Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Telepie samochodem przy puszczaniu sprzęgła

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#31 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:31, 06.03.2015

sprzęgło wymienia sie kompletne ! a pozatym stawiam na koło zamachowe, temat znany i spotkanu juz w niejednej hance, obgadalem kiedys ze znajomym i panami z haparts'u równiez potwierdzają ze problem bedzie lezał w kole zamachowym :)

 

znajomy po wymianie kompletnego sprzegla aisin w civicu VI, drgania jak byly tak są :) winny jest zamach


Użytkownik quality06 edytował ten post 21:32, 06.03.2015

  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#32 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:43, 06.03.2015


znajomy po wymianie kompletnego sprzegla aisin w civicu VI, drgania jak byly tak są :) winny jest zamach

 

Aisin to już jest tylko marka a jakość czy to pomp wody czy sprzęgieł jest taka sobie.

 

Do tego w Civic'ach trzeba wymienić łożysko koła zamachowego a powierzchnię koła tak samo jak w Accordach powinno się przetoczyć.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#33 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:58, 06.03.2015

i wyważyć


  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#34 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 07.03.2015

Masz nowe sprzęgło czy jeszcze fabryczne ?

Sprzęgło fabryczne.

Czy jeżeli sprzęgło by się zapowietrzało lub pompka pracowała by nieprawidłowo tzn przepuszczała to auto też by telepało przy ruszaniu?


Użytkownik Pawełeł edytował ten post 18:12, 07.03.2015

  • 0

#35 Marty-McFly

Marty-McFly
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:29, 08.03.2015

Miałem identyczne objawy przy ruszaniu z jedynki. Mocne telepanie będą. Problem ustąpił po wymianie kompletnego sprzęgła. Weszło exedy. Teraz przeniesienie całego napędu jest bardziej 'zbite'. Jedyny problem to wibracje nadwozia przy przyspieszaniu w zakresie 1500-2500 obr. To chyba Przeguby wewn. ?

Użytkownik Marty-McFly edytował ten post 12:30, 08.03.2015

  • 0

#36 TomekTomek

TomekTomek
  • Młodszy Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 08.03.2015

Witam. Właśnie też mam takie drgania hm. Ile kosztuje kompletne sprzęgło Exedy czy lepiej w ASO oryginał kupić? Ile kosztuje to koło zamachowe? i w razie co jaki koszt przegubów wewnętrznych i jakiej firmy?


  • 0

#37 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:23, 08.03.2015

W GRANICACH 600/700 ZŁ sprzeglo exedy


Użytkownik quality06 edytował ten post 19:24, 08.03.2015

  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#38 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 08.03.2015

Witam. Właśnie też mam takie drgania hm. Ile kosztuje kompletne sprzęgło Exedy czy lepiej w ASO oryginał kupić? Ile kosztuje to koło zamachowe? i w razie co jaki koszt przegubów wewnętrznych i jakiej firmy?

Kolega wołek na jednej z aukcji do VI gen. proponuje sprzęgło Exedy za 510 zł, a Valeo za 320. W ASO nie wiem ile sobie życzą ale zdecydowanie będzie to większa kwota. Koło zamachowe używka (nie wiadomo w jakim stanie)  na allegro do VII gen to wydatek ok 100 zł ale nie wiadomo co kupisz. Z tego co wyczytałem na forum to przeguby do tanich nie należą. Najlepiej kupić albo dobrą używkę albo nowy ale tylko OEM bo na zamiennikach efekt marny.  


  • 0

#39 TomekTomek

TomekTomek
  • Młodszy Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 08.03.2015

Aha, co do koła zamachowego co z nim zrobić w razie okazało by się że jest do wymiany przetoczyć? OEM koło to pewnie 2 tysie + Vat, A gdyby OEM kompletne sprzęgło kosztowało 1500 to co warto było by wziąć?


  • 0

#40 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:58, 09.03.2015

Aha, co do koła zamachowego co z nim zrobić w razie okazało by się że jest do wymiany przetoczyć? OEM koło to pewnie 2 tysie + Vat, A gdyby OEM kompletne sprzęgło kosztowało 1500 to co warto było by wziąć?

Koła zamachowego w komplecie raczej nie będziesz miał, jeżeli na kole są nierówności to przetacza się je. Musisz tylko trafić do porządnego mechanika bo nie każdy racjonalnie do tego podchodzi. Ja póki co odpuszczam temat wymiany sprzęgła ponieważ problem raz jest a raz nie. Jeżeli się nasili to nie będę miał wyjścia ale póki co nie pcham się w zbędne koszta. U Ciebie też tak jest, czy objawy są za każdym razem?


  • 0

#41 TomekTomek

TomekTomek
  • Młodszy Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 09.03.2015

Witam. U mnie objawy są cały czas, byłem dziś u mechanika powiedział troszkę więcej gazu nie ma do czego się przyczepić bo sprzęgło w dobrej kondycji hm. Sprzęgło było wymieniane w ASO przy 102 tysiącach, jak kupiłem auto miało coś koło 186 tyś. teraz mam koło 193 tyś i minął rok od zakupu. Nie wiadomo jak jeździł poprzednik. Hm zobaczymy. Na razie szukam linek do ręcznego , zestawu naprawczego zacisków tylnych, uszczelek egr  i przepustnicy oraz przewodów hamulcowych i paliwowych  gdzie dobrze kupić, może ktoś z was ma?


  • 0

#42 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:14, 09.03.2015

Sprzęgło fabryczne.

Czy jeżeli sprzęgło by się zapowietrzało lub pompka pracowała by nieprawidłowo tzn przepuszczała to auto też by telepało przy ruszaniu?

 

To wymiana sprzęgła rozwiąże problem (to samo OEM sprzęgło dla 7.gen'ów K20 pakuje Aisin / Exedy / Blueprint) bo w starej tarczy zużyły się już sprężyny tłumiące drgania a i docisk też już jest pewnie słaby i sprzęgło nie działa tak płynnie jak nowe.


Miałem identyczne objawy przy ruszaniu z jedynki. Mocne telepanie będą. Problem ustąpił po wymianie kompletnego sprzęgła. Weszło exedy. Teraz przeniesienie całego napędu jest bardziej 'zbite'. Jedyny problem to wibracje nadwozia przy przyspieszaniu w zakresie 1500-2500 obr. To chyba Przeguby wewn. ?

 

Tak, trzeba wymienić na nowe lub zregenerować przeguby wewnętrzne + sprawdzić luz na łożysku podpory długiej półosi, to jest jedna z bolączek 7.gen'a ...


Witam. Właśnie też mam takie drgania hm. Ile kosztuje kompletne sprzęgło Exedy czy lepiej w ASO oryginał kupić? Ile kosztuje to koło zamachowe? i w razie co jaki koszt przegubów wewnętrznych i jakiej firmy?

 

Koło zamachowe dajesz do przetoczenia, więcej o sprzęgle dla 6.gen'a masz tutaj - http://www.accordklu...miana-sprzęgła/


Użytkownik Pejot edytował ten post 09:06, 10.03.2015

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#43 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:24, 17.03.2015

Ja mam to samo co i wy ;( Nie jest to dla mnie strasznie uciążljwe ale troche jest. A czy za to mogą odpowiadać niewyregulowane luzy zaworowe?
  • 0

#44 Pawełeł

Pawełeł
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type's
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 27.03.2015

Ja mam to samo co i wy ;( Nie jest to dla mnie strasznie uciążljwe ale troche jest. A czy za to mogą odpowiadać niewyregulowane luzy zaworowe?

Dobre pytanie bo też nie wiem kiedy moje były regulowane.


  • 0

#45 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:08, 27.03.2015

Moje też nie wiem kiedy były regulowane a gdzieś googlałem i na innych klubowych forach samochodowych pisali że to może być wina niewyregulowanych luzów zaworowych.

Nie wiem kiedy będę je regulował ale jak się za to wezmę to dam znać w temacie czy pomogło coś.

Ja mam takie objawy że telepie całym autem kierownicą no wszystkim przy ruszaniu z małych obrotów tj 1000-1500.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq