XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zamek centralny accord VII generacja
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:29, 17.04.2009
Wiąże sie z takim problemem a mianowicie .
Mam zamontowany system alarmowy PRO CAN .Od paru dni zauważyłem że po uzbrojeniu alarmu zostają zamknięta wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Kontrolka alarmu nie miga . W tej sytuacji drzwi kierowcy zamykam kluczykiem . Z kolei przy wyłączaniu alarmu z pilota wszystkie drzwi , oprócz kierowcy , zostają otwarte . Czy to jest wina siłownika drzwi kierowcy czy też alarmu.
#2
Napisano 06:48, 18.04.2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:38, 18.04.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:44, 29.04.2009
ja również mam podobny problem,ale tylko podobny na nieszczęście...
u mnie tak jak i u pab102 jest problem z drzwiami kierowcy,jak zamykam z pilota to zamykaja mi sie wszystki poza drzwiami kierowcy i przy otwieraniu ten sam numer,czyli otwierają się wszystkie,a od kierowcy są zmkniete.
Ale jest jedno ale,jak zamykam i otwieram z kluczyka to wszystko jest ok.,wszystkie drzwi sie otwieraja i zamykaja.
Poszedłem tropem model29 i wymieniłem siłownik i efekt uzyskałem dokładnie taki sam,czyli pilot działa tylko nie zamyka drzwi kierowcy,a z kluczyka wszystko jest ok.
aaa... i jeszcze jedno jak miałem zdjęty boczek i był wyjęty cały mechanizm zamka (zintegrowany z siłownikiem) próbowałem zasterowac to ręcznie,czyli wciskając zamykanie drzwi od środka,czego efektem było tylko zamkniecie wszystkich drzwi,aljuz nie otworzył wszystkich tylko te od strony kierowcy ( poprzez ręczne wyciagnięcie "cycka")
Czy ktoś wie o co tu może chodzic?!?!?!
z góry dzięki za podpowiedzi i sugestie,
pozdrawiam,
Robert.
#5
Napisano 16:32, 03.05.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6
Napisano 20:15, 17.05.2009
Roboch, zrobiłes juz to ? Napisz mi co było przyczyną...
#7
Napisano 21:10, 22.07.2009
Odswieze temat. Problem identyczny jak wyzej. Czyli z pilota zamek od kierowcy nie reaguje. Z kluczyka wszystko ok. Widac jest to czesta dolegliwosc siodemek. Rozebralem drzwi i nie wiem jak sie dalej do tego zabrac. Czy ktos moze mi pomoc? Caly mechanizm jest niestety w srodku i jest ciezki dostep. Dodatkowo utrudnia szyba. Jak opuszczona to mozna zajrzec ale blokuje dostep. A jak zakmnieta to dostep lepszy ale nijak zajrzec. Ktore zlaczki sprawdzic? Czy moze ktos mi podac schemat elektryczny? Dolaczam zdjecia:
Widok z boku:
Widok z gory:
Widok srodka, sa tez tam zlaczki:
Pozdrawiam
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#8
Napisano 20:18, 26.04.2010
Wczoraj spotkał mnie problem z centralnym. Nagle przestał blokować drzwi kierowcy z pilota a pozostałe drzwi blokował. Z otwieraniem to samo wszystkie otwiera z pilota oprócz kierowcy. Z kluczyka natomiast wszystkie zamyka i wszystkie otwiera.
Pojawia się pytanie jak działa centralny w VII gen. Otóż:
*** Otwieranie\zamykanie z pilota: Pilot wysyła sygnał do centralki a ta generuje sygnały elektryczne dla siłowników wszystkich drzwi i powoduje ich blokadę czyli każde drzwi sterowane są niezależnie. Ponadto po zablokowaniu danych drzwi wysyłany jest sygnał zwrotny do centralki o zablokowaniu drzwi dzięki czemu centralka wie czy każde drzwi zostały zamknięte i załącza kierunkowskazy.
*** Otwieranie\zamykanie z klucza: Do wkładki zamka w drzwiach kierowcy podłączony jest włącznik. Przekręcenie kluczyka powoduje zwarcie włącznika i podanie sygnału do centralki centralnego a ta steruje siłownikami wszystkich drzwi i ich blokadę. Ale drzwi kierowcy zamykane są w ten sposób wyłącznie mechanicznie a nie elektrycznie (a to dlatego że w razie awarii centralnego lub siłownika drzwi kierowcy musimy mieć możliwość otwarcia drzwi kierowcy)
*** Zamknięcie\otwarcie drzwi kierowcy tzw. "cyckiem": Wciśnięcie "cycka" blokuje drzwi kierowcy i włącznik wysyła sygnał do centralki która zamyka pozostałe blokady w zamkach ale wyciągnięcie "cycka" już sygnału dla centralki nie generuje i "cycek" mechanicznie otwiera blokadę tylko drzwi kierowcy a pozostałe drzwi są nadal zablokowane.
*** Zamknięcie\Otwarcie drzwi przyciskiem na konsoli sterowania oknami\drzwiami: Wciśnięcie włącznika wysyła sygnał do centralki i wszystki drzwi blokowane\odblokowywane są elektrycznie siłownikami w drzwiach.
Wracam do mojego problemu. Rozebrałem dzisiaj drzwi i zdemontowałem cały mechanizm. Okazało się że po naciśnięcu blokady drzwi na pilocie centralka podaje sygnał (napięcie) na siłownik ale silniczek w siłowniku się nie kręcił i nie blokował\odblokowywał drzwi. Postanowiłem rozebrać sam siłownik co okazało się trudne gdyż jest sklejony a nie skręcany na śrubki. Myślę "Raz kozie śmierć" i wariantem siłowym przy użyciu płaskiego śrubokręta "rozkleiłem" w miarę uważnie siłownik (sklejony nie na całej długości obudowy a tylko w 3 czy 4 miejscach). Dostałem sie do silniczka, który po wyjęciu okazał się sprawny tzn. po podłączeniu do akku kręci i w lewo i w prawo. Co się okazało - coś zblokowało sie w mechaniźmie zębatkowym w siłowniku albo jakaś inna cholera tak że silniczek przez zębatkę ślimakową nie miał siły przekręcić mechanizmu ani w lewo ani w prawo. O dziwo po wyjęciu silniczka po poruszaniu zębatkami i włożeniu silniczka zadziałały jakieś "czary" i znowu działa. Złożyłem wszystko do kupy - siłownik "skleiłem" na skręcenie drucikami po wywierceniu drobnych otworków w obu połówkach obudowy siłownika aby na przyszłość łatwiej rozebrać. zmontowałem drzwi i działa.
Co do silniczka. Miernikiem (omomierzem) można sprawdzić czy powinien działać tzn. czy obwód silniczka jest zamknięty (opór na poziomie 3-4 omów). Można to sprawdzić nawet bez otwierania siłownika. Wystarczy podłączyć miernik do styków na siłowniku po wyjęciu kostki - dolna 2-stykowa (górna 3-stykowa wysyła sygnały zwrotne do centralki o zablokowaniu drzwi)
Schemat mechanizmu przednich drzwi: http://www.honda-mar...rt/882/5/19970/
To na tyle. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
#9
Napisano 10:22, 27.04.2010
A tak przy okazji. Chyba pisalem wczesniej, ze silownik powoduje maly ruch cycka czyli tak jakby nie mial sily badz go blokowal.
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#10
Napisano 11:51, 19.08.2012
chciałbym odświeżyć temat gdyż niestety spotkało mnie to samo w drzwiach kierowcy (z kluczyka zamyka komplet z pilota wszystkie oprócz kierowcy). Szukałem ale nie mogę znaleźć nigdzie jak wymontować owe ustrojstwo z drzwi.
Pomoże ktoś kto ma to za sobą ?
#11
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:45, 14.09.2012
To że siódemka ma wadliwe siłowniki to smutna prawda, ale nie ma co się denerwować bo lista usterek Hondy jest krótka.
Zamek centralny jest elektryczno mechaniczny dlatego z kluczyka zawsze zadziała. U mnie padł lewy przód rok temu i prawy przód kilka dni temu. O ile za pierwszym razem naprawiłem i zapomniałem to za drugim razem naprawiłem i zrobiłem szczegółowe zdjęcia jak naprawić taki zamek. Naprawa nie polega na rozbebeszaniu całych drzwi lecz na dodaniu standardowego siłownika za 15zł z (aledro) tak że stary uszkodzony sobie tam siedzi a nowy przejmuje jego zadanie. Naprawa zajęła mi 2h przy użyciu podstawowych narzędzi które każdy chyba ma jak coś grzebie czasem sam.
Podaję link do instrukcji naprawy
Pozdrawiam MM
#13
Napisano 18:50, 13.01.2013
#14
Napisano 11:31, 16.01.2013
Moje pytanie dotyczy tego , czy pasowac beda tam siłowniki od wersje angielskiej?
Będą tylko zobacz na wtyczki czy są takie same, bo jest dwa rodzaje siłowników różniące się wtyczkami.
#15
Napisano 11:21, 22.01.2013
u mnie przestał działać pilot myślałem, że to bateria ale zapasowy też nie działa co mogło się stać?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych