XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
problem z obrotami i silnikiem
#1
Napisano 23:53, 10.03.2012
Kupiłem sobie honde accord z silnikiem 1.8 135km f18b2, i w tym problem ze zaraz po zakupie honda przestala chodzic na dwa cylindry mechanik doszedl do wniosku ze to glowica wiec rozebral i poszla do naprawy, wymienil wszystkie uszczelki przy okazji czujniki spalania stukowego i od temperatury bo byly ulamane, i szczerze mowiac wywalilem za naprawe prawie 2 tys. i nie widac prawie roznicy no delikatnie ;/ troche plynniej wchodzi na obroty bo wczesniej to szarpalo ale i tak to nie jest chyba to... obroty czasem lataja, i niby ze czasami obroty sa okej to silnik i tak nie rowno chodzi delikatnie wymieniane byly jeszcze swiece na ngk swieci sie check musze zrobic autodiagnostyke i zobaczymy co pokaze na benzynie bardziej faluja obroty niz na gazie no i jestem w kropce bo tyle kasy poszlo za naprawe a tu jednym slowem lipa;/ poradzcie mi co zrobic
pozdrawiam
#2
Napisano 01:44, 11.03.2012
#3
Napisano 08:08, 11.03.2012
#4
Napisano 12:56, 11.03.2012
#5
Napisano 13:11, 11.03.2012
#6
Napisano 13:12, 11.03.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 14:07, 11.03.2012
#8
Napisano 14:30, 11.03.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#9
Napisano 14:36, 11.03.2012
masz dobrego mechanika co metodą prób i błędów szuka problemu,szkoda tyle kasy wywalać w powietrze drugi silnik tyle by cię wyszedł.A tak poważnie to najpierw zrób to co pisze wojtek8830 bo przyczyn może być wiele
-brudny silniczek krokowy (albo zdychający)
-czyszczenie przepustnicy
-regulacja wolnych obrotów
-luz zaworowy
-kable wn
-aparat zapłonowy
A na koniec fachman od hond no co najmniej od japońca.
Nie każdy mechanik poradzi sobie z naszą marką sam to przerobiłem, ale nie dałem się w krzaki wyprowadzić a zdania (tu wszystko jest ok, ten typ tak ma a w tle VW Opel Fiat) na początek serwisówka w ręce i trochę czasu, samozaparcia.
pozdr
Ps wielkie dzięki dla koliberek-ak za pomoc. duży browar się należy.
#10
Napisano 14:38, 11.03.2012
#11
Napisano 15:19, 11.03.2012
#12
Napisano 16:01, 11.03.2012
#13
Napisano 17:42, 13.03.2012
#14
Napisano 19:37, 13.03.2012
Happy Owner Never Drives Anything else.
#15
Napisano 19:45, 14.03.2012
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych