Sprzęgło fabryczne.
Czy jeżeli sprzęgło by się zapowietrzało lub pompka pracowała by nieprawidłowo tzn przepuszczała to auto też by telepało przy ruszaniu?
To wymiana sprzęgła rozwiąże problem (to samo OEM sprzęgło dla 7.gen'ów K20 pakuje Aisin / Exedy / Blueprint) bo w starej tarczy zużyły się już sprężyny tłumiące drgania a i docisk też już jest pewnie słaby i sprzęgło nie działa tak płynnie jak nowe.
Miałem identyczne objawy przy ruszaniu z jedynki. Mocne telepanie będą. Problem ustąpił po wymianie kompletnego sprzęgła. Weszło exedy. Teraz przeniesienie całego napędu jest bardziej 'zbite'. Jedyny problem to wibracje nadwozia przy przyspieszaniu w zakresie 1500-2500 obr. To chyba Przeguby wewn. ?
Tak, trzeba wymienić na nowe lub zregenerować przeguby wewnętrzne + sprawdzić luz na łożysku podpory długiej półosi, to jest jedna z bolączek 7.gen'a ...
Witam. Właśnie też mam takie drgania hm. Ile kosztuje kompletne sprzęgło Exedy czy lepiej w ASO oryginał kupić? Ile kosztuje to koło zamachowe? i w razie co jaki koszt przegubów wewnętrznych i jakiej firmy?
Koło zamachowe dajesz do przetoczenia, więcej o sprzęgle dla 6.gen'a masz tutaj - http://www.accordklu...miana-sprzęgła/
Użytkownik Pejot edytował ten post 09:06, 10.03.2015