Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
144 odpowiedzi w tym temacie

#121 koles0105

koles0105
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:46, 16.08.2018

Witam. Z racji ze nie znalazlem to pisze i pytam.

Kto z forumowiczow samemu konserwowal podwozie i przedewszystki jakich srodkow konserwujacych uzywaliscie?
U mnie wyglada mniej wiecej tak

http://www.accordklu...ja/#entry938212

I takie srodki
<a href=https://zapodaj.net/..._052847.jpg</a><a href=https://zapodaj.net/...8137489.jpg</a>

I puzniej jakies lakierowanie zrobimy.

Użytkownik koles0105 edytował ten post 05:12, 16.08.2018

  • 0

#122 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:33, 16.08.2018

Sam co prawda nie robiłem konserwacji podwozia, zleciłem raz jej wykonanie. Koszt około 400 zł z czyszczeniem. Po jej wykonaniu kilka dni ostro było czuć w kabinie zapach środków.
Z zaleceń, jak już zrobimy konserwację to wskazane jest ją powtarzać raz na dwa lata. Czyszczenie zwykle skutkuje usunięciem oryginalnej konserwacji. Jeżeli oryginalna konserwacja jest
w porządku i nie ma rdzy to lepiej nie robić samemu. Oryginalna lepiej chroni.

 

Kolor położonej konserwacji - czarny. Ostatnio jak pytałem uzyskałem informację, że jest już środek o białym zabarwieniu.


  • 0

#123 koles0105

koles0105
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:55, 17.08.2018

Jest czarny, bialy i szary. To nie duzo widocznie auto musialo byc w bardzo dobrym stanie. Kilka lat temu jak robilem takie rzeczy "zawodowo" to nie bylo auta gdzie wystaczylo samo mycie. I wstepna konserwacja zaczynala sie od 700 w gore i niejednokrotnie wlasciciel byl przekonany ze auto jest w idealnym stanie a okazalo sie ze trzeba zrywac polowe oryginalnego zabezpieczenia i gumy na laczeniach blach bo tam sporo rudej bylo a mi glupio by bylo ludzi w jajo rorobic. Staralem sie tak to ogarnac zebym nie musial sie wstydzic za swoja robote. A dobrze wykonana konserwacja starcza na kilka dobrych lat. Wydaje mi sie ze mogli Cie troche naciagnac na ta konserwacje bo. Jak da baranka to dwa lata wytrzyma zanim ruda wyplynie. A jesli moge spytac z jakich okolic jestes?
  • 0

#124 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:38, 18.08.2018

400zl to nawet nie koszt środków średniej jakości.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#125 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:07, 19.08.2018

A jako zabezpieczenie nie lepiej użyć dedykowanych wosków? Sa przezroczyste
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#126 koles0105

koles0105
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 19.08.2018

Tak ale w momencie gdy juz ruda wchodzi to wosk zawiele nie pomoze w ramach profilaktyki tak ale jak auto ma juz ok 10 lat albo i mniej nawet to czasami jest juz za pozno na profilaktyke i trzeba troche powazniej podejsc do tematu. Moim zdaniem
  • 0

#127 marek1185

marek1185
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 25.09.2018

Ja swego czasu chcialem konserowac Vectre C wielkosc podobna i cenowo wychodzilo zrobienie 600-700zl. Teraz przyszla pora rozeznania tematu ale w okolicach Sosnowca. Niestety juz nie mam mozliwosci zrobic samemu.
  • 0

#128 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:08, 12.11.2018

Panowie co lepsze na oczyszczone z rdzy podwozie accorda VII z rdzy APP R-STOP czy farba Corizon? Oczywiście punktowo tam gdzie była rdza tylko.

Który z tych preparatów będzie lepiej wiązał się z rdzą i zatrzyma jej dalszy rozwój?


  • 0

#129 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:20, 12.11.2018

Nie wiem jak robią konserwacje za 400 czy 600 zł. W Szczecinie sprawdziłem 3 miejsca. Za 1000zł, 1200zł i od 1,5 tys w górę. Wybrałem warsztat nr 2. Za sciąganie zderzaka, wydechu niestety płaci się dodatkowo.
  • 0

#130 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:21, 12.11.2018

Ja byłem na wycenie konserwacji. Rocznik 2013, rudej nie było zbyt wiele. Termin mam na 25 marca, koszt 1800 zł. Nie wiem czy można za 400 zł same środki kupić :)


  • 0

#131 marek1185

marek1185
  • Młodszy Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 13.11.2018

Panowie uzywal ktos Goldcar? Znalazlem jedno miejsce gdzie ogarneliby konserwacje teraz bo zajmuja sie blacharka i moga nagrzac do odpowiedniej temp by wysuszyc samochod ale akurat uzywaja teraz ten srodek

Użytkownik marek1185 edytował ten post 14:24, 24.11.2018

  • 0

#132 Wąs

Wąs
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 07.10.2022

Polecam zakład w Komorowie kolo wawy. Robilem tam pełne zabezpieczenie razem z profilami zamknietymi. Robia bardzo porzadnie dobrymi srodkami. najpierw rust check pozniej tectyl valvoline. Pacjent to acco VIII gen :)

 

Witam,

 

czy mogę prosić o jakieś namiary na ten zakład w Komorowie?


  • 0

#133 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:42, 08.10.2022

Zachęcam do sprawdzania naszych partnerów. Jest jeden majster, który super ogarnia takie tematy :)


  • 0

#134 Dareksa

Dareksa
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 18.11.2022

Panowie, czy ktoś może polecić jakiś dobry, sprawdzony zakład w Łodzi, ewentualnie okolicach Pabianic, Tuszyna lub Rzgowa ?


  • 0

#135 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:25, 18.11.2022

Zachęcam do odwiedzenia grupy regionalnej i tam poszukania odpowiedzi, ewentualnie zadanie pytania.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq