Siłownik centralnego,szukaj sprawnej,nowej części lub rozbieraj i kombinuj.nie działa co mogło się stać?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zamek centralny accord VII generacja
#16
Napisano 11:25, 22.01.2013
#17
Napisano 16:05, 22.01.2013
nie napisałem tylko, że centralny z panelu na drzwiach działa i manualnie z kluczyka też.
problem jest tylko gdy chcę otworzyć lub zamknąć pilotem
#18
Napisano 18:57, 12.02.2013
http://allegro.pl/ho...2980339212.html
będzie pasować?
#19
Napisano 17:48, 01.03.2013
odgrzeję temat
A więc miałem podobny problem i siłownik od strony kierowcy nie reagował
Dzięki waszym radom z tego i jeszcze jednego wątku na forum dobrałem się do jego bebechów
W moim wypadku silniczek poprostu ledwo dyszał i nie miał już siły obrócić ślimakiem (sama praca na sucho szła mu jak krew z nosa)
A więc zrobiłem tak (i tu rada dla wszystkich)
miałem pod rękom zamek drzwi z mondeo mk3
a że kiedyś już taki rozebrałem to wiedziałem że wyglądają bardzo podobnie
Więc pomyślałem co mi szkodzi spróbować i okazało się że silniczek jest taki sam różnica jest tylko w ośce ślimaka ta od mondeo jest dłuższa i cała okrągła
Trzeba było ja skrócić odrobinę i zeszlifować jeden brzeg by pasował ślimak z accorda
Poza tym jet to identyczny silniczek i pasuje idealnie
Założyłem poskładałem dołożyłem smaru i śmiga jak ta lala
Tak więc poskładałem cały zamek wpasowałem na miejsce klikłem parę razy na sucho (chodzi)
zamykam drzwi a tu mały ząk kiedy zamykam kluczykiem wszystkie zamki się pozamykały a ten o kierowcy nic, otwieram a tu wszystko się otwiera a kierowca mi się zamyka
myślę myślę może coś źle poskładałem wszystko oglądam i nagle olśnienie silniczek ma inną polaryzację
Podłączyłem na krótko odwrotnie kabelki z kostki do siłownika i wszystko ożyło tak jak miało być
Następnie zrobiłem już jak trzeba odwrotne zasilanie na kostce i po zabawie
Teraz mogę się w końcu cieszyć pilotem
P.S.
Jeśli ktoś by potrzebował silniczki to dajcie znać mam jeszcze chyba parę sztuk
#20
Napisano 16:31, 10.07.2013
Według instrukcji ESM wszystkie siłowniki są bezpośrednio połączone do MICU bez przekaźników.
Będę sie zabierał za wykręcenie tego zespołu i tu mam pytanie:
Ma ktoś może rysunek MICU z rozmieszczeniem i opisem wtyczek?
W ESM tylko znalazłem, że to wtyczka E albo H, ale nigdzie nie jest narysowane, która to jest w MICU.
#21
Napisano 22:51, 10.07.2013
regees, może to Ci nieco pomoże, co prawda to nie schemat, ale zawsze coś juz jest na dobry początek......Ma ktoś może rysunek MICU z rozmieszczeniem i opisem wtyczek?
W ESM tylko znalazłem, że to wtyczka E albo H, ale nigdzie nie jest narysowane, która to jest w MICU.
Pozdrawiam
Tomek
#22
Napisano 11:05, 11.07.2013
www.driveaccord.net/forums/attachment.php?attachmentid=9723&d=1194115377
#23
Napisano 22:41, 14.07.2013
Wyciągacie mechanizm, dobieracie się do silniczka. Silniczek rozbieracie odginając dwa zabezpieczenia na nim. Schodzi obudowa i widzicie uzwojenie z wystającym pręcikiem.
Papier ścierny i wyczyścić go dokładnie + resztę zaznaczoną na czerwono.
Składacie i musi działać i nie trzeba patentów. Zrobiłem tak już 3 różne w accord 03-04 r drzwi i działa do dziś. Jedną dodatkową taką naprawę przeprowadziłem w civicu z 2001r (model przed ufo) bo tam był podobny problem i podobnie działa.
Jedyne co to musicie dobrze klejem pokleić obudowę. Bo okaże się że się rozejdzie i ta sama praca was czeka i nerwy.
Pozdro
Accord i-CTDi Sport Sedan 2005
Accord i-CTDi Sport Kombi 2004
#24
Napisano 10:14, 03.08.2013
Załączone pliki
#25
Napisano 10:01, 06.01.2014
http://www.ebay.com/...0adba47&vxp=mtr
lub
http://www.ebay.com/...05f6de8&vxp=mtr
Co o tym sądzicie?
P.S. Jest jakiś sposób, aby sprawdzić jaki mam siłownik bez rozbierania drzwi? Podobno były jakieś dwie wersje...
#26
Napisano 16:21, 08.02.2014
Powiem tak: to mit, że przyczyna uszkodzenia zamków jest tylko silnik. Dziś rozebrałem mój uszkodzony zamek i fakt nie było szczotek ale uwaga: przyczyną tego było zacinanie się mechanicznych części wymieniłem silniczek i okazuje się, że raz na 100 razy się zamknie i tryb w siłowniku się zacina i tak zostaje, prawdopodobnie zacięcie uszkadza wtedy silniczek... postanowiłem zainwestować 200 zł i kupić nowy.
#27
Napisano 13:03, 11.02.2014
Może się rozkodowały, zakoduj według procedury znajdującej się na forum...
#28
Napisano 17:56, 11.02.2014
#29
Napisano 18:51, 11.03.2014
Dziś wymieniłem siłownik na nowy : 110 zł z przesyłka i po problemie
#30
Napisano 20:12, 30.10.2014
Witam. Dziś u mnie przestało działać otwieranie drzwi pasażera z przodu. Już wiem że problem jest w silniczku, siłowniczku itp itd ale spytam o demontaż samego boczka. Czy zdejmując boczek mam odrazu kupić z osiem spinek czy idzie to zrobić bezinwazyjnie i spinki nie popękają? Czy są jakieś przeszkody i utrudnienia w zdejmowaniu boczka czy idzie gładko i jak po maśle?
Dzięki za odp.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych