Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

problem z obrotami i silnikiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:53, 10.03.2012

Witam,

Kupiłem sobie honde accord z silnikiem 1.8 135km f18b2, i w tym problem ze zaraz po zakupie honda przestala chodzic na dwa cylindry mechanik doszedl do wniosku ze to glowica wiec rozebral i poszla do naprawy, wymienil wszystkie uszczelki przy okazji czujniki spalania stukowego i od temperatury bo byly ulamane, i szczerze mowiac wywalilem za naprawe prawie 2 tys. i nie widac prawie roznicy no delikatnie ;/ troche plynniej wchodzi na obroty bo wczesniej to szarpalo ale i tak to nie jest chyba to... obroty czasem lataja, i niby ze czasami obroty sa okej to silnik i tak nie rowno chodzi delikatnie wymieniane byly jeszcze swiece na ngk swieci sie check musze zrobic autodiagnostyke i zobaczymy co pokaze na benzynie bardziej faluja obroty niz na gazie no i jestem w kropce bo tyle kasy poszlo za naprawe a tu jednym slowem lipa;/ poradzcie mi co zrobic
pozdrawiam
  • 0

#2 wojtek8830

wojtek8830
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2jz
  • Wersja:....
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:jzs160
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:44, 11.03.2012

Najpierw było zacząć od podstawowych rzeczy takich jak silniczek krokowy sprawdzić podciśnienia szczelność kolektora ssącego. Potem jest sens bawić sie w głowice za 2k. No i przede wszystkim samodiagnostyka.
  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:08, 11.03.2012

dobry mechanik od japońców a najlepiej od hond i będzie po sprawie.
  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 11.03.2012

robilem autodiagnostyke i pokazalo 1 podgrzewany czujnik tlenu (sonda lambda) - podstawowa czy to moze byc wina tego ze wiecej pali i nie rowno czasami chodzi silnik na gazie i na benzynie ?
  • 0

#5 Dymek00

Dymek00
  • Forumowicz
  • 384 postów
  • Skąd:Slask
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 11.03.2012

Od sondy moze wiecej palic.Sprawdzales juz przepustnice? moze krokowiec jest zapchany?
  • 0
Zapraszam do oglądania i komentowania.
Accord VI - Klik
Jeśli pomogłem to kliknij "pomógł" :)

#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:12, 11.03.2012

Uszkodzona sonda też może powodować falowanie obrotów, możesz kupić za małe pieniądze uniwersalną NGK OZA624-E4 i po sprawie ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 11.03.2012

przepustnica czyszczona przejrze ta sonde moze cos sie odpielo...
  • 0

#8 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 11.03.2012

manieq32, ustaw sobie porządnie zawory i będzie po sprawie nierównej pracy silnika. Sam to niedawno zrobiłem i jest git, pomimo, że mam uszkodzoną sondę, a jeździłem z tym trzęsącym silnikiem bardzo długo i nikt wokół nie wiedział co jest. Ustawiali zawory ale nie tak jak trzeba i wciąż była lipa. Tutaj na forum masz manuala, jak to zrobić samemu. Łatwizna!!! Dwie godzinki ze schnięciem silikonu i po kłopocie :-D
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#9 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 11.03.2012

Witaj manieq
masz dobrego mechanika co metodą prób i błędów szuka problemu,szkoda tyle kasy wywalać w powietrze drugi silnik tyle by cię wyszedł.A tak poważnie to najpierw zrób to co pisze wojtek8830 bo przyczyn może być wiele
-brudny silniczek krokowy (albo zdychający)
-czyszczenie przepustnicy
-regulacja wolnych obrotów
-luz zaworowy
-kable wn
-aparat zapłonowy
A na koniec fachman od hond no co najmniej od japońca.
Nie każdy mechanik poradzi sobie z naszą marką sam to przerobiłem, ale nie dałem się w krzaki wyprowadzić a zdania (tu wszystko jest ok, ten typ tak ma a w tle VW Opel Fiat) na początek serwisówka w ręce i trochę czasu, samozaparcia.
pozdr

Ps wielkie dzięki dla koliberek-ak za pomoc. duży browar się należy.
  • 0

#10 iceman221

iceman221
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Krzeszowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 11.03.2012

Pod zadnym pozorem nie kupuj zamiennikow sondy. Bo wtedy albo bedzie dzialac albo non stop bedzie wyskakiwal blad. Za kazdym razem jak bedziesz resetowac to gdy tylko silnik sie nagrzeje wywali Ci shreka. Kup oryginal Denso bo naprawde lepiej raz zaplacic wiecej niz sie pozniej glowic. Ja tak zrobilem bo myslalem ze inny zamiennik podejdzie i teraz musze kupic orginal. Lepiej kupic odrazu i miec z glowy niz kupic i od nowa ciagle ten sam lub podobny problem z sonda.
  • 0

#11 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 11.03.2012

głowica która była naprawiana nie trzymała wogóle kompresji na dwoch cylindrach wiec chyba naprawa była konieczna...;/ no w każdym bądź razie wcześniej obroty spadały nisko bardzo a teraz mam gdzieś z 750 lub czasami wieksze jak z wyzszej predkosci wcisne sprzeglo zatrzymuje sie na 1000 i spada powoli. Mam gaz sekwencyjny a na benzynie samochód ma wieksze kopytko, pojadę na regulacje tylko nie wiem czy jest sens jak mam tą sonde uszkodzoną ? Na wstępie w waliłem kupe kasy na zrobienie tej glowicy, zrobie jeszcze tą sonde i mam nadzieje że bedzie wszystko okej i mysle ze o naprawach bede mogl zapomniec :D
  • 0

#12 base13

base13
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:01, 11.03.2012

Jeżeli masz uszkodzenie sondy to nie ma sensu jechać na regulacje gazu, podstawową rzeczą jest aby auto chodziło dobrze na benzynie a wtedy dopiero gazownik może cokolwiek regulować przy gazie. Po za tym sam jak podepnie komp to powinien stwierdzić nieprawidłowe działanie sondy.Spróbuj podmienić sondę lub dobry elektryk prawdę ci powie na jej temat, tylko nie pchaj się w jakieś tanie zamienniki bo szkoda kasy, poszukaj tematów o sondach w hondzie.
  • 0

#13 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 13.03.2012

strasznie slabo idzie samochod na gazie do 140km/h przyspiesza wiecej ledwo co...po przelaczeniu na benzyne przyspiesza az milo czy regulacja gazu i wymiana tej sondy powinna zniwelowac ta usterke ? jest na allegro za 80 zl Original czy jest sens kupowac nie stac mnie na razie na nowa dedykowana czy tam orginal http://moto.allegro....2192765230.html troche wyglada w oplakanym stanie...
  • 0

#14 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:37, 13.03.2012

Napisałem Ci numer nowej, stara sonda ma już mniejszą czułość i częstotliwość odczytu ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#15 manieq32

manieq32
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:type-s
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 14.03.2012

a wiec sona uniwersalna ngk OZA624-E4 na pewno bedzie pasowac do mojej hondy accord VI 99r. 1.8 silnik f18b2 ?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq