Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

podpora półosi, łożysko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kopiotrekko

kopiotrekko
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:strzelce opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 20.03.2012

Witam. Mam dziwne stuki przy obciążeniu , jakiś czas temu przy zablokowanym prawym kole słychać było zgrzyty jakby ze skrzyni ale raczej nie skrzynia bo biegi wchodzą dobrze. Są za to duże luzy na łożysku podpory ze strony lewej. W sklepie koleś mówił że nie dostane lewego, chyba że w serwisie za 2000 zł ,bo jest to zestaw z podporą. Znalazłem takie coś link czy to mogę do podpory wcisnąć? i czy przy takim luzie jak na filmie link do filmu może trochę większym , może być to przyczyna puknięć (ciągłych) przy jeździe przy przyspieszaniu ? [/u]
  • 0
Koko

#2 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:14, 20.03.2012

uszczelniecz od strony prawego koła skrzyni bo pewnie Ci sie przyda to - 19026206B corteco od strony lewego koła to 19026755B corteco, uszczelniacz podpory połosi to - 19026755B corteco a łozysko podpory polosi dostepne jest z kanaco H34000 w detalu kosztuje jakies 60zł. Moga to byc luzy tez np w wewnetrzynych przegubach jak i np zerwane poduszki skrzyni, silnika. Posprawdzaj pokoleji.

[ Dodano: 2012-03-20, 18:15 ]
ups dopiero teraz zauwazyłem ze masz aco z 95 roku. Niech nr zostana to moze komus z cg i pochodnych sie przyda :) jak chcesz to wyslij mi vin na pw to dobiore Ci lozysko i uszczelniacze. pozdro

[ Dodano: 2012-03-20, 19:42 ]
poprawka do Twojego modelu:
- od strony lewego kola skrzynia - corteco CO19026755 lub jc auto G34008 (którego nie polecam), od strony prawego koła - corteco 19026206B, podpora uszczelniacz - 19027832B tez corteco. a łozysko tez kanaco H34000 lub ori honda 91057-SR3-008 JP które swego czasu osiagalne było w inter cars i było tańsze od kanaco :)
  • 0

#3 kopiotrekko

kopiotrekko
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:strzelce opolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 20.03.2012

dzięki za odpowiedź. Co oznaczają te numery? nic mi to nie mówi ;p
  • 0
Koko

#4 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:59, 20.03.2012

dzięki za odpowiedź. Co oznaczają te numery? nic mi to nie mówi ;p

numery katalogowe, jak podasz w sklepie to w kazym motoryzacyjnym Ci to dobiorą, wyeliminuj najpierwsz przeguby. Przy wyciaganiu i tak nie zaszkodzi wymiana simmeringów. Jezeli chodzi o samo łozysko podpory to jest do zdobycia i majatku nie kosztuje.
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:44, 26.05.2017

Odkopie temat.
Czy taki luz na podporze kwalifikuje łożysko do wymiany? Dodam, że taki sam luz mam na prawym przegubie wewn
https://youtu.be/CKos6npK7LU


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:38, 27.05.2017

Wydaje się ,że tam nie ma luzu na podporze tylko przegub pracuje.
  • 0
                       

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:42, 27.05.2017

Jest delikatny luz. Ale przy okazji zauważyłem że przegub przy poruszaniu stuka, a że jest lekko zawalone smarem dookoła może mieć sucho. W końcu OEM opaski bo zgrzewane. Kupię opaski i dołożę smaru to zobaczymy różnice.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:55, 27.05.2017

..a jak złapiesz z drugiej strony za póloś zaraz za podporą to jest tam jakikolwiek luz góra dół ?
  • 0
                       

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:58, 27.05.2017

W sumie to nie sprawdzałem.
Ale co ciekawe po poruszaniu przegubami wewn drgania się zmniejszyły. I tak jakby w jednym nie było smaru. Przesmaruje to się dowiem czy coś się zmieni w biciu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:16, 27.05.2017

dowal tam  smaru

...też nad tym kiedyś myślałem ale jakoś odpuściłem   ..... tak pusto mi się wydawało jak nimi ruszałem .Dźwięk prawie z echem :-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:17, 27.05.2017

  • 0
                       




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq