Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana klocków, Accord 2004


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
42 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:57, 12.07.2009

Hej Maciaty!
Czy green stuffy założone? jak się spisują?

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:26, 13.07.2009

zalozone od jakis 3 tygodni. spisuja sie super, po ulozeniu sie widac znaczna poprawe w hamowaniu! polecam

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:29, 14.07.2009

Po pochlebnej opinii Maciatego zdecydowałem się również na klocki EBC Green Stuff. Wyszukiwarka na ich stronie troszkę przekłamuje i radzę wszystkim chętnym na zakup kontakt bezpośrednio z przedstawicielem na Polskę ( mail: sylwek@ebcbrakes.pl ). Powołałem się na Klub :oops: i dostałem klocki z małym upustem i wysyłką gratis. Komplet na przód i tył wyniósł mnie 610 złociszy. Jeżeli będziecie zamawiać, to upust jest dla wszystkich klubowiczów. I dodam, że absolutnie nic mnie nie łączy z w/w firmą, poza tym samym imieniem ;-)

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:41, 15.07.2009

Witajcie!

Zapytałem mailowo Pana Sylwestra jakie klocki poleciłby mi do EBC TG i do raczej agresywnej jazdy. Jeśli macie ochotę, to poczytajcie co mi napisał:

[...]
Do tarcz TG powinno stosować się klocki serii green lub wyższej z prostego powodu iż zakładając typowo tuningowe tarcze a zwykłe klocki koszt zakupu nie przełoży się Panu na skuteczność hamowania. Hamulec będzie zawsze skuteczniejszy jeśli założy Pan lepsze klocki gdyż to one w 60-70% zapewniają siłę hamowania a pozostałe 30-40 % zapewniane są przez tarczę. Najekonomiczniejszym i najtańszym zestawem jest gładka tarcza + lepsze klocki. Np. w N-grupie w sporcie możliwe jest zastosowanie tylko gładkich tarcz a modyfikacji mogą podlegać tylko klocki. Zielone klocki będą się dobrze sprawowały w zakresie prędkości 160-180 km/h i powinny wytrzymać do 6-8 hamowań z takich prędkości zapewniając cały czas skuteczność hamowania. Z reguły seria czerwona polecana jest dla aut o mocy około 200 KM. Czerwone to klocki odpowiednie dla prędkości około 200km/h. W przypadku wyższych prędkości lub przy jeździe bardziej dynamicznej (ewentualnie jakieś wyścigi na torze) zalecam serię żółtą gdyż klocki wytrzymują 900 st. C i nie powodują przegrzania układu hamulcowego. Jeśli zdarzają się przypadki gdzie tarcze są fioletowe przy normalnej eksploatacji wówczas również polecam serię żółtą. Nigdy staram się nie polecać klocków pod konkretny model auta tylko pod oczekiwania kierowcy, gdyż takim samym modelem auta może jeździć 40 letnia kobieta która od hamulców nie będzie wymagała nic więcej od serii, a z drugiej strony może usiąść za kierownicą 25 letni mężczyzna który będzie poruszał się z prędkościami 180-200 km/h i wtedy hamulce to podstawa w eksploatacji takiego pojazdu. Napewno nie będę polecał klocków serii czerwonej osobie która użytkuje normalnie auto gdyż nigdy nie przekonała by się co potrafi taki klocek w zakresie wyższych temperatur na układzie hamulcowym. Oczywiście mamy tez klientów z innym podejściem do zagadnienia hamulców. Przykładem może tu być Audi A8 Quatro 4,0 Benzyna gdzie klocki serii czerwonej są zalecane jako minimum i dopiero serią upgrade jest klocek serii żółtej. I w tym konkretnym przypadku trafia się klient który chce kupić klocki serii standardowej za 100 zł a ja mu nie chce sprzedać takich klocków.

Klocki czerwone wydaje mi się że powinny być lepszym wyborem jeśli chodzi o agresywniejszy styl jazdy. Napewno seria czerwona ma żywotność podobną do oryginalnych klocków, a tylko seria zielona z naszej oferty jako jedyna ma zdecydowanie dłuższą żywotność w stosunku do oryginalnych hamulców.


Oto oferta:

Klocki przód standard DP1525 - 155 zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Klocki przód tuningowe (wzmacniane) GREEN STUFF DP21525 - 435 zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)
Klocki przód tuningowe (ceramiczne) RED STUFF DP31525 - 630 zł detal brutto za komplet (mam na miejscu)

Płyn hamulcowy standard BF004 (250ml) - 15 zł (mam na miejscu)
Płyn hamulcowy RACING BF307 (500ml) - 57 zł (mam na miejscu)

Jesteśmy z krakowa więc śmiało można podjechać, chyba że preferuje Pan kuriera DHL za 16 zł.
Oczywiście rabat dla klubu tak jak zawsze :-)

PS. mam nadzieję że te kilka słów pozwolą zarówno Panu jak i innym użytkownikom aut o dobranie hamulców pod własne potrzeby, dlatego też jeśli znajdzie Pan chwilkę to proszę o wrzucenie krótkiego postu z moimi radami.


Pozdrawiam serdecznie
Sylwester Piotrowski

[koniec cytatu]

Teraz mam myślenice jeszcze większe co wybrać i coraz bardziej skłaniam się ku REDom, mimo że nie mam 200KM ;-)

Pozdrówki
Michał

#20 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 16.07.2009

ciekawa lektura :mrgreen: ja za 20tyś gdzieś na wiosnę mam wymianę tarcz i klocków z przodu więc pomyślę nad zielonymi :mrgreen:
F1

#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:44, 17.07.2009

Klocki dotarły, już założone. Muszę przyznać, że Maciaty miał rację - naprawdę jest znaczna poprawa skuteczności hamowania. Tylko ten wściekle zielony kolorek... :k

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:56, 18.07.2009

kolorek jest mocny ;-)

#23 hondownik

hondownik
  • Forumowicz
  • 31 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:31, 12.09.2009

Witam Panów to i ja się podepnę pod temacik :)
Ostatnio zakupiłem komplecik Green Stuffy i Tarcze (Ultimax Sloted) moim zdaniem lepsze og Turbo Groove. Za wszystko zapłaciłem 340 funciaków czyli jakieś 1560 zł z drobnymi (przy obecnym kursie 4,6zł).
Poniżej wrzucam link do strony producenta gdzie moża zakupić :-D

Klocki
http://www.ebcbrakes...n (CL2) (2003-)
Tarcze
http://www.ebcbrakes... Saloon (2003-)
Problem w tym ze nie wiem jak wygląda sprawa z wysyłką do polski nie pytałem (kto mieszka w Uk lub ma kogos znajomego moze zamówić przez taką osobę i przywieźć do Polski lub wysłać kurierem żaden problem, a ceny napewno niższe niz w polsce.

Co do wrażeń z jazdy jestem w trakcie docierania, narazie zrobiłem jakieś 30 km, w poniedziałem powinno być lepiej mam trasę ok. 600 km ;) więc dotrą się odpowiednio:) (Na dzień dzisiejszy pedał hamulca jest jeszcze mięki i tarcze i klocki cały czas się docierają, szczególnie ze tarcze miały taką czarną powłokę(farba)....ale pomałuje ustępuje). pozdrawiam :)

www.gregphotography.co.uk


#24 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:05, 20.12.2009

podepne sie pod temat, wie ktos ile kosztuje wymiana klockow przod w VII w aso?

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#25 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:59, 20.12.2009

wrc, 120zl robota, klocki ok 330. Musialbym fakture odkopac.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#26 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:02, 20.12.2009

zawsze można zrobić samemu jak się chce i ma kawałek garażu klocki 160zł ATE made in Germany roboty 20 min na koło no i 300 mamy w kieszeni :mrgreen:
F1

#27 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:07, 20.12.2009

dzieki Mikolaj za info
ze wymienie sam tez rozwazalem ale chcialem orientacyjnie wiedziec jaka roznica to bedzie ;-) , auto ma tam rozne gwarancje, i lepiej jeszcze je aso na wymiany oddawac

pozdr :mrgreen:
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#28 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:13, 21.12.2009

kto ci udowodni że klocki sam zmieniłeś w Polsce wszędzie pewnie ATE zakładają w ASO :-)
F1

#29 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:17, 21.12.2009

malin_f1, nie. Z przodu Jurid (Honeywell), z tylu Textar

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#30 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:55, 21.12.2009

kurde kto by przypuszczał że ASO aż tak się szarpie na Juridy :mrgreen: ciekawe co wkładali w fabryce w Japonii...
Te juridy to miałeś na własne życzenie włożone czy zostały ci założone jako "orginały" :?:
F1




IPB Skin By Virteq