XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wypalone zawory
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:27, 23.03.2012
Pytam ponieważ kupiłem Accordka z sekwencją ale jest problem ponieważ jest to instalacja typu holenderskiego(auto z tamtą sprowadzone) i problem (tak mi tłumaczy gazownik) z programem(nie opłaca się go kupować poniewżą tego typu jest zaledwie kilka w polsce),nikt nie potrafił mi go uregulowac ponieważ strasznie szarpał jak się przełączał ,nie dało się jeżdzić wszystko było ok po przejechaniu 10 km na biegu jałowym trzymał obroty ale przy przęłączeniu pierwsze 10 km "masakra" żeby jeżdzić po mieście,ponieważ musiałem trzymać mu obroty żeby nie "zdechł" dlatego zmieniłem instalke na BRC Sequent 24 jest wszystko ok ale uczulony jestem na te zawory że mogą być wypalone jak to sprawdzić?(auto przy zakupie miało przejechane 50 tys. km)
#2
Napisano 19:55, 23.03.2012
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:20, 23.03.2012
#4
Napisano 20:56, 23.03.2012
sprawdz najpierw co i jak i sie potem bedzie myslec
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#5
Napisano 21:01, 23.03.2012
Wydaje mi się, że trzeba by zrobić dziesiątki tysięcy kilometrów na ciasnych zaworach i ubogiej mieszance, aby zniszczyć gniazda zaworowe
a tak w ogóle to skąd przypuszczenie, że jest coś nie tak z zaworami? Zabrakło gwintu przy regulacji luzów?
#6
Napisano 18:38, 03.04.2012
#7
Napisano 19:49, 03.04.2012
hondy gazu nie lubia
rozmawiałeś ze swoją i tak Ci powiedziała ?
#8
Napisano 20:04, 03.04.2012
problem polega na tym ze hondy gazu nie lubia
to dośc poważny problem, ale ja jednak dalej będę jeździł na LPG bo pytałem swojej i nic mi nie odpowiedziała
na rozgrzanym silniku luz zwieksza sie o 0,05 mm
świetnie, tylko jak ty chłopie to zmierzyłeś?
i dalej nie wiem jaki to u ciebie jest objaw tych wypalonych gniazd
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 20:32, 03.04.2012
#10
Napisano 22:28, 03.04.2012
problem polega na tym ze hondy gazu nie lubia,jezdze na gazie 3 lata i teraz załuje.
jesteś pierwszym właścicielem?
od '99 zawory były regularnie sprawdzane/regulowane?
na gazie przez te 3 lata miałeś prawidłową mieszankę?
jeśli na powyższe pytania odpowiedzi są pozytywne, to - żeby przekonać nas, ze masz wypalone gniazda - zrzuć głowicę i zrób zdjęcie gniazd - będzie dowód, że mimo prawidłowej eksploatacji gaz zaszkodził silnikowi i wtedy będziesz mógł rozpowiadać wszem i wobec, że gaz szkodzi hondom
luzy zaworowe ustawia się na całkowicie zimnym silniku, bo na rozgrzanym, ze względu na różną rozszerzalność cieplną metali użytych do budowy silnika, nie da się tak łatwo tego zrobić
nagraj klekot swojego silnika, to może uda się nam stwierdzić, czy bardzo odbiega od normy
#11
Napisano 19:12, 04.04.2012
#12
Napisano 19:34, 04.04.2012
#13
Napisano 20:20, 04.04.2012
było już tutaj wielu takich, co głosili wielkie hasła o tym, że Honda nie lubi gazu - ale gdy przychodziło do rzeczowej wymiany zdań - nagle nabierali wody w usta
I zakładali gaz
#14
Napisano 20:34, 04.04.2012
pzdr
#15
Napisano 21:19, 04.04.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych