakłady?
Użytkownik coppi edytował ten post 19:45, 16.02.2024
#43
Napisano 20:00, 16.02.2024
Podbiję temat.
Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena?
U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:
Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.
Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci
Polecicie sprawdzone zakłady?
Wymieniałem ten przewód razem z maglownicą we wrześniu. (magiel ciekł, przewód - guma "sparciała" ciekł)
Kupiłem przewód tu - https://allegro.pl/o...i-6-14795832178
tak wyglądało opakowanie:
Działa bez zarzutu. Mechanik który wymieniał powiedział że w tej chwili dorobienie (zakucie) nowego takiego przewodu to około 300zł.
Jeśli Ci się nie spieszy to taki sam przewód można znaleźć na alii za mniejsze pieniądze.
Załączone pliki
#44
Napisano 20:36, 16.02.2024
Podbiję temat.
Czy ktoś ostatnio regenerował przewód wspomagania do VI gena?
U mnie sytuacja jak na zdjęciu - przeciek na łączeniu węża gumowego z metalową końcówką od strony pompy:
Nie wszyscy się podejmują i najlepiej mieć kogoś sprawdzonego, kto Hondy ma opanowane. Wiem, że niektórzy przekładają te części metalowe oryginalne i węże gumowe wymieniają i to działa.
Jak pomyślę, jaki tam jest dostęp i jak to się wyciąga to wolę zrobić raz i zapomnieć. 2 lata temu wyciągałem magiel i ten przewód od strony magla regenerowałem - także chociaż jest pewność, że się odkręci
Polecicie sprawdzone zakłady?
nie ma problemu z montażem - moge to opanować okolice nowy dwór mazowiecki
jak cos zapraszam
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#45
Napisano 21:02, 16.02.2024
To widziałem. Najczystsza chinszczyzna, czyli loteria. To w okolicach stówki kosztuje.Wymieniałem ten przewód razem z maglownicą we wrześniu. (magiel ciekł, przewód - guma "sparciała" ciekł)
Kupiłem przewód tu - https://allegro.pl/o...i-6-14795832178
tak wyglądało opakowanie:
Działa bez zarzutu. Mechanik który wymieniał powiedział że w tej chwili dorobienie (zakucie) nowego takiego przewodu to około 300zł.
Jeśli Ci się nie spieszy to taki sam przewód można znaleźć na alii za mniejsze pieniądze.
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych