XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyłącznik ciśnieniowy VTEC
#1
Napisano 08:35, 21.03.2012
Podczas testowania VTEC HDSem, pojawiło się pytanie czy ten pojazd wyposażony jest w olejowy wyłącznik ciśnieniowy VTEC. Jeżeli wybiorę NIE to błędu nie ma ale jak wybiorę TAK to po teście pojawia się informacja:
Możliwe uszkodzenia:
Zwarcie obwodu elektrozaworu VTEC
Wyciek oleju z elektrozaworu VTEC
Chwilowa przerwa czujnika ciśnienia oleju VTEC
Poluzowana końcówka czujnika ciśnienia oleju VTEC
i tu moje pytanie - jest ten zawór czy nie?
#2
Napisano 20:22, 21.03.2012
#3
Napisano 21:12, 21.03.2012
A20A6 to I-VTEC i jest sterowany przez elektronikę.
I tak i nie, bo co powiesz na schematy poniżej?
Rozumuje, nie wiem czy dobrze że ten czujnik decyduje czy włączać VTEC czy nie. Jeżeli ciśnienie oleju jest za małe to ten czujnik nie pozwoli na włączenie VTECa.
To może z innej beczki, co to jest wersja KQ? W wersjach terytorialnych nie ma takiego skrótu.
Interesuje mnie to tym bardziej że przecież w HDS podaje się VIN więc sam powinien wiedzieć czy jest ten czujnik czy go nie ma.
#4
Napisano 23:27, 21.03.2012
Jeżeli w powyższej sytuacji VTEC załącza Ci się normalnie to po prostu nie masz czujnika ciśnienia oleju VTEC
Happy Owner Never Drives Anything else.
#6
Napisano 08:30, 22.03.2012
KQ to kod Australii / Nowej Zelandii.
Jeżeli w powyższej sytuacji VTEC załącza Ci się normalnie to po prostu nie masz czujnika ciśnienia oleju VTEC
Mam, już to wiem. Zawór zaworem bo on albo się włącza albo nie i on działa (przełącza) ale czy przełączy decyduje między innymi ten czujnik ciśnienia oleju.
#7
Napisano 16:04, 22.03.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#8
Napisano 17:08, 22.03.2012
ECU decyduje m.in. na podstawie sygnału z czujnika ciśnienia oleju czy załączyć VTEC czy nie ale jak widzisz fabrycznie nie wszystkie silniki Hondowskie mają czujnik (np. w niektórych silnikach z rynku JDM też nie było tego czujnika).
Już wiem że go mam bo widziałem na własne oczy ale nie wiem czemu nie działa.
#9
Napisano 22:28, 22.03.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#10
Napisano 06:58, 03.08.2015
#11
Napisano 20:49, 22.10.2015
Mam problem z moją Hondą! Wyskakuje kod P2647 - Wysokie napięcie w obwodzie przełącznika ciśnienia oleju VTEC. Wiem już, gdzie jest ten czujnik i to dzięki Wam. Co z tym zrobić?
Pozdrawiam
to ja troszke odgrzebie i zapytam czy w k20z2 wystepuje ten czujnik oraz czy moze odpowiadac za szarpanie motoru miedzy 2 a 3 tys i przy zmianie biegów?
Jest sposób na te objawy! Musisz się zatrzymać i wyłączyć silnik. Odczekaj około 10 sekund i załącz. Zniknie Ci wykrzyknik ! i VSA, ale będzie palił się silnik na pomarańczowo. Ja mam tak i po kilkunastu kilometrach gasi się. Jestem przekonany, że długo tak nie wytrzymam i trzeba będzie zadziałać. Jedna jeszcze obserwacja. Nie włącza się poniżej 3000 obrotów, czyli nie jeździć za szybko, ale co to za frajda
Użytkownik erafcio edytował ten post 16:16, 25.10.2015
#12
Napisano 15:59, 25.10.2015
Chyba coś znalazłem!
Użytkownik erafcio edytował ten post 16:06, 25.10.2015
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych