Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wypalone zawory


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:27, 23.03.2012

Witam wszystkich mam małe pytanko czy da się uratować wypalone zawory????czy najprościej jest kupić silnik???
Pytam ponieważ kupiłem Accordka z sekwencją ale jest problem ponieważ jest to instalacja typu holenderskiego(auto z tamtą sprowadzone) i problem (tak mi tłumaczy gazownik) z programem(nie opłaca się go kupować poniewżą tego typu jest zaledwie kilka w polsce),nikt nie potrafił mi go uregulowac ponieważ strasznie szarpał jak się przełączał ,nie dało się jeżdzić wszystko było ok po przejechaniu 10 km na biegu jałowym trzymał obroty ale przy przęłączeniu pierwsze 10 km "masakra" żeby jeżdzić po mieście,ponieważ musiałem trzymać mu obroty żeby nie "zdechł" dlatego zmieniłem instalke na BRC Sequent 24 jest wszystko ok ale uczulony jestem na te zawory że mogą być wypalone jak to sprawdzić?(auto przy zakupie miało przejechane 50 tys. km)
  • 0

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:55, 23.03.2012

zawory czy gniazda? każdy przypadek jest indywidualny, zacznij od badania sprężania i kontroli luzu
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:20, 23.03.2012

ok to gorsze co jest gniazda czy zawory?za tydzień jest umowióny na badanie zobaczymy...
  • 0

#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:56, 23.03.2012

gniazda się generalnie nie da zmienić, zawór tak, wiec odp prosta ;-)
sprawdz najpierw co i jak i sie potem bedzie myslec
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:01, 23.03.2012

jak po zakupie sprawdzałeś luzy zaworowe, to jakie były? Jeśli były ok (czyli że nie były ekstremalnie małe), to możliwe że poprzedni właściciele dbali o auto i wszystko jest w porządku.
Wydaje mi się, że trzeba by zrobić dziesiątki tysięcy kilometrów na ciasnych zaworach i ubogiej mieszance, aby zniszczyć gniazda zaworowe

a tak w ogóle to skąd przypuszczenie, że jest coś nie tak z zaworami? Zabrakło gwintu przy regulacji luzów?
  • 0
AK

#6 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:38, 03.04.2012

problem polega na tym ze hondy gazu nie lubia,jezdze na gazie 3 lata i teraz załuje. U mnie objawy pojawiły sie po roku czyli 2 lata borykałem sie z problemem. Głosniej pracował silnik na biegu jałowym i klekotanie w przedziale 1200 1500 obr.Zawory ok lma ok,co sie okazało na rozgrzanym silniku luz zwieksza sie o 0,05 mm a powinien sie zmiejszyc poto ustawia sie luz na zimnym.Niestety ale gniazda zaworowe sie wypalaja grzybek zaworu sie rozszerza i w pełni nie chowa sie w gniezdzie, dlatego luz sie zwieksza.Rozmawiałem ze specem ktory zajmuje sie obrobka silnikow jest opcja zmienic gniazda na utwardzane (niby jest to mozliwe)koszt 800 pln.
  • 0
kolo

#7 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:49, 03.04.2012

hondy gazu nie lubia


rozmawiałeś ze swoją i tak Ci powiedziała ? :roll: :roll:
  • 1

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:04, 03.04.2012

kolego jakieś dziwne rzeczy wypisujesz, gadasz od rzeczy :roll:

problem polega na tym ze hondy gazu nie lubia


to dośc poważny problem, ale ja jednak dalej będę jeździł na LPG bo pytałem swojej i nic mi nie odpowiedziała :roll:

na rozgrzanym silniku luz zwieksza sie o 0,05 mm


świetnie, tylko jak ty chłopie to zmierzyłeś? :shock:

i dalej nie wiem jaki to u ciebie jest objaw tych wypalonych gniazd
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 03.04.2012

ustawiłem zawory wg manuala na zimnym silniku, na rozgrzanym luz sie zwieksza raczej cos jest nie tak bo powinien sie zmniejszyc.Sprawdzałem luz na rozgrzanym silniku.Niewiem moze jestem w błedzie ale nie ma innego wytlumaczenia tego klekotania szukałem przyczyny wszedzie i tylko to moze byc przyczyna.Problem niby jest nie tylko w hondach ale rowniez w mazdach i toyotach
  • 0
kolo

#10 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:28, 03.04.2012

problem polega na tym ze hondy gazu nie lubia,jezdze na gazie 3 lata i teraz załuje.


jesteś pierwszym właścicielem?
od '99 zawory były regularnie sprawdzane/regulowane?
na gazie przez te 3 lata miałeś prawidłową mieszankę?

jeśli na powyższe pytania odpowiedzi są pozytywne, to - żeby przekonać nas, ze masz wypalone gniazda - zrzuć głowicę i zrób zdjęcie gniazd - będzie dowód, że mimo prawidłowej eksploatacji gaz zaszkodził silnikowi i wtedy będziesz mógł rozpowiadać wszem i wobec, że gaz szkodzi hondom


luzy zaworowe ustawia się na całkowicie zimnym silniku, bo na rozgrzanym, ze względu na różną rozszerzalność cieplną metali użytych do budowy silnika, nie da się tak łatwo tego zrobić

nagraj klekot swojego silnika, to może uda się nam stwierdzić, czy bardzo odbiega od normy
  • 0
AK

#11 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:12, 04.04.2012

jestem 2 włascicielem, zawory regulowałem sam regularnie, nie lubie jak mi ktos grzebie w hani. mieszanka dobra miałem kilka wizyt u gazownika ale to ze wzgledu na czesto zapalajaca sie kontrolke check z problemem sie uporałem i jest ok. jezeli chodzi o jazde na gazie to jest dobrze zbiera sie tak jak powinien :-D i spalanie tez nie jest najgorsze 10,5 do 11 max. tylko zaczoł irytowac mnie ten klekot nie uwieze w to ze to norma po przejechaniu około 15 tkm słyszalem metaliczny dzwiek zrobiłem regulacje za bardzo nie pomogło i zaczołem drazyc temat az trafiłem na magika ktory mi pare spraw wytłumaczył, znajomy w civicu ma podobny problem. jezeli kogos uraziłem swoim zdaniem to sorry
  • 0
kolo

#12 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:34, 04.04.2012

kolo_32, nikogo nie uraziłeś - szukamy tylko rzeczowego podparcia głoszonych przez Ciebie tez ;-) było już tutaj wielu takich, co głosili wielkie hasła o tym, że Honda nie lubi gazu - ale gdy przychodziło do rzeczowej wymiany zdań - nagle nabierali wody w usta ;-)
  • 0

#13 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:20, 04.04.2012

było już tutaj wielu takich, co głosili wielkie hasła o tym, że Honda nie lubi gazu - ale gdy przychodziło do rzeczowej wymiany zdań - nagle nabierali wody w usta ;-)


I zakładali gaz :-D
  • 0

#14 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:34, 04.04.2012

U mnie klekocze na zimnym, jak sie zagrzeje cichnie, nie wiem czego Ty sie chcesz doszukac? Masz jeszcze jakies dziwne objawy czy tylko klekotanie? Nagraj filmik jak klekocze na zimnym a jak na rogrzanym.
pzdr
  • 0

#15 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 04.04.2012

Co do regulacji to weekend regulowałem zawory i na ciepło bardziej klepie niż przed regulacją. Z drugiej strony według odczytów z OBD wolne obroty są stabilniejsze i mnije czułe na zmiany obciążenie, klima etc.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq