Mają, jeśli wie się, gdzie je położyć. Szkoda pieniędzy na wykładanie np. całej podłogi butylem. No i trzeba pamiętać o kompleksowości, bo co z tego, że położycie maty, jeśli problemem są uszczelki lub ich brak w newralgicznych punktach? Ja słyszę teraz jak błoto wali mi... no właśnie, o co? O drzwi? O podwozie? Cholera go wie. Podłogę mam wygłuszoną, nadkola upaćkane w Noxudol Auto Plastone, obstawiam, że może jakoś po drzwiach obrzucać, ale teraz pytanie, czy problem jest cienka blacha czy np. brak uszczelek pomiędzy progiem a rantem drzwi u dołu? Ech, tragedia.
Co do CVT tak, nieprzyjemna jeśli chodzi o wrażenia akustyczne. Co prawda Lexus dobrze tłumi jej hałas, ale nadal słychać te wycie, nie chodzi o natężenie hałasu ale jego charakterystykę. To jak z ludźmi którzy *cenzura*ą bez sensu, nie ważne, czy robią to cicho czy głośno, ważne, że robią w ogóle.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wygłuszenie auta
#166
Napisano 23:58, 16.01.2017
#167
Napisano 00:16, 17.01.2017
Zgadza się ....pod samą kanapą można dać jakąś dodatkową warstwę choćby poroso ...ale właśnie ten kawałek blachy pod siedziskiem i najlepiej z wjazdem na podłogę i ten odcinek tunelu z tyłu... tam nie ma prawie nic wyciszenia ,a ma się skćd nieść szum .. warto to dobrze zrobić .Też głośne?
Robiłem podłogę w kombiaku VII na raty. Tj wpierw rozebrałem cały tył tj siedzisko kanapy, dywanik spod kanapy oraz otaczające plastiki i tak jeździłem kilka dni bo nie miałem ochoty ani czasu robić więcej. Oczywiście pod dywanikiem siedziska kanapy, żywa blacha. Odgłosy jakie do mnie docierały podczas jazdy po błocie pośniegowym, jeżyły włosy na głowie. Jeden wielki huk i szum opon. Po kilku dniach wykleiłem matami butylowymi cały ten obszar i po 4h zostawiłem samochód. Na drugi dzień jechałem tą samą drogą w tych samych warunkach i jednak sporo ciszej.
Jak dla mnie maty butylowe mają sens.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:15, 17.01.2017
#168
Napisano 07:19, 17.01.2017
Mają, jeśli wie się, gdzie je położyć. Szkoda pieniędzy na wykładanie np. całej podłogi butylem. No i trzeba pamiętać o kompleksowości, bo co z tego, że położycie maty, jeśli problemem są uszczelki lub ich brak w newralgicznych punktach? Ja słyszę teraz jak błoto wali mi... no właśnie, o co? O drzwi? O podwozie? Cholera go wie. Podłogę mam wygłuszoną, nadkola upaćkane w Noxudol Auto Plastone, obstawiam, że może jakoś po drzwiach obrzucać, ale teraz pytanie, czy problem jest cienka blacha czy np. brak uszczelek pomiędzy progiem a rantem drzwi u dołu? Ech, tragedia.
Prosi wyklejają centymetr po centymetrze butylem, więc wzoruję się na profesjonalistach. Sama pianka, w moim odczuciu, niewiele daje. Uszczelki w drzwiach też wykleiłem uszczelką typu D i poprawa jest odczuwalna. No i czekam na te cudowne uszczelki z Chin
To o czym piszesz, to tak na prawdę konstrukcja samochodou, której nie przeskoczymy. Zaznaczam, że kilkunastoletniego samochodu.
#169
Napisano 09:48, 17.01.2017
W drzwiach wewnętrzną uszczelkę szyby tapicerki masz porządnie dociśniętą ?Nie tak aby miziała szybę tylko ma dociskać porządnie
Użytkownik Wlodar edytował ten post 09:48, 17.01.2017
#171
Napisano 22:11, 23.01.2017
No i dzisiaj miałem okazję sprawdzić co te niemiaszki wymyśliły. Octavia 1.6 diesel nówka sztuka z salonu. Wersja bieda bo samochód firmowy. W sumie samochód zrobił na mnie jedynie dobre wrażenie pod kątem wygłuszenia. Cicho jest zawsze i wszędzie. Praca zawieszenia bardzo cicha a sama jazda z dowolną prędkością, bardzo przyjemna. Mam całe auto w matach a i tak octavia przy 120km/h jest tak cicha jak u mnie przy 40km/h Kilka pokoleń motoryzacyjnych różnicy jakby nie było
Schodząc na ziemię to czekam na uszczelki z alliego i więcej już w tym samochodzie nie zdołam zrobić
#172
Napisano 09:02, 24.01.2017
Kuba_ce weź pod uwagę, że wszystko się zużywa - uszczelki się odkształcają, zawiasy nabierają luzu i drzwi mogą delikatnie opadać, łożyska w kole, stare opony to wszystko powoduje zwiększanie szumu. Takie porównanie z nową Octavią nie do końca będzie miarodajne. Twój accord z salonu jak był nowy to pewnie nie byłby głośniejszy od nowej octavi. Ciekawe jak cicha będzie octavia po 14 latach
#173
Napisano 09:29, 24.01.2017
Ząb czasu ma na pewno negatywny wpływ. Nowe jest nowe i tu nie ma dyskusji To co napisałeś, jak się będzie Skoda zachowywała po 14tu latach to nie sądzę żeby dotrwała tak długo Po prostu ten samochód nie będzie miał lekko znając życie. Firmowe znaczy niczyje
Ot porównanie na "sucho" bez ideologii fanatyzmu Hondą czy Skodą. Lubię samochody a nie znaczek na grillu
#174
Napisano 09:58, 24.01.2017
Mam 20 letnie audi A3 i jeżeli chodzi o wygłuszenie auta, to niestety o wiele nowsze Hondy wypadają blado.
W audi na autostradzie nieprzyjemne odgłosy powietrza rozpoczynają się w okolicy 130k/h, a podróżuje na oponach wielosezonowych.
Niestety ale Honda pod względem wygłuszenia i anty-korozji została daleko w tyle od aut grupy VAG.
Ale szczęśliwie posiada inne zalety dla których warto ją mieć w garażu. )
#175
Napisano 10:17, 24.01.2017
To zrobi już dużą różnicę
#176
Napisano 20:21, 24.01.2017
#177
Napisano 20:24, 24.01.2017
Czy Accord VII ma osłonę silnika od spodu?
Jest plastikowa dolna osłona..😉
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#178
Napisano 21:04, 24.01.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:04, 24.01.2017
#179
Napisano 21:42, 24.01.2017
No i dzisiaj miałem okazję sprawdzić co te niemiaszki wymyśliły. Octavia 1.6 diesel nówka sztuka z salonu. Wersja bieda bo samochód firmowy. W sumie samochód zrobił na mnie jedynie dobre wrażenie pod kątem wygłuszenia. Cicho jest zawsze i wszędzie. Praca zawieszenia bardzo cicha a sama jazda z dowolną prędkością, bardzo przyjemna. Mam całe auto w matach a i tak octavia przy 120km/h jest tak cicha jak u mnie przy 40km/h Kilka pokoleń motoryzacyjnych różnicy jakby nie było
Schodząc na ziemię to czekam na uszczelki z alliego i więcej już w tym samochodzie nie zdołam zrobić
nigdy nie uwierzę że diesel jest cichszy od benzyny w aucie podobne klasy, całe życie jeźdżę dieslami i są one o lata świetlne za silnikami benzynowymi jesli chodzi o kulture pracy i wpływ na wygłuszenie auta, to tle na temat tego porównania.
Użytkownik Maxell edytował ten post 21:44, 24.01.2017
#180
Napisano 21:47, 24.01.2017
nigdy nie uwierzę że diesel jest cichszy od benzyny w aucie podobne klasy, całe życie jeźdżę dieslami i są one o lata świetlne za silnikami benzynowymi jesli chodzi o kulture pracy i wpływ na wygłuszenie auta, to tle na temat tego porównania.
Nie musisz wierzyć. Idź do salonu i umów się na jazdę próbną Z tym że silnik tutaj nie ma nic do rzeczy bo serio, ledwo go słychać. Po prostu cały samochód tak wykonany, że jest mega cicho a tak jak koledzy napisali, duży wpływ na pewno na to mają nowe opony, uszczelki, spasowanie itp.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych