Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zamek centralny accord VII generacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#16 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:25, 22.01.2013

nie działa co mogło się stać?

Siłownik centralnego,szukaj sprawnej,nowej części lub rozbieraj i kombinuj.
  • 0

#17 lettki

lettki
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:ustrzyki dln
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 22.01.2013

dzięki
nie napisałem tylko, że centralny z panelu na drzwiach działa i manualnie z kluczyka też.
problem jest tylko gdy chcę otworzyć lub zamknąć pilotem
  • 0

#18 Miszka87

Miszka87
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Lublin/Markuszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 12.02.2013

Dziś niestety zauważyłem, że nie blokuje drzwi pasażera, trzeba ręcznie bolec wciskać. Reszta jest ryglowana, z tego co czytam prawdopodobnie to wina siłownika. Jak go dobrać?
http://allegro.pl/ho...2980339212.html
będzie pasować?
  • 0

#19 Minioit

Minioit
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Szczecinek
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:160 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 01.03.2013

Witam
odgrzeję temat
A więc miałem podobny problem i siłownik od strony kierowcy nie reagował
Dzięki waszym radom z tego i jeszcze jednego wątku na forum dobrałem się do jego bebechów
W moim wypadku silniczek poprostu ledwo dyszał i nie miał już siły obrócić ślimakiem (sama praca na sucho szła mu jak krew z nosa)
A więc zrobiłem tak (i tu rada dla wszystkich)
miałem pod rękom zamek drzwi z mondeo mk3
a że kiedyś już taki rozebrałem to wiedziałem że wyglądają bardzo podobnie
Więc pomyślałem co mi szkodzi spróbować i okazało się że silniczek jest taki sam różnica jest tylko w ośce ślimaka ta od mondeo jest dłuższa i cała okrągła
Trzeba było ja skrócić odrobinę i zeszlifować jeden brzeg by pasował ślimak z accorda
Poza tym jet to identyczny silniczek i pasuje idealnie
Założyłem poskładałem dołożyłem smaru i śmiga jak ta lala
Tak więc poskładałem cały zamek wpasowałem na miejsce klikłem parę razy na sucho (chodzi)
zamykam drzwi a tu mały ząk :shock: kiedy zamykam kluczykiem wszystkie zamki się pozamykały a ten o kierowcy nic, otwieram a tu wszystko się otwiera a kierowca mi się zamyka
myślę myślę może coś źle poskładałem wszystko oglądam i nagle :k olśnienie silniczek ma inną polaryzację
Podłączyłem na krótko odwrotnie kabelki z kostki do siłownika i wszystko ożyło tak jak miało być
Następnie zrobiłem już jak trzeba odwrotne zasilanie na kostce i po zabawie
Teraz mogę się w końcu cieszyć pilotem :mrgreen:

P.S.
Jeśli ktoś by potrzebował silniczki to dajcie znać mam jeszcze chyba parę sztuk
  • 0

#20 regees

regees
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 10.07.2013

Ja mam podobny problem, padły mi dwa siłowniki od drzwi. Wyciągnąłem oba i przeczyściłem (dzięki za instrukcje na forum). I teraz jeden chodzi fajnie, a drugi niestety w ogóle.. sprawdzałem sam silniczek i kręci przy podłączeniu do akumulatora, więc sam siłownik jest ok. Domyślam się, że albo padła jakaś ścieżka w MICU (ZESPOLONY MODUŁ STERUJĄCY MULTIPLEKS) albo może kabel jest przerwany.
Według instrukcji ESM wszystkie siłowniki są bezpośrednio połączone do MICU bez przekaźników.
Będę sie zabierał za wykręcenie tego zespołu i tu mam pytanie:
Ma ktoś może rysunek MICU z rozmieszczeniem i opisem wtyczek?
W ESM tylko znalazłem, że to wtyczka E albo H, ale nigdzie nie jest narysowane, która to jest w MICU.
  • 0

#21 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:51, 10.07.2013

Cześć :-)

...Ma ktoś może rysunek MICU z rozmieszczeniem i opisem wtyczek?
W ESM tylko znalazłem, że to wtyczka E albo H, ale nigdzie nie jest narysowane, która to jest w MICU.

regees, może to Ci nieco pomoże, co prawda to nie schemat, ale zawsze coś juz jest na dobry początek...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#22 regees

regees
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 11.07.2013

dzieki, w wątku znalazłem stronkę driveaccord.net, a tam jakiś schemat MICU, ale nie mogłem znaleźć do jakiej wersji. Jest tylko w PDFie napisane 2005 American Honda Motor Co, Inc.
www.driveaccord.net/forums/attachment.php?attachmentid=9723&d=1194115377
  • 0

#23 kmd2004

kmd2004
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Sieradz
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:41, 14.07.2013

Ja miałem podobny problem u siebie. Raz kupiłem cały siłownik a potem trochę pomyślałem i poszedłem dalej.

Wyciągacie mechanizm, dobieracie się do silniczka. Silniczek rozbieracie odginając dwa zabezpieczenia na nim. Schodzi obudowa i widzicie uzwojenie z wystającym pręcikiem.

Papier ścierny i wyczyścić go dokładnie + resztę zaznaczoną na czerwono.

Składacie i musi działać i nie trzeba patentów. Zrobiłem tak już 3 różne w accord 03-04 r drzwi i działa do dziś. Jedną dodatkową taką naprawę przeprowadziłem w civicu z 2001r (model przed ufo) bo tam był podobny problem i podobnie działa.

Jedyne co to musicie dobrze klejem pokleić obudowę. Bo okaże się że się rozejdzie i ta sama praca was czeka i nerwy.

Pozdro
  • 0
Accord i-CTDi Sport Sedan 2004
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004

#24 regees

regees
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 03.08.2013

znalazłem przyczynę, okazało się, że kabelek był urwany, niepotrzebnie nawet wyciągałem MICU. W tylnych drzwiach odkryłem złączkę i tam można tez sprawdzać przejście dla kabli, tak dla potomności.

Załączone pliki

  • Załączony plik  DSC72b.jpg   50,02 KB   46 Ilość pobrań

  • 0

#25 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:01, 06.01.2014

Hej jako, że czasami zamawiam różne rzeczy na Ebay, znalazłem siłownik, który w przeliczeniu na nasze można kupić za 40 zł:

http://www.ebay.com/...0adba47&vxp=mtr

lub


http://www.ebay.com/...05f6de8&vxp=mtr


Co o tym sądzicie?

P.S. Jest jakiś sposób, aby sprawdzić jaki mam siłownik bez rozbierania drzwi? Podobno były jakieś dwie wersje...
  • 0

#26 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:21, 08.02.2014

Powiem tak: to mit, że przyczyna uszkodzenia zamków jest tylko silnik. Dziś rozebrałem mój uszkodzony zamek i fakt nie było szczotek ale uwaga: przyczyną tego było zacinanie się mechanicznych części !! wymieniłem silniczek i okazuje się, że raz na 100 razy się zamknie i tryb w siłowniku się zacina i tak zostaje, prawdopodobnie zacięcie uszkadza  wtedy silniczek... postanowiłem zainwestować 200 zł i kupić nowy.


  • 0

#27 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:03, 11.02.2014

Może się rozkodowały, zakoduj według procedury znajdującej się na forum...


  • 0

#28 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:56, 11.02.2014

co się rozkodowało?
  • 0

#29 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:51, 11.03.2014

Dziś wymieniłem siłownik na nowy : 110 zł z przesyłka i po problemie :)


  • 0

#30 piotrc5

piotrc5
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:okolice Warszawy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:12, 30.10.2014

Witam. Dziś u mnie przestało działać otwieranie drzwi pasażera z przodu. Już wiem że problem jest w silniczku, siłowniczku itp itd ale spytam o demontaż samego boczka. Czy zdejmując boczek mam odrazu kupić z osiem spinek czy idzie to zrobić bezinwazyjnie i spinki nie popękają? Czy są jakieś przeszkody i utrudnienia w zdejmowaniu boczka czy idzie gładko i jak po maśle?

Dzięki za odp.


  • -1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq