XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia po zimie?
#16
Napisano 14:56, 28.08.2013
Mają ofertę wystawioną na alledrogo:
http://allegro.pl/za...3479882350.html
Czy ktoś już miał okazję zabezpieczać u nich?
#17
Napisano 15:25, 28.08.2013
#18
Napisano 15:40, 28.08.2013
Tylko zastanawiam się nad zmianą ostatniej warstwy z Novola na coś na bazie bitumicznej. podobno jest to trwalsze i lepsze do podwozia. (za radą kolegi z forum Oni na końcu robią Gravitem 600. Zależy mi również na wygłuszeniu.
Zdecydowałem się na nich bo za 700zł robią cały samochód. Co prawda nie jest to tectyl od Valvoline, ale ten jest 2x droższy od novola stąd i taka cena. W wawie Autowis krzyczy 1200 za cały samochód, tylko oni jadą tectylem, i rozbierają boczki w drzwiach. W komorowie tego nie robią.
#19
Napisano 15:57, 28.08.2013
Tylko, że używają raczej średniego środka jako warstwa ostateczna. Gravit 600 i 610 to środki stosowane raczej pod lakier- nie są odporne na starzenie i często 2-3 sezony i się łuszczą. Mimo wszystko polecam środku na bazie bitumicznej typowe do zabezpieczania podwozia. Przez ostatnie lata się sporo zmieniły i są robione na bazie bitumiczno kauczukowej nie schną tydzień jak kiedyś i są o niebo lepsze na podwozie niż typu "baranek". po 24h można spokojnie auto użytkować.Na którymś forum polecano ten warsztat, mam zamiar wybrać się do nich w przyszłym miesiącu.
Mają ofertę wystawioną na alledrogo:
http://allegro.pl/za...3479882350.html
Czy ktoś już miał okazję zabezpieczać u nich?
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#20
Napisano 16:17, 28.08.2013
na razie najlepiej ten carsystem ks-500 wygląda chyba, jutro tam podjadę i pogadam co innego jeszcze polecają na bazie bitumiczno-kauczukowej.
UBS-ów jest tyle że ciężko się połapać który jest który.
Edit
Ten Novol chyba nie jest zły raczej jest chwalony, boll ma średnie opinie... ale nie ma co się oszukiwać każdy kto to robi zawodowo to będzie co innego polecał. Co by nie powiedzieć to po 2-3 latach i tak ubytki trzeba uzupełniać i robić poprawki. grunt to przygotowanie podłoża.
Ja pogadam jeszcze jutro i zobaczymy jaka będzie opinia tego człowieka. przez telefon wydawał się konkretny i znający się na rzeczy.
#21
Napisano 18:12, 28.08.2013
Nie polecam np ks-500 bo tym handluję, bo również mam w ofercie novola, ale polecam to co moim zdaniem lepsze i czym sobie bym zrobił auto.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#22
Napisano 19:01, 28.08.2013
Teraz zastanawiam się nad APP wychodzi że do podwozia B100 Autobit. Czy tym samym można zrobić wnęki kół żeby potem założyć zakola ?
#23
Napisano 19:13, 28.08.2013
Tylko, że używają raczej średniego środka jako warstwa ostateczna. Gravit 600 i 610 to środki stosowane raczej pod lakier- nie są odporne na starzenie i często 2-3 sezony i się łuszczą. Mimo wszystko polecam środku na bazie bitumicznej typowe do zabezpieczania podwozia. Przez ostatnie lata się sporo zmieniły i są robione na bazie bitumiczno kauczukowej nie schną tydzień jak kiedyś i są o niebo lepsze na podwozie niż typu "baranek". po 24h można spokojnie auto użytkować.
Dzięki za info... wobec tego warto poszukać innej firmy, chcę aby to było zrobione porządnie i mieć spokój na kilka lat.
Pytanie tylko jak z ceną i dostępnością takiego warsztatu na terenie/w okolicach Wawy - możesz coś polecić?
#24
Napisano 19:52, 28.08.2013
Jutro zdam relację ze spotkania na żywo. Może jakieś zniżki dla klubowiczów wytarguję
EDIT
Człowiek zna się na rzeczy, jest konkretny, nie ma problemu żeby zrobił samochód czym chcemy. Z całej operacji zabezpieczenia jest fotorelacja jak to wygląda po umyciu, po wyszylifowaniu korozji itd. Zdejmuje nawet tylny zderzak i czyści belkę pod zderzakiem
Ja zdececydowałem się na novola jednak, dlatego że robi tym preparatem od 6 lat dobrze go zna i poleca. o złażeniu, łuszczeniu się nie ma mowy chyba że użyjemy karchera z obrotową końcówką to jego słowa. liczy się dobre przygotowanie powierzchni przed nałożeniem prepearatu. Wygląda na to że człowiek nie robi tego na sztukę tylko wkłada w to trochę serca co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Czym byśmy nie zrobili po 2 -3 latach trzeba zrobić kosmetykę i poprawki.
Uważam że z czystym sumieniem możecie tam jechać Tak jak pisałem nie ma problemu żeby zrobił samochód innym systemem.
#25
Napisano 20:57, 29.08.2013
Co powiecie o specyfiku RUST CHECK? czy tym jak sie zabezpieczy to wystarczy? czy cos jeszcze na to polozyc? tomi prosilbym o komentarz dzieki
#26
Napisano 05:54, 30.08.2013
Co do środków to wg mnie jak ktoś to zrobi dobrze, zgodnie ze sztuką to nie ważne czy będzie bollem, novolem, rustem czy app itd co zakład to inna opinia każdy tobi tym co uważa że dobre. Trzeba mieć trochę zdrowego rozsądku, i zaufania do człowieka który podejmuje się takiego zabezpieczenia, a nie na siłę szukać innych rozwiązań to moja opinia.
#27
Napisano 12:24, 31.08.2013
#28
Napisano 13:22, 31.08.2013
#29
Napisano 16:51, 31.08.2013
malin, rozumiem że byłeś w komorowie tak? na kiedy jestes zapisany? tez się zabieram za zabezpieczenie i wlasnie tez chyba tam gdzie ty?
Co powiecie o specyfiku RUST CHECK? czy tym jak sie zabezpieczy to wystarczy? czy cos jeszcze na to polozyc? tomi prosilbym o komentarz dzieki
Niedawno to przerobiłem, komplet to konserwacja podwozia oraz profili zamkniętych rust check. Podwozie tradycyjnie ciemnobrązowym preparatem valvoline a profile zamknięte oleistym rustcheckiem. Co trzy lata profile zamknięte wypada odnawiać. Jak to się będzie spisywać to się okaże za parę lat, ale z tego co widziałem to solidnie to zrobili. Koszt to niecały tysiąc złotych. Jedna fotka z operacji jest w moim temacie.
#30
Napisano 21:53, 31.08.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych