Skocz do zawartości


RODO w HAKP

jak sprawdzić czy korek od chłodnicy jest dobry????


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:39, 18.03.2012

Niedawno wymieniłem wentylator i chłodnicę (stara pękłą na górze przy korku) układ odpowietrzyłem? ale mam zbyt twarde przewody i niewiem czy korek działa prawidłowo???
  • 0

#2 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:41, 18.03.2012

Po pierwsze zmień wielkośc LITER (Krzyk)
a odpowietrzyłeś układ , przewody nie powinny być twarde
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:44, 18.03.2012

układ jest odpowietrzony...
  • 0

#4 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:46, 18.03.2012

to pytanie dlkaczego sa twarde przewody??
jedyna myśl to zle odpowietrzony układ
może ktoś inny poradzi coś
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:49, 18.03.2012

a może korek od chłodnicy jest zepsuty i nie odpowietrza układu?
  • 0

#6 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:53, 18.03.2012

przeciesz korek musi być szczelny na chłodnicy aby nie przepuszczać płynu w nowych chłodnicach korek dostaje sie nowy
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:56, 18.03.2012

w zamiennikach niema korka i gum pod chłodnicę...a korek ma takie gumki i sprężynkę które wypuszczają powietrze z układu..
  • 0

#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 09:57, 18.03.2012

jarecki74, zastosuj sie do regulaminu Forum - dostałes info na PW
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:00, 18.03.2012

niewiem jak zmienić litery na małe....jak chcecie to usuńcie post to napiszę nowy małymi literami
  • 0

#10 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 10:02, 18.03.2012

edytuj swój pierwszy post i zmień czcionke na małe w tytule i tekscie postu
  • 0

#11 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 18.03.2012

no to wie ktos jak ten korek sprawdzic?bo mnie tez to interesuje.
  • 0

#12 Piękny Maryjan

Piękny Maryjan
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:NKE/Reszel
  • Silnik:2.0
  • Wersja:iES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 18.03.2012

Wg instrukcji serwisowej (co prawda do 5 gen.) sprawdzanie korka wygląda tak:
Dołączona grafika
  • 0

"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni." O. Wilde


#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:07, 18.03.2012

niewiem czy korek działa prawidłowo???


jak na focie wyżej, tak samo sprawdza się w VIg, te same wartości ciśnienia
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:08, 21.03.2012

założyłem drugi korek z kumpla hanki i to samo... chyba coś z głowicą jest nie tak???płynu w oleju niema bo poziom oleju cały czas taki sam i temperatura silnika ok . możę gdzieś pod głowicą ciśnienie przepuszcza do płynu chłodzącego??? jak myślicie co jest??? może ktoś miał podobne objawy?????
  • 0

#15 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 21.03.2012

Ja terz borykam sie z podobnym problemem. Waryjuje cos mi moja hanka.Jak kolego ten uklad odpowietrzales?podobno ze sam ma sie odpowietrzyc.Ale dzisiaj i ja wziolem sie za odpowietrzanie wlasnoreczne bo stracilem juz cierpliwosc.Poluzowalem ten niby odpowietrznik kolo termostatu no i nawet lecialo z tamtad jakies powietrze.Potem weze sciskalem to tez banki z chlodnicy wylatywaly.No ale niewiem czy dobrze to robilem.Tak sobie mysle ze chocby nawet korek nie wypuszczal powietrza to przez wyrownawczy by ono ucieklo.Teraz obstawiam na termostat i mam taka cicha nadzieje ze to on jest powodem tych waryjacji mojej hanki
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq