Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#31 cthsqd

cthsqd
  • Klubowicz
  • 1110 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 04:57, 01.09.2013

Rzeszów, ul. Reymonta 3, przy PZMot od strony ul. Krakowskiej.
Tel. +48 17 8534805, kom. 508132846
Jest z resztą namiar na stronie rustcheck, tj. http://www.rustcheckcorolon.pl/

Aha, ta konserwacja przewiduje wiercenie otworów w drzwiach z boku, bo boczków nie zdejmują. Na to idą później zaślepki i wygląda to w porządku, ale z początku jak się o tym dowiedziałem to byłem nieco zszokowany :shock:
Całość robią jednego dnia, od rana do ok. 15-tej, potem wypada żeby auto odstało jakiś czas aż konserwacja oschnie a olej skapie, przez jakiś czas będzie też czuć zapach konserwacji ale nic takiego żeby to specjalnie przeszkadzało.
Będą też zabezpieczać ranty tylnych błotników od zewnątrz, ale np. mi się to nie podobało i kazałem zetrzeć, chociaż teraz się zastanawiam czy czasem tego nie dorobić.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#32 Dexter73

Dexter73
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:57, 01.09.2013

cthsqd czyli najpierw poszedl rust chek a potem valvoline na podwozie?
  • 0

#33 cthsqd

cthsqd
  • Klubowicz
  • 1110 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 03:40, 02.09.2013

Co było w jakiej kolejności to nie powiem, bo nie stałem tam cały dzień tylko przyszedłem po południu dwa razy zobaczyć jak idzie praca i byli przy podwoziu, więc pewnie jest tak jak mówisz.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#34 p_rafal

p_rafal
  • Forumowicz
  • 360 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:17, 02.09.2013

Nie za szybko oni to robią? :mrgreen:
  • 0

#35 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:30, 02.09.2013

ludzie przestańcie kombinować co i jak oraz w jakiej kolejności... zaufajcie trochę warsztatowi. jak chcecie dobrze to zróbcie sikkensem ale wtedy materiały zamiast ok 100pln to wychodzi ok 400pln :mrgreen:

W jeden dzień nie da się dobrze tego zrobić z gwarancją, min 2 dni a w praktyce 3.
  • 0
F1

#36 cthsqd

cthsqd
  • Klubowicz
  • 1110 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:26, 02.09.2013

Dwóch gości robi i auto na podnośniku a nie kołysce. Do tego same profile wewnętrzne to raczej szybka robota, na youtube można zobaczyć jak to wygląda. Nie widzę powodu dla którego musiało by to trwać dłużej. Jedynie można by dyskutować nad tym, czy konserwacja za zderzakami i pod progami robiona wtryskiem przez rurkę jest wystarczająco solidna, ale dla mnie wystarczy.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#37 Statom

Statom
  • Administrator
  • 6952 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 62
Super

Napisano 13:28, 02.09.2013

W jeden dzień nie da się dobrze tego zrobić z gwarancją, min 2 dni a w praktyce 3.

Ja co prawda konserwowałem w Łodzi i 2 lata temu, ale też trwało to 3 dni - początkowo miało być 2, ale się nie wyrobili...
Zakład był z polecenie znajomego mechnika z ASO, jak pojechałem na miejsce i zobaczyłem co i jak robione to już wiedziałem, że to dobry wybór... nie wiem czym zabezpieczali, ale wygląda solidnie (czasami wyłazi z np. drzwi od spodu taka żółto-brązowo lepiąca maź - łatwo się ją zmywa benzyną ekstrakcyjną).
Właścicielem i osobą doglądającą, a i czasem pomagającą we wszystkim jest starszy Pan, którego dewizą jak zauważyłem jest 'jak już coś robić to porządnie' (która to dewiza jest mi zreszta bardzo bliska). Co roku przed/po zimie jeżdzę na przegląd i Pan po podniesieniu autka, bez żadnej ściemy mówi, czy jest sens coś uzupełniać/naprawiać przy zabezpieczeniu czy nie (i tym samym wydawać pieniądze; teraz już nawet z Nim nie wchodzę do garażu...).
To tyle OT - fakt, faktem, jak coś ma być porządnie zrobione to musi trwać...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0
Zajmuję się działem Giełda, ale zanim zadasz mi pytanie na PW w tej sprawie przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.
Przepisy (ustawy/rozporządzenia) dotyczące kierowców/pojazdów

icon2.png

#38 cthsqd

cthsqd
  • Klubowicz
  • 1110 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 04:36, 03.09.2013

[...] (czasami wyłazi z np. drzwi od spodu taka żółto-brązowo lepiąca maź - łatwo się ją zmywa benzyną ekstrakcyjną).[...]

Więc chyba zastosowano niewłaściwy środek. Po to powstały osobne środki do konserwacji profili zamkniętych, by pod wpływem temperatury takie kwiatki nie miały miejsca. A jak to wygląda w przypadku komory silnika, maski albo klapy bagażnika? W przypadku RustCheck'a z każdej dziury wyciekał olej.

Jeśli o mnie chodzi, to jakoś przekonany jestem bardziej do wysokiej klasy środków, sposobu pracy i marki zakładu niż do tego, że komuś robota zajęła tydzień, no ale jak kto woli ;-)
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#39 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:27, 03.09.2013

Więc chyba zastosowano niewłaściwy środek. Po to powstały osobne środki do konserwacji profili zamkniętych, by pod wpływem temperatury takie kwiatki nie miały miejsca.

Odkąd pamiętam do zabezpieczania profili używa się środka na tej samej bazie czyli na bazie woskowej. Kiedyś nazywało się to elaskon, ale jest to na tej samej bazie i pod wpływem temp. jeśli ktoś nie pożałował może wypłynąć bursztynowa maź. Dopiero od niedawna na rynku dostępny jest tzw. biały fluidol który jest gęściejszy i nie spływa.
  • 0

#40 cthsqd

cthsqd
  • Klubowicz
  • 1110 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:21, 03.09.2013

Ok, point taken, jak to mówią. To właśnie było jedną z przyczyn dla których zdecydowałem się na RustCheck (pomijając brak czasu i możliwości wykonania tego samodzielnie). Pewnie ten olejek nie będzie tak trwały jak wosk (stąd potrzeba odnawiania co 3 lata), ale za to wszedł praktycznie wszędzie, może z wyjątkiem dachu.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#41 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:49, 04.09.2013

Wczoraj otrzymałem dostawę świetnej konserwacji z firmy CSV na bazie bitumicznej. Bezazbestowa, właściwości antykorozyjne, wygłuszające i dodatkowo jest wzmocniona mielonym włóknem szklanym. Ostatnio ciężko ją dostać i dostałem na chwilę obecną 10 kartonów także ilość ograniczona :-) Koszt ok 21zł/1l
  • 0

#42 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 04.09.2013

A ja wczoraj odebrałem samochód z komorowa. Jestem zadowolony, każdy zakamarek zrobiony, 2 lata gwarancji F-Vat. Cena jak na aukcji 690. I jest to cena promocyjna gdyż regularna cena to ok 900zł tak twierdził człowiek który to robił. W tej cenie założył mi jeszcze nadkola na tył oraz chlapacze, nadkola dopasował opalarką żeby było idealnie.
Właściciel robi to sam nie ma pracowników i widać że dba o swoją markę :mrgreen:
Generalnie polecam ten zakład.
  • 0
F1

#43 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2548 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 27
Super

Napisano 17:58, 04.09.2013

Koszt ok 21zł/1l


pod pistolet czy pod pędzel masz ?
  • 0

#44 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:51, 04.09.2013

Pistolet
  • 0

#45 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:40, 16.09.2013

A czy ktoś ma może jakieś zdjęcie z zaznaczonymi miejscami do konserwacji profilii zamkniętych???
  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq