XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?
#31
Napisano 04:57, 01.09.2013
Tel. +48 17 8534805, kom. 508132846
Jest z resztą namiar na stronie rustcheck, tj. http://www.rustcheckcorolon.pl/
Aha, ta konserwacja przewiduje wiercenie otworów w drzwiach z boku, bo boczków nie zdejmują. Na to idą później zaślepki i wygląda to w porządku, ale z początku jak się o tym dowiedziałem to byłem nieco zszokowany
Całość robią jednego dnia, od rana do ok. 15-tej, potem wypada żeby auto odstało jakiś czas aż konserwacja oschnie a olej skapie, przez jakiś czas będzie też czuć zapach konserwacji ale nic takiego żeby to specjalnie przeszkadzało.
Będą też zabezpieczać ranty tylnych błotników od zewnątrz, ale np. mi się to nie podobało i kazałem zetrzeć, chociaż teraz się zastanawiam czy czasem tego nie dorobić.
#32
Napisano 07:57, 01.09.2013
#34
Napisano 06:17, 02.09.2013
#35
Napisano 06:30, 02.09.2013
W jeden dzień nie da się dobrze tego zrobić z gwarancją, min 2 dni a w praktyce 3.
#36
Napisano 11:26, 02.09.2013
#37
Napisano 13:28, 02.09.2013
Ja co prawda konserwowałem w Łodzi i 2 lata temu, ale też trwało to 3 dni - początkowo miało być 2, ale się nie wyrobili...W jeden dzień nie da się dobrze tego zrobić z gwarancją, min 2 dni a w praktyce 3.
Zakład był z polecenie znajomego mechnika z ASO, jak pojechałem na miejsce i zobaczyłem co i jak robione to już wiedziałem, że to dobry wybór... nie wiem czym zabezpieczali, ale wygląda solidnie (czasami wyłazi z np. drzwi od spodu taka żółto-brązowo lepiąca maź - łatwo się ją zmywa benzyną ekstrakcyjną).
Właścicielem i osobą doglądającą, a i czasem pomagającą we wszystkim jest starszy Pan, którego dewizą jak zauważyłem jest 'jak już coś robić to porządnie' (która to dewiza jest mi zreszta bardzo bliska). Co roku przed/po zimie jeżdzę na przegląd i Pan po podniesieniu autka, bez żadnej ściemy mówi, czy jest sens coś uzupełniać/naprawiać przy zabezpieczeniu czy nie (i tym samym wydawać pieniądze; teraz już nawet z Nim nie wchodzę do garażu...).
To tyle OT - fakt, faktem, jak coś ma być porządnie zrobione to musi trwać...
Pozdrawiam
Tomek
#38
Napisano 04:36, 03.09.2013
Więc chyba zastosowano niewłaściwy środek. Po to powstały osobne środki do konserwacji profili zamkniętych, by pod wpływem temperatury takie kwiatki nie miały miejsca. A jak to wygląda w przypadku komory silnika, maski albo klapy bagażnika? W przypadku RustCheck'a z każdej dziury wyciekał olej.[...] (czasami wyłazi z np. drzwi od spodu taka żółto-brązowo lepiąca maź - łatwo się ją zmywa benzyną ekstrakcyjną).[...]
Jeśli o mnie chodzi, to jakoś przekonany jestem bardziej do wysokiej klasy środków, sposobu pracy i marki zakładu niż do tego, że komuś robota zajęła tydzień, no ale jak kto woli
#39
Napisano 07:27, 03.09.2013
Odkąd pamiętam do zabezpieczania profili używa się środka na tej samej bazie czyli na bazie woskowej. Kiedyś nazywało się to elaskon, ale jest to na tej samej bazie i pod wpływem temp. jeśli ktoś nie pożałował może wypłynąć bursztynowa maź. Dopiero od niedawna na rynku dostępny jest tzw. biały fluidol który jest gęściejszy i nie spływa.Więc chyba zastosowano niewłaściwy środek. Po to powstały osobne środki do konserwacji profili zamkniętych, by pod wpływem temperatury takie kwiatki nie miały miejsca.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#40
Napisano 09:21, 03.09.2013
#41
Napisano 06:49, 04.09.2013
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#42
Napisano 07:38, 04.09.2013
Właściciel robi to sam nie ma pracowników i widać że dba o swoją markę
Generalnie polecam ten zakład.
#43
Napisano 17:58, 04.09.2013
Koszt ok 21zł/1l
pod pistolet czy pod pędzel masz ?
#44
Napisano 20:51, 04.09.2013
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#45
Napisano 20:40, 16.09.2013
VTEC PIJE VTEC ŻYJE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych