Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zamek centralny accord VII generacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:29, 17.04.2009

Witam
Wiąże sie z takim problemem a mianowicie .
Mam zamontowany system alarmowy PRO CAN .Od paru dni zauważyłem że po uzbrojeniu alarmu zostają zamknięta wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Kontrolka alarmu nie miga . W tej sytuacji drzwi kierowcy zamykam kluczykiem . Z kolei przy wyłączaniu alarmu z pilota wszystkie drzwi , oprócz kierowcy , zostają otwarte . Czy to jest wina siłownika drzwi kierowcy czy też alarmu.
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:48, 18.04.2009

Raczej siłownik drzwi,ale jak nie zdejmiesz boczku to się nie przekonasz o co chodzi?
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:38, 18.04.2009

Na 100% siłownik miałem to samo
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:44, 29.04.2009

Witam,
ja również mam podobny problem,ale tylko podobny na nieszczęście...
u mnie tak jak i u pab102 jest problem z drzwiami kierowcy,jak zamykam z pilota to zamykaja mi sie wszystki poza drzwiami kierowcy i przy otwieraniu ten sam numer,czyli otwierają się wszystkie,a od kierowcy są zmkniete.
Ale jest jedno ale,jak zamykam i otwieram z kluczyka to wszystko jest ok.,wszystkie drzwi sie otwieraja i zamykaja.
Poszedłem tropem model29 i wymieniłem siłownik i efekt uzyskałem dokładnie taki sam,czyli pilot działa tylko nie zamyka drzwi kierowcy,a z kluczyka wszystko jest ok.
aaa... i jeszcze jedno jak miałem zdjęty boczek i był wyjęty cały mechanizm zamka (zintegrowany z siłownikiem) próbowałem zasterowac to ręcznie,czyli wciskając zamykanie drzwi od środka,czego efektem było tylko zamkniecie wszystkich drzwi,aljuz nie otworzył wszystkich tylko te od strony kierowcy ( poprzez ręczne wyciagnięcie "cycka")
Czy ktoś wie o co tu może chodzic?!?!?!

z góry dzięki za podpowiedzi i sugestie,
pozdrawiam,
Robert.
  • 0

#5 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:32, 03.05.2009

Sprawdź miernikiem czy zasilanie do siłownika dochodzi (jeżeli tego nie robiłeś), być może jest gdzieś kabelek przerwany i taka przyczyna i może się okazać, że stary siłownik był dobry.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#6 Aro

Aro
  • Forumowicz
  • 704 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GS 200T
  • KM:245
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 17.05.2009

Mam to samo niestety chyba co Roboch.

Roboch, zrobiłes juz to ? Napisz mi co było przyczyną...
  • 0

#7 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:10, 22.07.2009

Witam.
Odswieze temat. Problem identyczny jak wyzej. Czyli z pilota zamek od kierowcy nie reaguje. Z kluczyka wszystko ok. Widac jest to czesta dolegliwosc siodemek. Rozebralem drzwi i nie wiem jak sie dalej do tego zabrac. Czy ktos moze mi pomoc? Caly mechanizm jest niestety w srodku i jest ciezki dostep. Dodatkowo utrudnia szyba. Jak opuszczona to mozna zajrzec ale blokuje dostep. A jak zakmnieta to dostep lepszy ale nijak zajrzec. Ktore zlaczki sprawdzic? Czy moze ktos mi podac schemat elektryczny? Dolaczam zdjecia:

Widok z boku:
Dołączona grafika
Widok z gory:
Dołączona grafika
Widok srodka, sa tez tam zlaczki:
Dołączona grafika

Pozdrawiam
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#8 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:18, 26.04.2010

Witam!
Wczoraj spotkał mnie problem z centralnym. Nagle przestał blokować drzwi kierowcy z pilota a pozostałe drzwi blokował. Z otwieraniem to samo wszystkie otwiera z pilota oprócz kierowcy. Z kluczyka natomiast wszystkie zamyka i wszystkie otwiera.
Pojawia się pytanie jak działa centralny w VII gen. Otóż:
*** Otwieranie\zamykanie z pilota: Pilot wysyła sygnał do centralki a ta generuje sygnały elektryczne dla siłowników wszystkich drzwi i powoduje ich blokadę czyli każde drzwi sterowane są niezależnie. Ponadto po zablokowaniu danych drzwi wysyłany jest sygnał zwrotny do centralki o zablokowaniu drzwi dzięki czemu centralka wie czy każde drzwi zostały zamknięte i załącza kierunkowskazy.
*** Otwieranie\zamykanie z klucza: Do wkładki zamka w drzwiach kierowcy podłączony jest włącznik. Przekręcenie kluczyka powoduje zwarcie włącznika i podanie sygnału do centralki centralnego a ta steruje siłownikami wszystkich drzwi i ich blokadę. Ale drzwi kierowcy zamykane są w ten sposób wyłącznie mechanicznie a nie elektrycznie (a to dlatego że w razie awarii centralnego lub siłownika drzwi kierowcy musimy mieć możliwość otwarcia drzwi kierowcy)
*** Zamknięcie\otwarcie drzwi kierowcy tzw. "cyckiem": Wciśnięcie "cycka" blokuje drzwi kierowcy i włącznik wysyła sygnał do centralki która zamyka pozostałe blokady w zamkach ale wyciągnięcie "cycka" już sygnału dla centralki nie generuje i "cycek" mechanicznie otwiera blokadę tylko drzwi kierowcy a pozostałe drzwi są nadal zablokowane.
*** Zamknięcie\Otwarcie drzwi przyciskiem na konsoli sterowania oknami\drzwiami: Wciśnięcie włącznika wysyła sygnał do centralki i wszystki drzwi blokowane\odblokowywane są elektrycznie siłownikami w drzwiach.

Wracam do mojego problemu. Rozebrałem dzisiaj drzwi i zdemontowałem cały mechanizm. Okazało się że po naciśnięcu blokady drzwi na pilocie centralka podaje sygnał (napięcie) na siłownik ale silniczek w siłowniku się nie kręcił i nie blokował\odblokowywał drzwi. Postanowiłem rozebrać sam siłownik co okazało się trudne gdyż jest sklejony a nie skręcany na śrubki. Myślę "Raz kozie śmierć" i wariantem siłowym przy użyciu płaskiego śrubokręta "rozkleiłem" w miarę uważnie siłownik (sklejony nie na całej długości obudowy a tylko w 3 czy 4 miejscach). Dostałem sie do silniczka, który po wyjęciu okazał się sprawny tzn. po podłączeniu do akku kręci i w lewo i w prawo. Co się okazało - coś zblokowało sie w mechaniźmie zębatkowym w siłowniku albo jakaś inna cholera tak że silniczek przez zębatkę ślimakową nie miał siły przekręcić mechanizmu ani w lewo ani w prawo. O dziwo po wyjęciu silniczka po poruszaniu zębatkami i włożeniu silniczka zadziałały jakieś "czary" i znowu działa. Złożyłem wszystko do kupy - siłownik "skleiłem" na skręcenie drucikami po wywierceniu drobnych otworków w obu połówkach obudowy siłownika aby na przyszłość łatwiej rozebrać. zmontowałem drzwi i działa.

Co do silniczka. Miernikiem (omomierzem) można sprawdzić czy powinien działać tzn. czy obwód silniczka jest zamknięty (opór na poziomie 3-4 omów). Można to sprawdzić nawet bez otwierania siłownika. Wystarczy podłączyć miernik do styków na siłowniku po wyjęciu kostki - dolna 2-stykowa (górna 3-stykowa wysyła sygnały zwrotne do centralki o zablokowaniu drzwi)

Schemat mechanizmu przednich drzwi: http://www.honda-mar...rt/882/5/19970/

To na tyle. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
  • 0

#9 cmsydney

cmsydney
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:polska
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:22, 27.04.2010

Gdzies wlasnie czytalem, ze sam silownik jest sprawny tylko sie blokuje. Widac to prawda. Jak bede mial chwile to musze u siebie przeprowadzic reanimacje silownika i zobaczymy czy u mnie to samo bedzie.
A tak przy okazji. Chyba pisalem wczesniej, ze silownik powoduje maly ruch cycka czyli tak jakby nie mial sily badz go blokowal.
  • 0

VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km :-)
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l


#10 Adriano14

Adriano14
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 19.08.2012

Witam,
chciałbym odświeżyć temat gdyż niestety spotkało mnie to samo :evil: w drzwiach kierowcy (z kluczyka zamyka komplet z pilota wszystkie oprócz kierowcy). Szukałem ale nie mogę znaleźć nigdzie jak wymontować owe ustrojstwo z drzwi.
Pomoże ktoś kto ma to za sobą ?
  • 0

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:51, 21.08.2012

może to pomoże http://www.accordklu...pic.php?t=14398
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:45, 14.09.2012

Witam kolegów.
To że siódemka ma wadliwe siłowniki to smutna prawda, ale nie ma co się denerwować bo lista usterek Hondy jest krótka.
Zamek centralny jest elektryczno mechaniczny dlatego z kluczyka zawsze zadziała. U mnie padł lewy przód rok temu i prawy przód kilka dni temu. O ile za pierwszym razem naprawiłem i zapomniałem to za drugim razem naprawiłem i zrobiłem szczegółowe zdjęcia jak naprawić taki zamek. Naprawa nie polega na rozbebeszaniu całych drzwi lecz na dodaniu standardowego siłownika za 15zł z (aledro) tak że stary uszkodzony sobie tam siedzi a nowy przejmuje jego zadanie. Naprawa zajęła mi 2h przy użyciu podstawowych narzędzi które każdy chyba ma jak coś grzebie czasem sam.

Podaję link do instrukcji naprawy



Pozdrawiam MM
  • 0

#13 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:50, 13.01.2013

Nie chce zakładac nowego tematu więc odkopie ten. U mnie tez nie działa centralny od strony kierowcy. Masakra jak to zycie utrudnia. Moje pytanie dotyczy tego , czy pasowac beda tam siłowniki od wersje angielskiej?
  • 0

#14 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:31, 16.01.2013

Moje pytanie dotyczy tego , czy pasowac beda tam siłowniki od wersje angielskiej?


Będą tylko zobacz na wtyczki czy są takie same, bo jest dwa rodzaje siłowników różniące się wtyczkami.
  • 0

#15 lettki

lettki
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:ustrzyki dln
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 22.01.2013

witam
u mnie przestał działać pilot myślałem, że to bateria ale zapasowy też nie działa co mogło się stać?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq